Brobdingnagian

Автомобильный инвертор + автоаккумуляторы для дома. Вопрос о зарядном устройстве

9 повідомлень у цій темі

Добрый вечер, для использования в квартире, хочу приобрести связку из автомобильного инвертора и 2шт авто аккумуляторов емкостью 240Ач каждый, и у меня возник вопрос по пускозарядному устройству, а именно - можно ли заряжать два аккумулятора одновременно когда они соединены между собой или каждый нужно заряжать по отдельности? И если их можно заряжать одновременно, то можно ли использовать зарядное устройство, у которого в характеристиках указан параметр максимальной емкости заряжаемого аккумулятора 300Ач или лучше приобрести тот, у которого этот параметр равен 600Ач? Хотя я не совсем понимаю насколько критичен этот параметр... устройству не все равно, какую ёмкость заряжать?

 

Заранее спасибо!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Устройству все равно. Но есть рекомендация, ток зарядки 1/10 от емкости. Это при нормальных условиях. Если емкость аккумулятора большая, то зарядка будет вестись не на 1/10 от емкости. А меньше. Для аккумулятора это не критично. Для зарядного то же. А вот для вас может быть не выгодно. Время на зарядку будет отчень большим. Т.е. вместо 10 часов будет к примеру 20 часов. А если зарядный ток увеличить, то уменьшиться и время зарядки. Но все в разумных пределах. Но если у вас есть 4 часа в сутки на заряжку, то надо чем-то жертвовать. Скорее всего рессурсом аккумулятора и превышать рекомендуемых зарядный ток.

 

Устройству все равно. Но есть рекомендация, ток зарядки 1/10 от емкости. Это при нормальных условиях. Если емкость аккумулятора большая, то зарядка будет вестись не на 1/10 от емкости. А меньше. Для аккумулятора это не критично. Для зарядного то же. А вот для вас может быть не выгодно. Время на зарядку будет отчень большим. Т.е. вместо 10 часов будет к примеру 20 часов. А если зарядный ток увеличить, то уменьшиться и время зарядки. Но все в разумных пределах. Но если у вас есть 4 часа в сутки на заряжку, то надо чем-то жертвовать. Скорее всего рессурсом аккумулятора и превышать рекомендуемых зарядный ток.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

інвертори на 24в також мають бути, як і зарядні пристрої.

як світло є 10ть годин, то струм 0.1С має бути.

автомобільні також не дуже пристосовані для глибокого розряду.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Спасибо за разъяснения! Подскажите по полному разряду, аккумуляторы будут разряжаться одновременно или сначала разрядится полностью один, а затем второй? Не хочу допускать полного разряда

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо АКБ нові та мають однакові параметри то і розряджатимуться разом однаково

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

АКБ бувають стартерні і тягові. 12 вольтові зазвичай складаються з шести банок і навіть теоретично вони не зможуть рівномірно розрядитись, бо більше навантаження отримують крайні банки. З часом вони більше зношуються що призводить до розбалансу. 

Далі АКБ поділяються за технологією виробництва, складом активної маси пластин, наливні, гелєві тощо. Кожен з них має свій власний профіль циклу заряду рекомендований виробником. Заряджати в ручному режимі, то треба мати деякий досвід. 

З огляду на це, потрібен автоматичний зарядний пристрій бажано адаптивний. Такий пристрій не тільки підтримує струм і напругу в заданих параметрах, а і корегує їх відносно відгуку АКБ на заряд (між циклами заряду контролює зміну внутрішнього опору АКБ і корегує рівень напруги або струму в залежності від циклу CC або CV) - таке задоволення не з дешевих коштують від 100 баксів.

АКБ заряджати тільки окремо, якби була така можливість, яби заряджав кожну банку окремо щоб уникнути розбалансу.

В зарядний пристрій можна переробить майже любий компьютерний блок живлення або блок живлення для led 300-500W, майже всі вони побудовані на TL494 або UC3845 ( в інтернеті повно інфо з цього приводу) А от адаптивна програма управління, то вже інша справа.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Балансір для авто акк. зробити не проблема, як його підключити до кожної банки? І чи він взагалі потрібен? На авто акк. працює 4-5 років! Звісно краще заряджати кожен акк. окремо. Стосовно току зарядки: якщо обмежити макс.ток, а заряджати до робочой напруги, то ток буде поступово падати, напруга поступово зростатиме до заданної. В мене саме так і працює.

Змінено користувачем ig3757
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На авто акб працює 4-5 років - я би уточнив на легковому авто. При вартості акб ~50 баксів екплуатаційні витрати на рік приблизно десять баксів, ніхто не звертає на то увагу. Або встигає за цей період один чи два рази поміняти авто. Дещо інша ситуація на грузовому і спеціальному транспорті, я маю на увазі тих власників що вміють рахувати гроші і де акб в рази дорожчі. Будете здивовані, акумулятори там живуть по 8-12 років. І різниця не в якості самих акб, а в якості та соєчасності обслуговування. Найбільший фактичний термін експлуатації свинцевого акумулятора AGM що я чув 14 років. Власний досвід експлуатації сурьмяністого наливного акб на легковому авто - 8 років. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 годин тому, Brobdingnagian написав:

Спасибо за разъяснения! Подскажите по полному разряду, аккумуляторы будут разряжаться одновременно или сначала разрядится полностью один, а затем второй? Не хочу допускать полного разряда

 

якщо поставите нові і однотипні то майже однаково...

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку