#341279 Опубліковано: 7 березня 2 години тому, Marafon333 написав: Які знайшов... Добра. Подшипники хорошие, ставил не один раз. Иржи на бегових нет? Начните с дист. кольца. Хотя бы на наждачке выровнять прилегающие поверхности. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#341306 Опубліковано: 8 березня 14 години тому, Nikita написав: Добра. Подшипники хорошие, ставил не один раз. Иржи на бегових нет? Начните с дист. кольца. Хотя бы на наждачке выровнять прилегающие поверхности. Коли ставив, то по краям іноді пару "зірочок" наче бачив.... Я вже не памятаю, чи те саме то кільце. Але ТВ-16 мені дістався без втручання у шпіндель, і ця деталь повинна бути без проблем... Але, треба мабуть хочеш не хочеш, виймати з корпусу ПБ шпіндель.... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#341307 Опубліковано: 8 березня , Marafon333 написав: без втручання у шпіндель, і ця деталь повинна бути без проблем... На двух бабках "без вмешательства" пришлось менять эти кольца, на одной ещё и то что между шкивами и передними подшипниками. Как раз они и приводят к тому перекосу о котором писал. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#341308 Опубліковано: 8 березня , Stebium1 написав: На двух бабках "без вмешательства" пришлось менять эти кольца, на одной ещё и то что между шкивами и передними подшипниками. Как раз они и приводят к тому перекосу о котором писал. Криві ? Тю, наче проста деталь... От кришки ПБ, то да... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#341309 Опубліковано: 8 березня Треба шукати нові підшипники.... Бо ці точно, не зніму.... "Сидять" вони з натягом. Помню що вдалось нормально їх "посадити" тільки гідропрессом. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#341310 Опубліковано: 8 березня , Marafon333 написав: Криві ? Шо капець, я одну зберігаю, можу показати. , Marafon333 написав: От кришки ПБ, От там як раз не так страшно, бо тягнемо кількома болтами і цим її вирівнюєм відносно площіни підшипника. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#341311 Опубліковано: 8 березня (змінено) , Marafon333 написав: "Сидять" вони з натягом Это к слову то же не гуд, ибо деформируется дорожка качения и шарик начинает гулять по ней. Это при черезчур сильном натяге. Змінено 8 березня користувачем Stebium1 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#341315 Опубліковано: 8 березня , Marafon333 написав: Треба шукати нові підшипники.... Если вопрос стоит о замене, то возможно стоит найти подшипники рекомендованные для станка 36207, у Вас установлены 46207.https://stanki-katalog.ru/sprav_tv16.htm У них всё же разные характеристики распределения воспринимаемых нагрузок. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#341321 Опубліковано: 8 березня , Stebium1 написав: У них всё же разные характеристики распределения воспринимаемых нагрузок. У 36207 угол контакта 13 гр., а 46207 - 26, они чуть менее скоростные, а по нагрузке ближе к роликовым, но менее шумные. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#341326 Опубліковано: 8 березня З підшипниками 36207/ 46207 проблема... Немає у продажу. Я знайшов тільки у форумчанина-коллеги. Хоча10 років назад ще були радянські залишки і нові росії- непонятного ГПЗ (мабуть Китай). Зараз предлагають тільки Craft без класу... Це зовсім поганий "китай". Тому мабуть часто ставлять ступічні роликові імпортні... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#341330 Опубліковано: 8 березня 3 години тому, Marafon333 написав: 36207/ 46207 https://bestbearing.com.ua/category?x=0&y=0&keyword=36207 https://bestbearing.com.ua/category?x=0&y=0&keyword=46207 По 36207 вибір куди більший. не вистачає лише дуплекс Х.. Можу дати номер вайбер, обсудите наявність і ціну. Зазвичай актуальна ціна не сильно відрізняється. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#341331 Опубліковано: 8 березня 5 годин тому, Stebium1 написав: Если вопрос стоит о замене, то возможно стоит найти подшипники рекомендованные для станка В деякій радянській літературі рекомендується для подібних шпінделів саме схема Х. І тут ми бачимо, що в тв-16 зроблено саме так, а вже в тв-4 - навпаки, по О. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#341333 Опубліковано: 8 березня 4 години тому, Marafon333 написав: Немає у продажу Плохо искали) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#341334 Опубліковано: 8 березня 5 годин тому, Marafon333 написав: З підшипниками 36207/ 46207 проблема. Была/есть контора в Днепре, брал у них в том числе дуплекс, бо он 2го класса, а так он там не нужен от слова совсем, если хотите найду телефон. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#341337 Опубліковано: 8 березня Дякую ! Так, дуплексна пара там мабуть не треба? Дивно, але я сьогодні шукав, гугл цей сайт не показував! Які ж вибрати, купити? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#341361 Опубліковано: 9 березня 23 години тому, Marafon333 написав: Дякую ! Так, дуплексна пара там мабуть не треба? Дивно, але я сьогодні шукав, гугл цей сайт не показував! Які ж вибрати, купити? Дуплекс потешить себя. 46207 жестче, чем 36207, и чуть менее скоростные. Роликовые более трудоемкая регулировка натяга. 5 класс будет достаточно, так думаю. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#341362 Опубліковано: 9 березня 3 години тому, Nikita написав: Дуплекс потешить себя. 46207 жестче, чем 36207, и чуть менее скоростные. Роликовые более трудоемкая регулировка натяга. 5 класс будет достаточно, так думаю. В чому полягає більша жорсткість? Осьова? Але, в даному випадку все ж радіальні навантаження переважають. Була б це сверлилка - тоді так 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#341366 Опубліковано: 10 березня 9 годин тому, gesichtslos написав: В чому полягає більша жорсткість? Осьова? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#341369 Опубліковано: 10 березня 12 години тому, gesichtslos написав: В чому полягає більша жорсткість? Угол прилягания. 12 години тому, gesichtslos написав: Була б це сверлилка - тоді так Будьте любезны - объясните. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#341379 Опубліковано: 10 березня 5 годин тому, Nikita написав: Будьте любезны - объясните. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#341381 Опубліковано: 10 березня (змінено) , gesichtslos написав: Благодарю Вам.) Про 66000 так же известно. Вопрос был про сверлильный станок. Но то такое. Не буду засорять тему. Ещё раз благодарю Вам. Змінено 10 березня користувачем Nikita дополнения 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#341423 Опубліковано: 12 березня (змінено) Дякую за відповіді !!! Я звонив на "Агропромпідшипник", там є 7207В, аналог 36207, ф-ми "Koyo" - 875 грн та "Nachi"- 725 грн. Думаю, це краще за виробництво невідомих "ГПЗ". Але, товариш рекомендує ставити ролікові РУПи. Аргументи: Жорсткість вища (контакт не точка а лінія). Саме роліковий підшипник стоїть на "дорослих" верстатах (ИЖ або 16Ухх). Я все-ж за заводський конструктив.... Бо не впевнений, що зможу відрегулювати натяг. Крім того, треба ставити новий якісний кульковий підшипник у "хвіст" шпінделя, та новий якісний ремінь, цьому вже 11 років, ( а який буде якісний ?). Але, може, пробувати ці що стоять регулювати ? Піджимати їх ще... Змінено 12 березня користувачем Marafon333 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#341425 Опубліковано: 12 березня , Marafon333 написав: а який буде якісний ? Поликлиновый, но... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#341445 Опубліковано: 12 березня Крім того, ну я вже писав на початку теми_- збільшив натяг, а от люфт взагалі не зменшився... То може справа не у підшипниках ? А наприклад у посадці в корпус ПБ зовнішніх обойм. Хоча наче сидять вони тугенько. Памятаю, наружну обойму РУПА витягував шпилькоюз ПБ, бо він розібрався при демонтажу шпінделя. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#341446 Опубліковано: 12 березня , Marafon333 написав: збільшив натяг, а от люфт взагалі не зменшився Насколько я понимаю, чем больше угол у подшипника, тем меньше будет убиратся радиальный люфт. Возмём упорный, угол 90, сколько его не сдавливай, на радиус он работать не начнёт. Если у ваших подшипников подгуляли канавки, то увеличивая натяг, Вы это мало компенсируете, меньше чем при более остром угле. Ну и схема натяга >< у ТВ16 не лучшая, наружными обоймами. Но. , Marafon333 написав: То може справа не у підшипниках ? Я Вам с начала темы твержу, что это комплекс проблем. Стоит проверить все узлы, иначе можно просто потратить деньги зря. Хотя вот это , Marafon333 написав: Памятаю, наружну обойму РУПА витягував шпилькоюз ПБ Говорит о значительном износе. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах