Одессит

На "раз-два-три" меняем походку! Или: ИЖ работает от одной фазы.

34 повідомлення у цій темі

питання по конденсаторам:

1)чі вистачіть на 400V ?

2)як вірно обрати ємність залежно від потужності частотника(двигуна) ?

чі може бути ємність "зайвою"

питання по конденсаторам:

1)чі вистачіть на 400V ?

2)як вірно обрати ємність залежно від потужності частотника(двигуна) ?

чі може бути ємність "зайвою"

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

уточню питання

є два конденсатори 4700мкф 400в

1)чі не замала напруга?

2)чі не завелика ємність?

3)які стоять конденсатори(ємність, вольтаж) в середині частотника на 380?

як казав "Одессит" там два послідовно

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

400В замало, з'єднуйте послідовно.

Ємності багато не буває, єдина проблема великої ємності - початковий стрибок струму при зарядці, заряджати такі банки треба через струмообмежуючі резистори(краще конденсатори), і після їх заряду за допомогою реле виключати струмообмежуючий елемент з кола. Таку схему можна підгледіти в будь якому зварювальному інверторі.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин тому, Serbond написав:

3)які стоять конденсатори(ємність, вольтаж) в середині частотника на 380?

як казав "Одессит" там два послідовно

Зазвичай 400...450 вольт послідовно. Бо напруга "генерації" від мотора при гальмуванні може сягати 780 вольт.
Тому бажано мати "гальмівний" резистор (якщо темп сповільнення доволі високий).
Насправді той резистор нічого не гальмує, а "скидує" зайву напругу на DC-шині через себе. Тобто є захистом для конденсаторів.
Ємність конденсаторів при однофазному живленні можна рахувати десь 700...1000мкФ/кВт.
Вважайте що при послідовному ввімкнені .двох конденсаторів робоча напруга подвоюється, а ємність зменшується у двоє. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, nero написав:

400В замало, з'єднуйте послідовно.

Ємності багато не буває, єдина проблема великої ємності - початковий стрибок струму при зарядці, заряджати такі банки треба через струмообмежуючі резистори(краще конденсатори), і після їх заряду за допомогою реле виключати струмообмежуючий елемент з кола. Таку схему можна підгледіти в будь якому зварювальному інверторі.

Мій варіант тут
Зверніть увагу, що первинна обмотка трансформатора спочатку ввімкнена ЗА обмежуючим резистором.
Тому поки струм заряду конденсаторів відносно великий - реле не спрацьовує.
І ніяких реле часу не потрібно.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин тому, Одессит написав:

Зазвичай 400...450 вольт послідовно. Бо напруга "генерації" від мотора при гальмуванні може сягати 780 вольт.

тоб то варіант використання двох по 400в допустимий(як я зрозумів у частотниках на 380 використовують на DC шині два по 400 послідовно), за умови використання гальмівного резистора?

мій частотник ще десь їде, приїде - подивлюсь які там конденсатори

10 годин тому, nero написав:

400В замало, з'єднуйте послідовно.

блін, ділема...

розумію, що з запасом по напрузі зайвим не буде, але тоді виходе в плече по 4шт треба ставити(щоб ті ж самі 4700 набрати)

8 таких конденсаторів, то вже ціна фірмового частотника

 

якщо змоделювати ситуацію, що конденсатор не витримає, і проб'є? що буде?

на частотник піде напівхвиля мережевої напруги 220?

а потім або виб'є ввідний автомат, або згорить діод і знову таки виб'є автомат?

тобто частотнику нічого вроді не має статися? чі ні?

 

п.с. на 400в конденсаторів значно більше у продажу і ціна значно краща.

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, Serbond написав:

але тоді виходе в плече по 4шт треба ставити(щоб ті ж самі 4700 набрати)

8 таких конденсаторів

Яка потужність двигуна?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

взагалі планую використовувати на декілька станків (точило, сверлільний, токарний)

потужність двигунів десь від 1 до 2кВт

подвоювач треба, бо двигуни двохшвидкісні, хотілось використати цю функцію.

Змінено користувачем Serbond
орфографія
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, Serbond написав:

потужність двигунів десь від 1 до 2кВт

Вам тих 2350мкф, що отримаєте послідовним з'єднанням двох банок на 4700 має вистачити з головою.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку