Одессит

Максимальна автоматизація ДГУ. (АВР автоматичний ввід резерву). Оновлюється!

14 повідомлень у цій темі

Шалом, ромали! :)
Пану надали два дні відпустки та каністру "дизеля".
Тому він вирішив, нарешті, доробити задумане ще майже півроку тому.
А саме: зібрати до купи автоматичне введення резерву.
Оскільки в пана вже був дизельний генератор та два вводи електрики, виникло питання - як це все комутувати.
Ще до 24-го лютого пан накопичив купу всякого майна. Але - нема ж коли :)
А зараз (самі розумієте) часи не прості. Майстерню зупиняти не можна в будь-якому разі.
Тому зробив з двох китайських перемикачив (щось на кшталт "мотор-перемикач", але з соленоідами всередині) автоматичний перемикач вводів, а якщо відсутні обидва: автоматичний запуск ДГУ та перемикання живлення на нього.
Мав досить "жирний" контролер ГУ (генераторної установки) LOVATO RGK-800.
Доробив генератор для автоматичного запуску шляхом додавання двох "сервомоторів" (звичайні приводи для замків автівок), яки керують паливним контуром, та декомпресором.
Додав до того ДГУ потужний АКБ та три релюхи.
Все з'єднав. Налаштував той "800-й" - все грає!
Якщо комусь цікаво - звертайтесь. Поясню що до чого.
Не ображайтесь якщо не відразу відповім. Таке трапляєтся. Можу взагалі забути...

0-02-05-c886ff93bf16e8ebfbb8674622cf613007ae72658f340a67e71b622fbbd269c6_a561f1b49586c353.jpg

0-02-05-6c7f304ed04280df36f5dada7bee8000f4717c418e3c99cb4531da14fe1e99e5_371ea654af88df9f.jpg

0-02-05-2f0c3f7af6d2bd3af97cf17c2f6eb637503477d74ec1d4ebbb5f7c183bdbe185_5a163a67385174ad.jpg

0-02-05-762972f475728c456b784b898fc84d42e2d94980c4ee8f602a5b8e00ad495d43_17874ce11082b56f.jpg

0-02-05-cabe5cb0c1c84cccc98452d2fffdddd9756de22bd89d07e296589b5f9441a2cb_459a071297928abe.jpg

0-02-05-f056f429478431c5f81338b26f2a23eb0a507d64dd248b6073441314bed99645_eb0fe8065422b5b8.jpg

0-02-05-5b50e08a7558b301426a44b6ecdebdfd158275d913525a940aa24da76c491890_6fd3b897c9ebfb3b.jpg

9

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 Використали звичайні приводи для замків автівок

Как (чем) регулируете длительность импульса при команде открыть кран   или при управление  декомпрессором (эти приводы очень не любят длительной подачи питания)

Змінено користувачем Viktor_KVS
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Viktor_KVS RGK-800 як раз для того і існує. Дозволяє багато чого. Навіть автоматизацію перекачки палива.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

  Посмотрел цену на ебае - жирный контроллер :D

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 часов назад, vaycartana сказал:

  Посмотрел цену на ебае - жирный контроллер :D

Вони там трохи в дуба туйво...
Він новий в виробника 365 євро коштує.
Мені дістався значно дешевше. Ще й з додатковим модулем GSM.
Це професійне обладнання.
Є купа місцевих виробників. Навіть в Одесі.
Досить непоганно зроблено.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
48 минут назад, Одессит сказал:

Вони там трохи в дуба туйво...
Він новий в виробника 365 євро коштує.
Мені дістався значно дешевше. Ще й з додатковим модулем GSM.
Це професійне обладнання.
Є купа місцевих виробників. Навіть в Одесі.
Досить непоганно зроблено.

 

  Та да ебай меня несколько удивил :-)

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Viktor_KVS налаштував таким чином, що ті приводи спрацьовують одночасно з запуском стартера на протязі 1 сек. При цьому стартер може маслати 5 сек (так я налаштував). За 1 секунду при відчиненному декомпресорі стартер дуже добре разганяє двигун, встигши надати добрячу порцію палива. Потім декомпресор зачиняється і двигун стартує миттєво.
Кількість спроб старта налаштовується. До того ж є таке поняття, як розряджений акумулятор. Тоді спроби наступного старту скасовуються.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

мне просто было интересно как это настроено  так как имею опыт использования данных приводов и пришлось ставить таймеры на длительность импульса - а тут все выполнил контроллер  - вопрос был задан для понимания как  - может что то самодельное реализовали  

Змінено користувачем Viktor_KVS
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
55 минут назад, Viktor_KVS сказал:

мне просто было интересно как это настроено  так как имею опыт использования данных приводов и пришлось ставить таймеры на длительность импульса - а тут все выполнил контроллер  - вопрос был задан для понимания как  - может что то самодельное реализовали  

Я робив найпростіше реле часу з одного транзистора (MOS/FET) та ще трьох елементів.
То щоб стартувати від "ключа" без зайвих рухів.
В моєму випадку "800-й" контролює вихідну частоту генератора (встановив 20% від 50Гц), потім відмикає стартер.
Далі контролер надає певний час на стабілізацію обертів двигуна (10 секунд) + одну хвилину на прогрів.
А вже потім надає команду на перемикання вводів.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Таймери краще робити на микросхемі NE555, так можливо більш стабільний по часу імпульс отримати, і паузу затримки після подачі живлення на 555. На транзисторі та конденсаторах то не те, велика залежність часу, від напруги живлення, а також від часу розряду-заряду конденсатора, це сильно міняє час спрацювання, Приклад: якщо на транзисторний таймер подати короткочасно живлення, потім вимкнути і знову швидко подати живлення то час спрацювання з моменту другої подачі живлення вже буде відмінний від спроєктованого по налаштуванню. На 555 таймері він і в таких ситуаціях буде стабільний....

 

 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 годин тому, DSDDSD написав:

Таймери краще робити на микросхемі NE555, так можливо більш стабільний по часу імпульс отримати, і паузу затримки після подачі живлення на 555. На транзисторі та конденсаторах то не те, велика залежність часу, від напруги живлення, а також від часу розряду-заряду конденсатора, це сильно міняє час спрацювання, Приклад: якщо на транзисторний таймер подати короткочасно живлення, потім вимкнути і знову швидко подати живлення то час спрацювання з моменту другої подачі живлення вже буде відмінний від спроєктованого по налаштуванню. На 555 таймері він і в таких ситуаціях буде стабільний....

 

 

 

Можна і так. А можна додати один резистор і один стабілітрон :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А будете себе добре вести: я вас навчу як зробити щоб TL431 працювала від "нуля", а не від 2,5 вольти :)
Дуже допомагає при переробці АТХ БЖ в "зарядні" з контролем вихідного струму.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Продовжую продовжувати.
Чому не варто використовувати оті TOMZN.
Повернувся до пари контакторів.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку