kulibin

Чи можливо заварити чугунну ГБЦ?

13 повідомлень у цій темі

Добрий вечір панство, потрібно заварити чугунні головки  з Рено Магнум евро 2. Хто що скаже по цьому питанню, чи варяться вони чи це безнадійна справа, може когось підкажете хто цим займається професійно?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Купіть евро3 і переробіть, варити думаю немає шансів

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, kulibin написав:

Добрий вечір панство, потрібно заварити чугунні головки  з Рено Магнум евро 2. Хто що скаже по цьому питанню, чи варяться вони чи це безнадійна справа, може когось підкажете хто цим займається професійно?

Буквально два дні тому привозив чоловік 2 головки до ДАФа https://img02.flagma.ua/photo/golovka-bloka-cilindrov-daf-hf95-daf-95xf-16343751_big.jpg Вони часто тріскають взовж наскрізьних болтів затяжки на торцях головок.  Одну головку заваривЮ бо тріщина була пряма, а іншу  віддав не варену. На другій головці одна тріщина була також пряма, а друга — повертала в сторону пробки. При ньому приварився за його згодою до пробки "катюшою" та ледве вибив її. Тріщина була наскрізна до водяної рубашки і підготовати її під зварювання не було можливості з-за дуже малого радіуса. Клієнт сам бачив, що таке зробити не можливо і був радий, що хоч одну головку вдалось заварити. 

 Зварювання головок до фур вважаю затією  сумнівною, бо старі чавунні головки мали гарний запас міцності і як вони вже не витримали такого навантаження, то хто зна чи витримають після зварювання. Мабуть все ж простіше, коли можливо купити другу б/к головку і не морочити собі голову, бо позитивний результат "на вихлопі" — 50/50.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, vigorko написав:

Купіть евро3 і переробіть, варити думаю немає шансів

 

На евро 3 не сходяться отвори під толкатілі , кажуть що треба розфрезеровувати, а хто і де цим займається не можу знайти, можливо ви щось знаєте буду вдячний.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, kulibin написав:

На евро 3 не сходяться отвори під толкатілі , кажуть що треба розфрезеровувати, а хто і де цим займається не можу знайти, можливо ви щось знаєте буду вдячний.

Сам не переробляв, але знаю що переробляють -там запасу металу вистачає

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

отвори -раз, і з форсунками там ніби є заковирка, чи обратка не така, щи що, не пригадую, давно робили таке

отвори, по старій прокладці розточував, до речі, все норм)))

Змінено користувачем влад55
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, влад55 написав:

отвори -раз, і з форсунками там ніби є заковирка, чи обратка не така, щи що, не пригадую, давно робили таке

отвори, по старій прокладці розточував, до речі, все норм)))

Форсунки треба з євро 3 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин тому, влад55 написав:

отвори -раз, і з форсунками там ніби є заковирка, чи обратка не така, щи що, не пригадую, давно робили таке

отвори, по старій прокладці розточував, до речі, все норм)))

Будь ласка згадайте яка заковирка.

Змінено користувачем kulibin
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години тому, vigorko написав:

Форсунки треба з євро 3 

Тож на євро 3 вже електронні?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин тому, vigorko написав:

Форсунки треба з євро 3 

не такий розпилювач, кут розпилу під форкамеру евро3

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 годин тому, kulibin написав:

Тож на євро 3 вже електронні?

ні, механіка, але форкамера в поршні не така, відповідно і розпилювач інший

 

6 годин тому, kulibin написав:

Будь ласка згадайте яка заковирка.

завтра подивлюся, здається одна голова евро2 була в мене.... 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

До речі, в союзі була технологія ремонту чавунних головок без зварки, заливався розчин на основі аміаку, якщо не помиляюсь, він проникав у тріщину і дуже оксидував там забиваючи іі, сам не пробував)))) але така технологія існувала, можна погуглити для цікавості)))))))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, влад55 написав:

ні, механіка, але форкамера в поршні не така, відповідно і розпилювач інший

 

завтра подивлюся, здається одна голова евро2 була в мене.... 

Ой подивіться бо дуже треба.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку