MarkUA

16Б25Псп або ФТ-11 - новий рівень майстерні!

16 повідомлень у цій темі

Що сказати, сказати, що я завдоволений - то нічого не сказати.

Як це було: до війни була майстерня, робив всіляки деталі для електробайків, робили з хлопцями, якусь не стандартну вісь або перехідну втулку щоб поставити іншу вилку і тому подібне. + Різноманітне для майстерні.

Був в мене там ТВ-4 та якраз до війни купив там же, у Харкові НГФ у хорошому стані та ВФГ до нього.

Але потім війна, забрав своїх жінок, та поїхав у гарне місто Хмельницький. Зварювання та деяке приладдя я перетягнув, згодом, сюди. Але дуже сумував по своїй майстерні, по тим вечорам... Багато донатив, та думав "зараз це не на часі". А потім прийшло розуміння, що по-перше це мені подобається і взагалі треба щось робити, бо так жити у місті, не де народився, це таке - попрацював, а потім що робити??? Нічого. Це вдома можна було щось робити у майстерні або на дачі, а тут або чай і хот дог на АЗС щоб тупо десь вверечі поїхати, або лежи дома на дивані. Задовбався бути бревном на дивані. Та і друзі, які зараз "там" деякі речі іноді прохають, можна робити щось корисне.

Коротше прийняв рішення пошукати приміщення під майстерню та токарного верстата, але більшого за ТВ, хотілося чогось побільше, а потім після війни можливо тв-4 на іжа змінити чи щось таке. Ще дивився 16Б16КП, майже вже домовився, але продавець потім загалав іншу суму (більшу) або взагалі передумав продавати.

Шукав далі. І ось знайшов верстата 16Б25Псп він же ФТ-11. Зайшов - побачив майстерню та його і вже десь так "а оцей мені подобається, давай міряємо індикаторами". Поміряв.

Станина якщо індикатор на супорт та по напрямним задньої бабки катнути на всю довжину - то десь 7 сотих зносилося на метрі. І то під задньою бабкою, бо направляючи там змащуються та закриті телескопічним захистом.

Поперечка - на всьому ходу вона йде від руки без підклинувань та рівномірно.

При мені продавець зняв 5мм на сторону по підкаленій сталі десь 80мм - то є дзеркало, тобто ніяких суттєвих люфтів та явних проблем із підшипниками.

Задня бабка також у гарному стані, та якщо катнути зверху по пінолі соточний індикатор - то він стоїть на місці. Тобто піноль строго параллельна осі переміщення суппорта у вертикальному плані.

І після цього.... Грошей з деяких заощаджень та як раз зарплатні в обрез, але вистачає... Думав десь 2 доби та вирішив - беру.

Паралельно до цього знайшов приміщення в оренду 60м2 де можна 380 вольт, при чому хоч 10 хоч 30 кіловатт - була фірма та закрилася, зараз склади та ліміт підключення не використовується.

Якось воно так совпало, що зажадав - і відразу и приміщення і наче нормальні приємні люди (хоча у Хмельницькому взагалі доволі багато гарних людей), і майже відразу варіант із гарним верстатом 100км від мене. Напевно так судилося, здійснити мрію про більшу майстерню та потужніший верстат.

Сьогодні поїхав у Тернопільску обл забирати верстата. Тепер фото:

6

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Отак ми завантажували:

IMG_20230304_013151_279.jpg

IMG_20230304_013209_646.jpg

IMG_20230304_013247_649.jpg

IMG_20230304_013257_118.jpg

Та отак вже у майстерні:

 

IMG_20230303_224242_961.jpg

IMG_20230303_224248_596.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дуже хвилювався, бо ніколи у житті не робив такого, щоб 3,3 тонни закотити кудись.

Але все пройшло нормально. Це був мій найбільший страх. Бо досвіду з такими великими верстатами ніколи ще не було.

Тепер про допомогу та поради, які потрібні:

__________________

При транспортуванні чомусь коли зупинилися на пів шляху, то побачив, що капає мастило бодро так, по дроту, який визодить із фартуку. Але! Ремені страхувальні чіплялися до станини, ніяк не до гвинтів не до фартука не до суппорта взагалі не торкалися. Що є дивно. Може це могло так бути від тряски по не дуже гарній дорозі?

 

При розвантаженні не додивився, вже темно було коли привезли, та один телескопічний захист відкрився і пилюка трохи попала на напрямні прямо у мастило. А це дуже не добре.

Знімати суппорт на фартук та все оце не дуже є бажання, особливо без якогось крану чи чогось такого.

Тепер от думаю, як почистити... Є ідея піддомкратити його, підняти той край, що під задньою бабкою та бензином наприклад туди на напрямні, щоб воно виливалося у бік передньої бабки та вимити напрямні.

Хто що може з цим порадити? Бо з таким великим верстатом ніколи не мав справи.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, MarkUA написав:

Отак ми завантажували:

IMG_20230304_013151_279.jpg

IMG_20230304_013209_646.jpg

IMG_20230304_013247_649.jpg

IMG_20230304_013257_118.jpg

Та отак вже у майстерні:

 

IMG_20230303_224242_961.jpg

IMG_20230303_224248_596.jpg

якщо не секрет

то скільки обійшовся , Бачу на другому фото  люнет є ну дуже рідкісна та дорога річ . я з хмельницької обл .на рахунок направляйок то зробивби так щитки відкривби загнавби супорт в крайнє положення  не в ту де попала пиль розуміється ,шланги обратки відєднавби від бака та бензином під тиском промити спочатку з однієї сторони потім з іншої .. вітаю з покупкою 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Ruslan Oleksiyovuch написав:

якщо не секрет

то скільки обійшовся , Бачу на другому фото  люнет є ну дуже рідкісна та дорога річ . я з хмельницької обл .на рахунок направляйок то зробивби так щитки відкривби загнавби супорт в крайнє положення  не в ту де попала пиль розуміється ,шланги обратки відєднавби від бака та бензином під тиском промити спочатку з однієї сторони потім з іншої .. вітаю з покупкою 

Дякую!

Обійшовся біля 4к енотов, так, люнет у комплекті, перероблений із діп300 попереднім власником, також зворотні кулачки до нього та запасна коробка швидкостей, з якої планую взяти муфту тормоза як з донора та замінити у своїй.

Але з транспортуванням 120км + завантаженням та розвантаженням та арендою майстерні та електрикою (провів 3 фази запобіжник 63а на вхід це десь 30кВт), лічильником, силовими дротами та розетками 380в, ще освітленням світлодіодним якісним.... Коротше кажучи гарно так за 200к на все.

А ще придбав трохи різців, переважно 25мм, усі під змінні пластини, прохідний лівий, правий, відрізний, розточний маленький 8мм + побільше 16мм, блок кріплення осьового різця (розточного) на 16мм, та перехідні втулки з 5 конуса морзе на 1,2,3,4. Та трохи пластин по нерж + сталі + алю.

Ну так, по мінімуму.

Цанговий патрон ER32 та цанги + трохи індикаторів та рамний рівень 0,02 та дві лекальні лінійки та маленький набір КМД були. Хочаб є, чим верстат в рівень виставити. А, ще віброопори придбав.

Не зміг притягнути з минулої майстерні "2 ведра" різного там лишилося, наприклад дуже багато свердел під конуси(( Тут тільки 1 є, а там лишилося багато десятків різного, і Р18 були і твердосплавні - різні. Тож поки що буду використовувати звичайні з циліндричним хвостовиком та цанги на ER32, а то на все і відразу грошей ніяк не вистачає.

Тож тепер чекаю наступного платежу по контракту (я ФОП) як мани небесної)))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Ruslan Oleksiyovuch написав:

якщо не секрет

то скільки обійшовся , Бачу на другому фото  люнет є ну дуже рідкісна та дорога річ . я з хмельницької обл .на рахунок направляйок то зробивби так щитки відкривби загнавби супорт в крайнє положення  не в ту де попала пиль розуміється ,шланги обратки відєднавби від бака та бензином під тиском промити спочатку з однієї сторони потім з іншої .. вітаю з покупкою 

А ви далеко від Хмельницького? В місті буваєте? Моя майстерня біля Собкофф знаходиться.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Ruslan Oleksiyovuch написав:

 

 

Доречі вчора було свято першої стружки, ось відео зробив:

 

https://youtu.be/p_7ndgCUCOA

 

Та є одна проблема, щось трапилося із задньою бабкою, ексцентрік не розблоковує бабку. Хоча гвинти відпущені:

 

IMG_20230316_223518.jpg

IMG_20230316_223523.jpg

Змінено користувачем MarkUA
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 годин тому, MarkUA написав:

Дякую!

Обійшовся біля 4к енотов, так, люнет у комплекті, перероблений із діп300 попереднім власником, також зворотні кулачки до нього та запасна коробка швидкостей, з якої планую взяти муфту тормоза як з донора та замінити у своїй.

Але з транспортуванням 120км + завантаженням та розвантаженням та арендою майстерні та електрикою (провів 3 фази запобіжник 63а на вхід це десь 30кВт), лічильником, силовими дротами та розетками 380в, ще освітленням світлодіодним якісним.... Коротше кажучи гарно так за 200к на все.

А ще придбав трохи різців, переважно 25мм, усі під змінні пластини, прохідний лівий, правий, відрізний, розточний маленький 8мм + побільше 16мм, блок кріплення осьового різця (розточного) на 16мм, та перехідні втулки з 5 конуса морзе на 1,2,3,4. Та трохи пластин по нерж + сталі + алю.

Ну так, по мінімуму.

Цанговий патрон ER32 та цанги + трохи індикаторів та рамний рівень 0,02 та дві лекальні лінійки та маленький набір КМД були. Хочаб є, чим верстат в рівень виставити. А, ще віброопори придбав.

Не зміг притягнути з минулої майстерні "2 ведра" різного там лишилося, наприклад дуже багато свердел під конуси(( Тут тільки 1 є, а там лишилося багато десятків різного, і Р18 були і твердосплавні - різні. Тож поки що буду використовувати звичайні з циліндричним хвостовиком та цанги на ER32, а то на все і відразу грошей ніяк не вистачає.

Тож тепер чекаю наступного платежу по контракту (я ФОП) як мани небесної)))

Мабуть мені пощастило  я за свій літом дав 45 тис  , але брав як не робочий   ! Люнет купив оригінал 10 т  четверта частина станка . В Хмельницьку буваю рідко ! По бабці дивіться десь щось зажате 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, Ruslan Oleksiyovuch написав:

Мабуть мені пощастило  я за свій літом дав 45 тис  , але брав як не робочий   ! Люнет купив оригінал 10 т  четверта частина станка . В Хмельницьку буваю рідко ! По бабці дивіться десь щось зажате 

Ну там 3 гайки знизу, наскільки я бачу.

Дві з них (які йдуть до гвинтів із головкою наверху бабки) - я відпустив.

А ось третю, за яку ексцентрик прижимає - не виходить ніяк.

Газовим ключем - не зміг її зірвати. Звичайний ключ нічого не дасть, бо там 4 шліца. Ексцентрик фіксації задньої бабки майже як заклинило, ручка його не повертається взагалі.

Зараз достав ключ для зйому кассети вело, він стає у паз, але.... Ось результат:

 

IMG_20230317_221541.jpg

IMG_20230317_221545.jpg

Ну і фото самої гайки:

 

IMG_20230317_184859.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Спробував добратися до вала ексцентрика ззаду, хочаб подивитися - теж фіг. Ось фото:

IMG_20230317_223451.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин тому, MarkUA написав:

Спробував добратися до вала ексцентрика ззаду, хочаб подивитися - теж фіг. Ось фото:

IMG_20230317_223451.jpg

Я щось не зрозумів вал іксцентрику обертається? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Ruslan Oleksiyovuch написав:

Я щось не зрозумів вал іксцентрику обертається? 

Ні. Воно так зажато було, що моїх 105кг ваги не вистачало розблокувати ЗБ.

Гайку провернути та послабити не вийшло.

Довелося через дерев'яний брусок бити добрячим молотком. Вийшло, але не відразу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброї ночі всім!

Верстат у роботі, виточив декілька валів, опор підшипників та різноманітного іншого.

Верстат сподобався, є нюанси, наприклад з насосу СОЖ почало достатньо сочитися, хоча спочатку годин 2-3 роботи насоса такого не було.

 

Вирішив придбати комплект УЦІ на нього, верстат того точно вартує, хоча і потребує ревізії у деяких його вузлах. Намірів 340мм поперечного та 980мм поздовжнього ходу, якщо зняти патрон або задню бабку стягнути трохи за край станини - то більше. Лінійки планую 400мм на поперечку та 1000 (або трохи більше) на поздовжню.

 

Та ось таке питання: кто куди кріпив поздовжню лінійку? Знаю, що такі верстати були і з радянськими УЦІ. На станині ззаду не побачив ніякого місця якеб натякало "став сюди". А ось спереду, якраз під нижнім краєм фартука є таке місце. Такий виступ на станині, плоский, десь 50мм завширшки, та довжиною приблизно 1600мм.

Дуже схоже, що УЦІ мало встановлюватися по заводу саме спереду. Але тоді не зрозуміло, як мали прокладати дроти від лінійок.

 

Може в когось тут є досвід такий?

, MarkUA написав:

 

 

Змінено користувачем MarkUA
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, MarkUA написав:

Доброї ночі всім!

Верстат у роботі, виточив декілька валів, опор підшипників та різноманітного іншого.

Верстат сподобався, є нюанси, наприклад з насосу СОЖ почало достатньо сочитися, хоча спочатку годин 2-3 роботи насоса такого не було.

 

Вирішив придбати комплект УЦІ на нього, верстат того точно вартує, хоча і потребує ревізії у деяких його вузлах. Намірів 340мм поперечного та 980мм поздовжнього ходу, якщо зняти патрон або задню бабку стягнути трохи за край станини - то більше. Лінійки планую 400мм на поперечку та 1000 (або трохи більше) на поздовжню.

 

Та ось таке питання: кто куди кріпив поздовжню лінійку? Знаю, що такі верстати були і з радянськими УЦІ. На станині ззаду не побачив ніякого місця якеб натякало "став сюди". А ось спереду, якраз під нижнім краєм фартука є таке місце. Такий виступ на станині, плоский, десь 50мм завширшки, та довжиною приблизно 1600мм.

Дуже схоже, що УЦІ мало встановлюватися по заводу саме спереду. Але тоді не зрозуміло, як мали прокладати дроти від лінійок.

 

Може в когось тут є досвід такий?

 

Лінійка продольного ходу  похаду станка знаходиться , а от попереска  знаходиться в середині   зроблено досить надійно по заводу 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Ruslan Oleksiyovuch написав:

Лінійка продольного ходу  похаду станка знаходиться , а от попереска  знаходиться в середині   зроблено досить надійно по заводу 

Поперечка всередині? Оце цікаво.... Але я вже прикріпив туди, де дрот від вмикання під бляхою іде.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку