Х-50

Акумуляторр з електрокара. Древній. Які характеристики?

9 повідомлень у цій темі

Знайшов пошкоджену збірку 2S 2P (вже розібрану). 2 комірки живі повністю. 1 була проколота(я так розумію, що відновленню не5 підлягає?), її відєднав. Та, що була з нею паралельно - модливо жива, хоча розряджена(трохи підзарядив днями- подивлюся, чи тримає заряд і знайду ї' якесь місце, в якому навіть якщо вона займеться-шкоди не буде). Скажіть- яка ємність таких батарей? Який її тип? Планую пустити їх на резервне живлення (комп, освітлення)

0-02-05-dfc37237c35221e623dcd3158b17248f5b0c4c969d27fbb858e04a63c658a215_87c2c61262b9aead.jpg

0-02-05-8a4a3aa6ef08aa3b9bda282240098ed98ac3861aa26add3eb94adb781c3dd045_7ee46cb4fedca926.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А незначне здуття припустиме? Чи все?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Х-50 написав:

Скажіть- яка ємність таких батарей?

 

Це можна виміряти.

 

Подавайте напругу 3.7 вольт (на АКБ максимально), обмежте струм в 1...2А, після зарядки - скористайтесь пристроєм для вимірювання ємності чи витраченої енергії  (в мене Atourch DL24). При зарядці контролюйте температуру і зміну напруги. Як не підіймається довший час і починає грітись після 3,6В - треба відключати.

 

Взагалі зазвичай так пакують LiOn але чи це він - можна визначити лише зарядивши і подивившись на криву заряду-розряду.

 

Максимальну ємність нового акб можна прикинути по вазі ... але для використаних сенсу в тому є мало.   Наприклад вагу 150 г має користований 6 А*г. (від повербанків "Ксяомі"). Новий він має 10А*г.

 

Якщо після здуття спустити газ та заклеїти то можна користуватись далі з огляду що це може бути пожежонебезпечно. Особливо якщо є інші ознаки механічних пошкоджень.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А чим клеїти порадите? Та чи реально відновити проткнутий акум?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Х-50 написав:

А чим клеїти порадите? Та чи реально відновити проткнутий акум?

 

Армованим скотчем бо знежиреній поверхні.

Відновити ємність цим - нереально. Реально її виміряти.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин тому, softm написав:

Подавайте напругу 4.20 вольт

Дуже доречна рекомендація, якщо там літійфосфат, для якого 3,8В - смерть.

Варто поміряти напругу на найкращому, під'єднати навантаження, щоб йшло пару ампер і ще поміряти напругу. З кривої розряду визначити тип акумулятора.

Літієвий триматиме навантаження на напрузі в 3,6 і більше вольт (якщо воно живе), у літій-залізофосфатного впаде досить швидко до 3,4 і менше.

Змінено користувачем break
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, break написав:

Дуже доречна рекомендація, якщо там літійфосфат, для якого 3,8В - смерть.

Варто поміряти напругу на найкращому, під'єднати навантаження, щоб йшло пару ампер і ще поміряти напругу. З кривої розряду визначити тип акумулятора.

Літієвий триматиме навантаження на напрузі в 3,6 і більше вольт (якщо воно живе), у літій-залізофосфатного впаде досить швидко до 3,4 і менше.

 

 

Так, ви праві, 3,7 Вольт подавати. Дякую що поправили.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

там щось казали про марганець ті, хто віддав...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вмикайте під напругою, міряйте криву розряду. Може й NMC, вони бувають для електротранспорту.

Ємність грубо 30-40А*год на кіло ваги.

Перевірити тип - заряджаєте від джерела 5 вольт через послідовно ввімкнені два діоди і опір 0,1...0,2Ом, кілька годин. Має зарядитись до 3,6В. Далі пробуєте розрядити. Як навантаження чіпляєте автомобільну лампу 12 вольтову потужності побільше, яку знайдете. Залізофосфатний - напруга швидко впаде десь до 3,3 вольти і буде на такому рівні триматись, марганець, нікель-кобальт-марганець - просяде на 0,05...0,1 вольта і теж буде триматись.

Змінено користувачем break
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку