Ershoff

Шукаю запчастини до фрезера 6720 ВФ2

10 повідомлень у цій темі

Вітаю шановне панство.

Шукаю змінні плати до приводу ДПТ ЭТЗИ

або робочий привод в сборі.

Також шукаю електрозажим від ВФГ

Або куплю, або обміняю на шось корисне.

Снимок.JPG

IMG_0637-22-04-20-07-47.JPG.0ed9e3fdb00ed7550db549d416edfb51.jpeg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Є плати і є в зборі. Напишіть в приватні вайбер, скину фото того, що є

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

По електрозажиму можу поділитись деяким своїм досвідом, бо маю такий самий станок. Цей зажим з заводу дуже невдало зроблений, тому постійно виходить з ладу, тому його як правило знімають з станка і крутять затяг здоровенним ключем. Просто поставити його як є - скоріш за все прийдете до цього ж - знімете і поставите в кутку. Якщо цікаво можу розповісти детальніше.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую. Пане jenkins

Сам зажим то в мене працює. 

Ключем не проблема затягувати.

Можна і на штревель переробити.

Можна і самому якийсь двигун туди прикрутити, не біном ньютона.

Але всеж хотілося б рідне знайти.

А як вже не знайдеться, то і фіг з ним.

 

А від вашого досвіду звісно ж не відмовлюсь. Може воно й іншим буде корисне.

Дякую.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо сам зажим працює це уже добре. Перша проблема якраз в цій частині. Та "гайка" яку крутимо, вона по суті просто закручує гвинт М12, і повинна крутитись легесенько від руки. У мене було так що крутити її доводилось здоровенним ключем з значним зусиллям навіть "вхолосту" без оправки.

Причина тому: те що ми крутимо ключем - це крутиться товста бронзова втулка в отворі корпуса ВФГ, на зовнішньому діаметрі цієї втулки нарізані спіральні (здається) канавки для олії, які повинні змащувати цю втулку по відношенню до отвору в ВФГ. Олія в ці канавки попадає з маленьких отворів зверху, і по логіці це мастило повинно там з'явитись якраз з верхньої частини автозажиму. В цій верхній частині є прес-масльонка в куди потрібно регулярно лити рідке мастило. Задумка з заводу була така: олія з верхньої частини автозажиму протікає вниз через внутрішній механізм автозажиму, змащующи там здоровенний підшипник і муфту, далі тече вниз на оцю велику гайку зажиму, через маленькі отвори з торця протікає у втулку і далі в оті спіральні канавки, потім тече вниз до штревеля, і також змащує конус шпінделя і оправку, ну і капає на стіл.

Так повинно було бути в теорії і по паспорту передбачалось регулярне змащування. А на практиці? В реальності ту масльонку ніхто в житті не чіпав. Або ж салідолу напхали б... а густе мастило там взагалі нічого хорошого не зробить. В результаті підшипник корпуса автозажима не змазувався взагалі ( він відкритий ), і ця бронзова втулка теж ніяк не змащувалась. Зате, в усі ці канавки для олії з роками набивалась мікро стружка, пилюка і бруд, підшипник міг підржавіти трохи. Це призводило до того що все те що повинно було крутитись легесенько починало крутитись туго, а згодом і надзвичайно туго ( як було у мене ). Я розібрав весь цей механізм і повичищав купу пилюки з канавок яка просто заклинювала цю втулку наглухо. Після цього воно почало крутитись просто легесенько як і повинно було. 

Це одна частина проблеми. Інша частина - це двигун. Він тут цілих 24Вт!! І аж 3000 обретів на хвилину. А тепер як воно все працює: цей двигун через гумову муфту напряму крутить доволі здоровенний підшипник в якому крутиться доволі важка залізяка яка має рухомі підпружинені "сухарі" скажемо так, які при обертанні більше ніж 1100 об\хв ( я нещодавно це вимірював ) відцентровою силою відхиляються і б'ють в тей виступ на гайці зажиму, цим ударом заставляють цю гайку почати відкручуватись ну або навпаки дозакручують її. Причому після того як ці "сухарі" зчепились з гайкою - гайка напряму з'єднується з валом двигуна. Якщо оберти падають то сухарі пружинками вертаються назад і розчеплюются з гайкою, після чого муфта знову набирає оберти від двигуна і процес повторюється.  

Іншими словами, з точки зору двигуна, у нього вал цілих 6мм, він напряму крутить здоровенний підшипник в якому доволі важка ( звісно відносно ) залізяка, намагається її розкрутити до 1000+ обертів, після чого муфта ударяється о нерухому гайку що призводить до різкої зупинки всього разом з двигуном, причому нагадую, двигун розрахований на 3000 обертів і різко тормозить іжу після 1000. Якщо гайка не крутиться то воно буде так декілька разів стукати, що явно не додає здоров'я двигуну. А якщо навіть гайка крутиться - то з якою швидкістю? по суті двигун з валом 6мм пробує крутити гайку М12 з вантажем і тертям на більш як 1000 обертах, і це все при нікчемних 24Вт потужності. Я спочатку пробував змастити підшипник густим мастилом ( без фанатизму в кількості ), в результаті двигун не зміг рохкрутити навіть сам підшипник не те що гайку. Якщо у двигуна заклинив вал то він дуже швидко згорає - я уже 2шт спалив. Потужність двигуна тут зовсім мізерна як для цієї задачі, а сам двигун постійно працює в дуже кстремальному режимі - перегруз з моменту старту, розгон до 1200 і ударна зупинка, а як не зупинка то дике для нього навантаження при малих обертах. Тут треба двигун який буде розраховано на 2000 обертів максимум, і потужність ну десь 60-90Вт. Але з іншої сторони поставивши потужний двигун можна скрутити різьбу М12 елементарно, ну або кульки пошкодять штревель. Саме тому тут поставили дохленький двигун щоб не було механічних поломок. Тут немає механізму який обмежував би зусилля затягування. Сюди би механізм шуруповерта ( на 1500об\хв )разом з тріскавкою поставити б замість двигуна - було б те що треба. У Вашому випадку корпус автозажиму з муфтою всеодно потрібен, але якщо там не буде двигуна - рідний ставити немає сенсу. 

Вибачте що трохи сумбурно описав. 

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Та нормально все. 

В принципі так приблизно і думав про ту всю історію.

Можна мілкий шаговик прикрутити (нема 17 наприклад) Якраз буде зриватися на приблизно тому зусиллі і оберти невеликі.)

Ну будєм посмотрєть, якто кажуть.

Ще раз дякую.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мав такого верстата, нічого поганого про зажим інструменту сказати не можу. Працював безвідказно. Досить зручна штука коли часто потрібно змінювати оправки. Шомпол  після такого то взагалі не камельфо..

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години тому, VasilijZ написав:

Мав такого верстата, нічого поганого про зажим інструменту сказати не можу. Працював безвідказно. Досить зручна штука коли часто потрібно змінювати оправки. Шомпол  після такого то взагалі не камельфо..

Ага, тому і хочу відновити рідне , або зробити вже свій автозажим.

Тим більше шо то діло в перспективі буде ЧПУшитись.

ну принаймні я на то сподіваюсь

Змінено користувачем Ershoff
не все написав
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У мене теж зараз він працює штатно, але я коли купляв станок автозажим був відкручений і стояв окремо, відповідно не працював. Я його відновив в заводський стан і описав його недоліки вище. Поки зрозумів це все два двигуни спалив. Мабуть якщо його регулярно змазувати то буде працювати, але як показує досвід ніхто тим не переймається, тому і ламається. Але якщо видумувати якусь свою конструкцію то заводський варіант явно не кращий для повторення.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну думаюсь якось воно буде. А там подивимось.

Очі бояться - руки працюють ;)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку