#312704 Опубліковано: 9 квітня, 2022 При запуску круглошліфа 3к12 зіштовхнувся з проблемою непрацюючого приводу эт1е2. Після заміни тріснутого опору та обломаного конденсатора нічого не змінилося, а саме по симптомам при вмиканні, через раз, двигун дьоргається і завмирає. Візуально нічого згорівшого та недостаючого на схемі немає, діоди наче працюючі. Може хто мав справу з подібним приводом і знає де шукати проблему дивлячись на симптоми? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#312705 Опубліковано: 9 квітня, 2022 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#312706 Опубліковано: 9 квітня, 2022 ну і що вас там в приводі цікавить, що не працює. входи і виходи провіряли , чи так на обум ? відповідність по схемі все попада чи так, як хто придумав.. ремонтував в домашніх умовах, робив стенд. в принципі привода трохи з проблемами, але працюють надійно. на багатьох верстатах при ремонті приходилось мати справи. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#312707 Опубліковано: 9 квітня, 2022 у вас там привод і двигун трохи між собою не дружать. двигун на 110 вольт управління, привод вихід 220 вольт по якорю . можете спалить обмотку збудження та і якір такого не дуже любить 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#312710 Опубліковано: 9 квітня, 2022 52 минуты назад, sergej66 сказал: ну і що вас там в приводі цікавить, що не працює. входи і виходи провіряли , чи так на обум ? відповідність по схемі все попада чи так, як хто придумав.. ремонтував в домашніх умовах, робив стенд. в принципі привода трохи з проблемами, але працюють надійно. на багатьох верстатах при ремонті приходилось мати справи. входи перевіряв, вхід 380 подається стабільно, резистор для зміни обертів теж підключений, контакт є, опір змінюється, з двигуном шр щоправда не продзвонював, але завтра точно перевірю для впевненості. Відповідність по схемі така собі, по кількості елементів співпадає, а по підписам так собі) Що зазвичай в них виходить зладу? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#312711 Опубліковано: 9 квітня, 2022 (змінено) 59 минут назад, sergej66 сказал: у вас там привод і двигун трохи між собою не дружать. двигун на 110 вольт управління, привод вихід 220 вольт по якорю . можете спалить обмотку збудження та і якір такого не дуже любить але так було з завоу і станок наче якийсь час працював, у всякому випадку сліди роботи є... хоча теж не факт, сьогодні побачив щ двигун шпінделя 840 обертів замість 2840...і навряд чи так було, скоріш хтось вдало зробив підміну, а потім станок по традиції перефарбували в один колір, може й тут підміна була... в будь якому випадку, дякую, що звернули на це мою увагу Змінено 9 квітня, 2022 користувачем Juriy1989 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#312712 Опубліковано: 9 квітня, 2022 зразу правильність підключення, потім входи і виходи по схемі, але у вас буде проблема між вузлами, бо привод і двигун різні. а згоріть може що завгодно, буває якась дрібничка, а бува і пів привода поміняєш поки зробиш. часто кондєри довбуть. але простим наскоком не зробите, тим більше якщо хтось його вже мучив. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#312713 Опубліковано: 9 квітня, 2022 привод і двигун сінхронізувать можна, але в приводі прийдеться мінять трансформатор живлення, а для обмотки збудження краще для цього мотора брати напругу з 220 в, бо з 380 в він буде ричать дужче чим станок , пилообране живлення на обмотку збудження трохи матиме високу амплітуду, що не дуже гарно. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#312714 Опубліковано: 9 квітня, 2022 12 минуты назад, sergej66 сказал: привод і двигун сінхронізувать можна, але в приводі прийдеться мінять трансформатор живлення, а для обмотки збудження краще для цього мотора брати напругу з 220 в, бо з 380 в він буде ричать дужче чим станок , пилообране живлення на обмотку збудження трохи матиме високу амплітуду, що не дуже гарно. добре, одже завтра спершу перевірю шр на двигун та наявність хоч чогось на обмотці збудження. З досвіду опір на обмотці збудження який має бути? бо може двигун вже давно згорів, а я тут на привід думаю. Ні, наче я перший хто почав в сам привід дивитися, та всеж.. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#312717 Опубліковано: 10 квітня, 2022 (змінено) опір не пам'ятаю, але напруга судячи по вашій табличці повинна буди 90-110в не більше Змінено 10 квітня, 2022 користувачем sergej66 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#312722 Опубліковано: 10 квітня, 2022 ще провірьте чи приходить на привід завдання з резістора пульта управління, там напруга повинна бути до 10 вольт постоянки 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#312783 Опубліковано: 13 квітня, 2022 В 10.04.2022 в 11:49, sergej66 сказал: ще провірьте чи приходить на привід завдання з резістора пульта управління, там напруга повинна бути до 10 вольт постоянки дякую, відремонтував. так справа була в цих прводах, схоже що вони були відірвані, а потім хтось припаяв перепутавши місцями до змінного резистора на приборній панелі. Дякую за допомогу 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах