Juriy1989

Зізнавайтесь, хто мав справу з приводами эт1е2

12 повідомлень у цій темі

При запуску круглошліфа 3к12 зіштовхнувся з проблемою непрацюючого приводу эт1е2. Після заміни тріснутого опору та обломаного конденсатора нічого не змінилося, а саме по симптомам при вмиканні, через раз, двигун дьоргається і завмирає. Візуально нічого згорівшого та недостаючого на схемі немає, діоди наче працюючі. Може хто мав справу з подібним приводом і знає де шукати проблему дивлячись на симптоми?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

16495308477966677248091595890975.jpg

16495307950405067681999341672111.jpg

IMG_20220404_222110944.jpg

IMG_20220404_222118108.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ну і що вас там в приводі цікавить, що не працює. входи і виходи провіряли , чи так на обум ? відповідність по схемі все попада чи так, як хто придумав..

ремонтував в домашніх умовах, робив стенд. в принципі привода трохи з проблемами, але працюють надійно. на багатьох верстатах при ремонті приходилось мати справи.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

у вас там привод і двигун трохи між собою не дружать. двигун на 110 вольт управління, привод вихід 220 вольт по якорю . можете спалить обмотку збудження та і якір такого не дуже любить

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
52 минуты назад, sergej66 сказал:

ну і що вас там в приводі цікавить, що не працює. входи і виходи провіряли , чи так на обум ? відповідність по схемі все попада чи так, як хто придумав..

ремонтував в домашніх умовах, робив стенд. в принципі привода трохи з проблемами, але працюють надійно. на багатьох верстатах при ремонті приходилось мати справи.

входи перевіряв, вхід 380 подається стабільно, резистор для зміни обертів теж підключений, контакт є, опір змінюється, з двигуном шр щоправда не продзвонював, але завтра точно перевірю для впевненості.
Відповідність по схемі така собі, по кількості елементів співпадає, а по підписам так собі)
Що зазвичай в них виходить зладу?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
59 минут назад, sergej66 сказал:

у вас там привод і двигун трохи між собою не дружать. двигун на 110 вольт управління, привод вихід 220 вольт по якорю . можете спалить обмотку збудження та і якір такого не дуже любить

але так було з завоу і станок наче якийсь час працював, у всякому випадку сліди роботи є... хоча теж не факт, сьогодні побачив щ двигун шпінделя 840 обертів замість 2840...і навряд чи так було, скоріш хтось вдало зробив підміну, а потім станок по традиції перефарбували в один колір, може й тут підміна була... в будь якому випадку, дякую, що звернули на це мою увагу

Змінено користувачем Juriy1989
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

зразу правильність підключення, потім входи і виходи по схемі, але у вас буде проблема між вузлами, бо привод і двигун різні. а згоріть може що завгодно, буває якась дрібничка, а бува і пів привода поміняєш поки зробиш. часто кондєри довбуть. але простим наскоком не зробите, тим більше якщо хтось його вже мучив.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

привод і двигун сінхронізувать можна, але в приводі прийдеться мінять трансформатор живлення, а для обмотки збудження краще для цього мотора брати напругу з 220 в, бо з 380 в він буде ричать дужче чим станок , пилообране живлення на обмотку збудження трохи матиме високу амплітуду, що не дуже гарно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 минуты назад, sergej66 сказал:

привод і двигун сінхронізувать можна, але в приводі прийдеться мінять трансформатор живлення, а для обмотки збудження краще для цього мотора брати напругу з 220 в, бо з 380 в він буде ричать дужче чим станок , пилообране живлення на обмотку збудження трохи матиме високу амплітуду, що не дуже гарно.

добре, одже завтра спершу перевірю шр на двигун та наявність хоч чогось на обмотці збудження.
З досвіду опір на обмотці збудження який має бути? бо може двигун вже давно згорів, а я тут на привід думаю.
Ні, наче я перший хто почав в сам привід дивитися, та всеж..

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

опір не пам'ятаю, але напруга судячи по вашій табличці повинна буди 90-110в не більше

Змінено користувачем sergej66
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ще провірьте чи приходить на привід завдання з резістора пульта управління, там напруга повинна бути до 10 вольт постоянки

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 10.04.2022 в 11:49, sergej66 сказал:

ще провірьте чи приходить на привід завдання з резістора пульта управління, там напруга повинна бути до 10 вольт постоянки

дякую, відремонтував. так справа була в цих прводах, схоже що вони були відірвані, а потім хтось припаяв перепутавши місцями до змінного резистора на приборній панелі.

Дякую за допомогу

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку