Одессит

Ремонт зарядного пристрою від "гібрида."

2 повідомлення у цій темі

Може комусь згодиться.
Я, взагалі, давно вже з тою справою (ремонт автомобільної електроніки) зав'язав.
Але є таки хлопці (з лісу), яким якось не хочеться відмовити. Навіть - навпаки: хочеться терміново допомогти.
Коротше: є "гібридна" "Хонда" в якої якогось біса вийшов з ладу зарядний пристрій (300 вольт - 12 вольт) для малої "батарейки".
Є підозра що скинули клему з тої батарейки при працюючому авто.
Огляд показав що вийшла з ладу потужна диодна збірка на виході того перетворювача.
Але вона не зовсім проста!
Корпус SOT-227. 
Головне полягає в тому, що всередині два діоди (факеншит так і не знайшов). Але не зовсім стандартно зроблено: два аноди під'єднані на корпус ("масса" автівки), а два катоди під'єднуються до імпульсного трансформатора.
Звісно що рішення спрямовано на спрощення та удосконалення монтажу.
Нічого подібного взагалі не знайшов (виробник приладу - TDK).
Тому прийняв рішення трохи переробити.
А саме: підібрав схожий "діод", та трохи доробив з'єднання його анодів з тою "массой".
А саме: виточив перехідну втулку з бронзи (Ф9-L10), та зробив перехідну пластину з міді.
Діод замовив в гейропі (дуже швидко приїхав) за якихось 1300грн разом з доставкою (24 євро + доставка).
Все грає!
Новий блок коштує близько 1000 баксів. На розбірках - 10 000 грн.

0-02-05-9953525500b730f8121940133175dfceb28e03dd5a1f111cc7496737b8d8e099_bcd31fd530f1e051.jpg

0-02-05-6935add80005a1fe020684ac9b20c41bfc14873c5d7500c3e236423d5a9aa433_24ade9f389a9b9dc.jpg

0-02-05-e8a7b8905fa250be8fbf5e915b7c3ed4c7d215cab0463062f4d6e5193669cabf_b221e610a35d5e05.jpg

0-02-05-f082af7a12ecd8661d3a5c3e9e6392f80c7251beedd6f06ea3ff4b01dced17fc_b4be58fe17ade45b.jpg

clipboard_image_4128a71dd99ccab6.png

7

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Було так:

0-02-05-36e224896bd9c270ac47d137c04adc05ce83492d46d31be7be48f01fc6e37bac_24f04195ea8b2367.jpg

4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку