clieve

Электропривод ЭПУ1-2-4047Д

7 повідомлень у цій темі

Слава Україні!!!

Зубофрезерный станок модели 5343 с электроприводом ЭПУ1-2-4047Д (100А), электродвигатель МР160 (U возб.-180В), контроллер МикроДат:

Нужна помощь!

Кратковременно пропадает возбуждение на выходе электропривода, без разницы вращается фреза или нет, может отработать сутки без вопросов, но обычно пропадает возбуждение примерно 1 раз в 10-30 минут, а то и чаще, то есть хаотично.

Вызывал две бригады наладчиков - результата нет.

Наладчиками выполнено: замена конденсаторов, пропайка элементов на схеме. У наладчиков на стэнде вопросов не было. 

При отсутствии напряжения возбуждения загорается светодиод V52 (общий по ошибкам) и очень тускло V73 (АВС).

Установил стрелочные вольтметры на каждую фазу, что бы проверить - может пропадает фаза в сети..... Но нет. Все ок.

Может кто-то подскажет куда посмотреть. Спасибо.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дивіться провода, роз'єми, клеми. Була в чомусь схожа проблема - клемна колодка звиду нормальна, а по факту клеми були окислені і не контачило. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Провода частично заменил, колодки все пересмотрел, подтянул. До электропривода 380В доходит. Разъем на приводе тоже разбирал, все ок. Оптотиристоры вряд ли будут давать такой эфект, или я ошибаюсь!?!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо можете, поставте амперметр послідовно з обмоткою збудження, і дивіться чи реально пропадає струм тоді коли помилка виникає. Якщо реально пропадає - значить шукайте проблему в тій частині яка подає струм на збудження, починаючи з входу 380в і закінчуючи самим двигуном.

Якщо струм не пропадає а помилка виникає -- значить проблема в тій частині як відслідковує струм і створює помилку. 

Вангую проблема десь в проводах....

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доповідаю. Замінили повністю єлектропривід, став робити набагато стабільніше, провали по збудженню пропали. Але інколи випадає при роботі помилка V52 (вона як загальна).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо я вірно зрозумів інструкцію, то V52 це може означати неправильний сигнал тахогенератора. Тахогенератор це по суті як звичнайний колекторний моторчик з щітками. Щітки дивились? Колектор гляньте, може забруднений

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так, звісно дивилися. Перед кожним запуском в роботу туди дивимось. Коллектор часто забруднюється, то ми його чистимо.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку