#123265 Опубліковано: 26 липня, 2018 Все детали масляной системы консоли были промыты, прочищены и продуты. Собиралась система с использованием фум-ленты. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#123495 Опубліковано: 27 липня, 2018 Уважаемые коллеги подскажите какой зазор сделать между дисками фрикционной муфты коробки подач? Перегружать станок глубиной реза и большими подачами не собираюсь. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#129518 Опубліковано: 29 серпня, 2018 Коробка отремонтирована, масло поменяно, станок введен в эксплуатацию. Основное предназначение (я так надеюсь)- фрезеровка головок, а если необходимо то и блоков цилиндров. Сейчас изготавливаю оснастку и инструмент для этих работ. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#147453 Опубліковано: 6 грудня, 2018 Доброго дня! Так само маю 6м12п, так само чистка та введення в експлуатацію. Локація верстата: Львівська обл., м.Стрий Виникло серйозне питання: клин стола (ходовий) вже на крайньому отворі, підтягнутий на останньому пазі, максимально закрученому регулювальному гвинті. 1) При від'їзді стола вправо десь від середини хід починає полегшуватись; при відведеному у крайнє праве положення, як руками рухати за праву сторону, ліва показує люфт у десятки. 2) При від'їзді стола вліво десь від середини хід починає тугішати; при відведеному у крайнє ліве положення, як руками рухати за ліву сторону, права показує люфт, вже у сотки (0,04-0,07). Схоже, клин не відповідає геометріїї ластівкового хвоста, має надто швидке зменшення товщини. Та й товщина у лівій стороні теж замала. Очевидно, є кілька варіантів виправлення ситуації: 1) виготовлення нового клина аутсорс; 2) притирка старого клина з підклеювання зедексів, латуней чи карболітів. Самостійне виготовлення неможливе через відсутність тех.бази, тож якщо найкращим варіантом є виготовлення ремонтного клина, то до кого варто звернутись і як грамотно це зробити? Станок до покупки десь відновлювали, видно сліди шабрування, індикатор на решта прогонах показує непогані, переважно паспортні відхилення, тож є бажання довести машину до гідного стану. А тепер і питання: що буде найтехнологічнішим та швидким рішенням у даній ситуації? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах