#326851 Опубліковано: 21 січня, 2023 Добрий день! Двигун JET 920 однофазний з пусковою обмоткою, чи трьох фазний? Чи можна керувати однофазним із збереженням обертового моменту? Купити новий трьох фазний та частотник? В майбутньому планується перевід на електронну гітару або примітивний ЧПК під простенькі задачі. Дякую. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#326944 Опубліковано: 23 січня, 2023 , V G написав: Купити новий трьох фазний та частотник? Напевно так. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#326949 Опубліковано: 23 січня, 2023 (змінено) У вас двигатель управляктся каким-то электронным устройством, купить двигатель на 800- 1200 ватт от беговой дорожки на Али с обратной сязью на малых оборотах там асихроннику нечего делать с ПЧ , сли нет то ПЧ с асихронником и контприводом. Змінено 24 січня, 2023 користувачем Виктор Смирнов 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#326961 Опубліковано: 23 січня, 2023 З двигунами постійного труму не дуже хочеться зв*язуватисть. На вихідних плату керування сфотографую. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#327621 Опубліковано: 6 лютого, 2023 Найшов вивід контактів. На токарний верстат буде придбаний новий. Як підключити існуючий двигун (JET) без плати керування до однофазної мережі. Можна схему. Дякую. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах