• Оголошення

    • sadmin

      Кріпта   26.04.24

      В нас новий спосіб поповнення балансу - через кріпту.
      Через лот. на довільну кількість USDT TRC20.
      Посилання - в розділі "Підтримати"

svarnoy12

Користувачі
  • Продажи

    15/5
  • Покупки

    118/5
  • Публікації

    206
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Повідомлення, опубліковані користувачем svarnoy12


  1. При нагоді зроблю фото. А по панчу ,наскільки мені відомо , то цей дріт призначений для зварювання чавуну напівавтоматом без захисного газу. Інформація по цьому дроту є в мережі, знайти не складно.

    0

  2. Відновлення площини я маю на увазі побиту уламками сідла поверхню. Тут потрібно зачистити борфрезою всі вибоїни до металевого блиску потім наплавка панчем і на шліфовку. Якщо чавун якісний то буде навіть без пор.

    0

  3. , IMP написав:

    Ну хоча б https://www.youtube.com/@kyivwelding99 Але він більше по вухах їздить ))))

    або  https://www.youtube.com/@TIGmakaay 

    Стосовно зварювання головок, то в основному люди заварюють тосольні канали, рідше — перемички між клапанами, ще рідше — тріщини в чавунних головках від фур. Тут вже питання в ціні та доцільності таких робіт.

    Найчастіше в мене попадаються саме перемички між клапанами, тріщини під сідлами і в колекторах. Чавунні головки тільки відновлення площини

    0

  4. 1 година тому, andrey_drabchuck написав:

    Якщо москальська не напружує, можете подивитись канал TigTula. Там багато відео по ремонту гбц чи блоків двигунів

    Інформація теж може бути свого роду трофеєм. Цей і декілька інших каналів переглядаю досить часто там багато корисної інформації.

    0

  5. Все вірно, тріщини проявляються дугою. Я так зрозумів що в головці є мікротріщини ,вони виникають внаслідок циклів нагрів-охолодження ,метал там не дуже пластичний шви при остиганні сідають і метал рве на цих мікротріщинах.З мого невеликого досвіду проблемними є голови від ніссанів і вольво

    0

  6. Доброго дня, хто в темі підкажіть головки від яких авто не варто брати в роботу. Начальство дуже любить розказувать казки про те що до тебе ми варили все і з першої спроби і ти повинен. На практиці все далеко не так, технології дотримуюсь максимально але завариш одну тріщину по краю шва рве або взагалі тріщить зовсім в іншому місці, а якщо тріщина в колекторі то взагалі торба, вже не радий що взявся за цю справу

    0

  7. Вкратце, продавал я там одну вещь, не успел выставить-сообщение на вайбер ,человек не торгуясь попросил номер карты позже написал что перевел деньги и ждет подтверждения. Деньги на счету не появились, я жду, человек торопит. Написал что ФОП и ему нужно подтвердить перевод, даже ссылку скинул. Естественно никуда я не переходил, говорю нет поступлений, человек начинает нервничать называть меня по всякому и требовать подтвердить оплату по ссылке. Вобщем перейдя по такой ссылке у вас попросят все данные карты и остаток на счету, заполучив информацию мошенник снимает все с карты (а может еще и кредит взять). БУДЬТЕ ВНИМАТЕЛЬНЫ не переходите по таким ссылкам и не ведитесь.

    0

  8. В мене э спеціальний лічильник на приборній панелі який залежно від пробігу показує мені коли міняти масло. Для встановлення кільця на ковпаку фільтра є спеціфльна канавка(перед встановленням кільце було змащене). Фільтр купував не самий дешевий, коли закручував це все на місце то воно йшло легше ніж зі старим ущільненням (я думав поставити старе кільце але воно теж якесь дуже тверде). Колись я читав на якомусь форумі як людина підібрала це кільце від сантехніки і проблема зникла ,але зараз я тої інформації вже не знайду:(

    0

  9. Два роки тому був придбаний цей автомобіль, прийшов час заміни моторного мастила.Все замінив,поставив новий фільтр, через деякий час помітив пляму масла під капотом.Скоріш за все пропускає з під пластикового ковпака масляного фільтра - нове кільце яке йшло в комплекті з картріджом фільтра якесь замале і дубове видно воно і пропускає. Питання - чим можна його замінити чи підібрати від чогось трошки більшого січення і з м"якшої гуми чи навіть силікону ?

    0

  10. Власне приходить час міняти професію, вмію працювати на токарному і трохи на фрезерному. Хто в темі, підкажіть де у Львові можна отримати фах оператора (а в перспективі налагоджувальника) верстатів ЧПК токарної групи по металу

    0

  11. Термин оборудование могут понять как промышленное так и хоббийное(предназначенное для домашнего использования с соответсвующими техническими возможностями) , чтобы не вводить людей в заблуждение я бы хотел поменять название на "Обмін хоббійного обладнання"

    0

  12. В 30.11.2020 в 17:45, Apostol сказал:

    Доброго дня панове. Підкажіть або допоможіть. Чи реально щось придумати. Є такий свердлильний станок Сверлильный станок Eurotec DP 201

    Був у мене такий верстатик, дійсно потужність там ват 300 від сили, оскільки іншого не було то бувало і 16кою свердлив , двигун дико грівся. Потім довелося замінити кнопки на тумблер. Як на мене то він підходить для свердління листового матеріалу там де відгинання столика буде не критичне, свердло більше 10мм я б в нього не ставив. Про заміну двигуна можете глянути на каналі Автореаниматор, там дід поставив на нього двигун від пралки з платою.

    1

  13. У китайских станочков есть и свои достоинства это цена, габариты деталей которые сверлим (столик можно отвернуть в сторону), есть станочки в шпинделе которых км2, небольшой вес (при желании можно перенести за раз или два особо не напрягаясь). На этом плюсы заканчиваются, чтобы ним можно было долго работать и отверстия в толстых деталях получались ровными нужно менять колонну и двигатель.Но давайте не будем забывать что станочки данной ценовой категории относятся все-таки к станкам хобби класса и сравнивать их с промышленными  (хоть и настольными) НС12 и 2м112 не корректно.

    1