Rostyslav21

Зварювання HARDOX

3 posts in this topic

#313192 Posted

Доброго дня, на форумі не знайшов подібну тему, цікавить інформація стосовно зварювання сталі hardox 400-500 напівавтоматом, товщина до 6 міліметрів, чи потрібен підігрів на такій товщині, яка провола, відношення газів і т.д., дякую!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313193 Posted (edited)

Сварка сталей Hardox .pdf

 

Там в кінці сайт виробника є, можна подивитись за допомогою гугл перекладача.

 

Не знаю, чи загрузилось, якщо не вийшло, то підкажіть в який спосіб можна загрузити.

 

Тут https://www.ssab.com/en/products/brands/hardox/hardox-download  можна завантажити.....включно з темою зварюваності.

Edited by IMP
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#313196 Posted

Дякую, так, завантажило

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.