5 повідомлень у цій темі

Добрий день!

Двигун JET 920 однофазний з пусковою обмоткою, чи трьох фазний?

Чи можна керувати однофазним із збереженням обертового моменту?

Купити новий трьох фазний та частотник?

В майбутньому планується перевід на електронну гітару або примітивний ЧПК під простенькі задачі.

Дякую.

двигатель JET-920.jpg

20230121_144242.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, V G написав:

Купити новий трьох фазний та частотник?

 

Напевно так.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 У вас двигатель управляктся  каким-то электронным  устройством, купить двигатель на 800- 1200 ватт от беговой дорожки на Али с обратной сязью на малых оборотах  там асихроннику нечего делать с ПЧ , сли нет то ПЧ с асихронником и контприводом.

Змінено користувачем Виктор Смирнов
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

З двигунами постійного труму не дуже хочеться зв*язуватисть.

На вихідних плату керування сфотографую.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Найшов вивід контактів.

На токарний верстат буде придбаний новий.

Як підключити існуючий двигун (JET) без плати керування до однофазної мережі. Можна схему.

Дякую.

подключ JET.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку