Marafon333

Люфт шпінделя на ТВ-16 (опори- підшипники)

77 повідомлень у цій темі

2 години тому, Marafon333 написав:

Які знайшов...

Добра. Подшипники хорошие, ставил не один раз. Иржи на бегових нет?

Начните с дист. кольца. Хотя бы на наждачке выровнять прилегающие поверхности. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 години тому, Nikita написав:

Добра. Подшипники хорошие, ставил не один раз. Иржи на бегових нет?

Начните с дист. кольца. Хотя бы на наждачке выровнять прилегающие поверхности. 

Коли ставив, то по краям іноді пару "зірочок" наче бачив....

Я вже не памятаю, чи те саме то кільце. Але ТВ-16 мені дістався без втручання у шпіндель, і ця деталь повинна бути без проблем...

Але, треба мабуть хочеш не хочеш, виймати з корпусу ПБ шпіндель....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Marafon333 написав:

без втручання у шпіндель, і ця деталь повинна бути без проблем...

На двух бабках "без вмешательства" пришлось менять эти кольца, на одной ещё и то что между шкивами и передними подшипниками.

Как раз они и приводят к тому перекосу о котором писал. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Stebium1 написав:

На двух бабках "без вмешательства" пришлось менять эти кольца, на одной ещё и то что между шкивами и передними подшипниками.

Как раз они и приводят к тому перекосу о котором писал. 

Криві ?

Тю, наче проста деталь... От кришки ПБ, то да...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Треба шукати нові підшипники.... Бо ці точно, не зніму.... "Сидять" вони з натягом. Помню що вдалось нормально їх "посадити" тільки гідропрессом.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Marafon333 написав:

Криві ?

Шо капець, я одну зберігаю, можу показати. 

, Marafon333 написав:

От кришки ПБ,

От там як раз не так страшно, бо тягнемо кількома болтами і цим її вирівнюєм відносно площіни підшипника. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Marafon333 написав:

"Сидять" вони з натягом

Это к слову то же не гуд, ибо деформируется дорожка качения и шарик начинает гулять по ней.

Это при черезчур сильном натяге.

Змінено користувачем Stebium1
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Marafon333 написав:

Треба шукати нові підшипники....

Если вопрос стоит о замене, то возможно стоит найти подшипники рекомендованные для станка 36207, у Вас установлены 46207.https://stanki-katalog.ru/sprav_tv16.htm

У них всё же разные характеристики распределения воспринимаемых нагрузок.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Stebium1 написав:

У них всё же разные характеристики распределения воспринимаемых нагрузок.

У 36207 угол контакта 13 гр., а 46207 - 26, они чуть менее скоростные, а по нагрузке ближе к роликовым, но менее шумные.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

З підшипниками 36207/ 46207 проблема... Немає у продажу. Я знайшов тільки у форумчанина-коллеги. Хоча10 років назад ще були радянські залишки і нові росії- непонятного ГПЗ (мабуть Китай).

 Зараз предлагають тільки Craft без класу... Це зовсім поганий "китай". 

Тому мабуть часто ставлять ступічні роликові імпортні...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години тому, Marafon333 написав:

36207/ 46207

https://bestbearing.com.ua/category?x=0&y=0&keyword=36207

https://bestbearing.com.ua/category?x=0&y=0&keyword=46207

По 36207 вибір куди більший. не вистачає лише дуплекс Х..

Можу дати номер вайбер, обсудите наявність і ціну. Зазвичай актуальна ціна не сильно відрізняється.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин тому, Stebium1 написав:

Если вопрос стоит о замене, то возможно стоит найти подшипники рекомендованные для станка

В деякій радянській літературі рекомендується для подібних шпінделів саме схема Х.

І тут ми бачимо, що в тв-16 зроблено саме так, а вже в тв-4 - навпаки, по О.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години тому, Marafon333 написав:

Немає у продажу

Плохо искали)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин тому, Marafon333 написав:

З підшипниками 36207/ 46207 проблема.

Была/есть контора в Днепре, брал у них в том числе дуплекс, бо он 2го класса, а так он там не нужен от слова совсем, если хотите найду телефон. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую !

Так, дуплексна пара там мабуть не треба?

Дивно, але я сьогодні шукав, гугл цей сайт не показував!

Які ж вибрати, купити?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
23 години тому, Marafon333 написав:

Дякую !

Так, дуплексна пара там мабуть не треба?

Дивно, але я сьогодні шукав, гугл цей сайт не показував!

Які ж вибрати, купити?

Дуплекс потешить себя.

46207 жестче, чем 36207, и чуть менее скоростные.

Роликовые более трудоемкая регулировка натяга.

5 класс будет достаточно, так думаю.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години тому, Nikita написав:

Дуплекс потешить себя.

46207 жестче, чем 36207, и чуть менее скоростные.

Роликовые более трудоемкая регулировка натяга.

5 класс будет достаточно, так думаю.

В чому полягає більша жорсткість? Осьова? Але, в даному випадку все ж радіальні навантаження переважають. Була б це сверлилка - тоді так

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин тому, gesichtslos написав:

В чому полягає більша жорсткість? Осьова?

 

bravo_0[1].gif

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 години тому, gesichtslos написав:

В чому полягає більша жорсткість?

Угол прилягания.

12 години тому, gesichtslos написав:

Була б це сверлилка - тоді так

Будьте любезны - объясните.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин тому, Nikita написав:

Будьте любезны - объясните.

kjjj.png

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, gesichtslos написав:

kjjj.png

Благодарю Вам.)

Про 66000 так же известно.

Вопрос был про сверлильный станок. 

Но то такое.

Не буду засорять тему.

Ещё раз благодарю Вам.

 

 

Змінено користувачем Nikita
дополнения
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую за відповіді !!!

Я звонив на "Агропромпідшипник", там є 7207В, аналог 36207, ф-ми "Koyo" - 875 грн та "Nachi"- 725 грн. Думаю, це краще за виробництво невідомих "ГПЗ".

Але, товариш рекомендує ставити ролікові РУПи.

Аргументи: Жорсткість вища (контакт не точка а лінія). Саме роліковий підшипник стоїть на "дорослих" верстатах (ИЖ або 16Ухх).

Я все-ж за заводський конструктив.... Бо не впевнений, що зможу відрегулювати натяг.

Крім того, треба ставити новий якісний кульковий підшипник у "хвіст" шпінделя, та новий якісний ремінь, цьому вже 11 років,  ( а який буде якісний ?).

Але, може, пробувати ці що стоять регулювати ? Піджимати їх ще...

Змінено користувачем Marafon333
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Marafon333 написав:

а який буде якісний ?

Поликлиновый, но...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Крім того, ну я вже писав на початку теми_- збільшив натяг, а от люфт взагалі не зменшився... То може справа не у підшипниках ?

А наприклад у посадці в корпус ПБ зовнішніх обойм. Хоча наче сидять вони тугенько. Памятаю, наружну обойму РУПА витягував шпилькоюз ПБ, бо він розібрався при демонтажу шпінделя.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Marafon333 написав:

збільшив натяг, а от люфт взагалі не зменшився

Насколько я понимаю, чем больше угол у подшипника, тем меньше будет убиратся радиальный люфт.

Возмём упорный, угол 90, сколько его не сдавливай, на радиус он работать не начнёт. 

Если у ваших подшипников подгуляли канавки, то увеличивая натяг, Вы это мало компенсируете, меньше чем при более остром угле. 

Ну и схема натяга >< у ТВ16 не лучшая, наружными обоймами. 

Но. 

, Marafon333 написав:

То може справа не у підшипниках ?

Я Вам с начала темы твержу, что это комплекс проблем. 

Стоит проверить все узлы, иначе можно просто потратить деньги зря. 

Хотя вот это 

, Marafon333 написав:

Памятаю, наружну обойму РУПА витягував шпилькоюз ПБ

Говорит о значительном износе. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку