svarnoy12

Peugeot 206 запитання від початківця

12 posts in this topic

#312372 Posted

Два роки тому був придбаний цей автомобіль, прийшов час заміни моторного мастила.Все замінив,поставив новий фільтр, через деякий час помітив пляму масла під капотом.Скоріш за все пропускає з під пластикового ковпака масляного фільтра - нове кільце яке йшло в комплекті з картріджом фільтра якесь замале і дубове видно воно і пропускає. Питання - чим можна його замінити чи підібрати від чогось трошки більшого січення і з м"якшої гуми чи навіть силікону ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#312374 Posted

Просто купите новый качественный фильтр с колечком и замените все вместе.

Неправильный размер кольца, как правило- свидетельство некачественного или поддельного фильтра

 

 

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

#312375 Posted

кроилово ведет к попадалову, +100 к ответу выше, купите нормальный фильтр.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#312381 Posted

@svarnoy12  вообще то  к сведению, масло меняется раз в год, независимо  от пробега. Поскольку написали, что новичек, то есть подозрение , что  уплотнительное кольцо  установили неправильно.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#312382 Posted (edited)

7 минут назад, Иванович сказал:

@svarnoy12  вообще то  к сведению, масло меняется раз в год, независимо  от пробега. 

Це ще чому????? Тобто їздить бабця до церкви )))) наїзджає за рік 1000 км і їздить торговий агент з пробігом 30 000 км і обом змінювати оливу 1 раз на рік???

Edited by Жорик
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#312383 Posted

В мене э спеціальний лічильник на приборній панелі який залежно від пробігу показує мені коли міняти масло. Для встановлення кільця на ковпаку фільтра є спеціфльна канавка(перед встановленням кільце було змащене). Фільтр купував не самий дешевий, коли закручував це все на місце то воно йшло легше ніж зі старим ущільненням (я думав поставити старе кільце але воно теж якесь дуже тверде). Колись я читав на якомусь форумі як людина підібрала це кільце від сантехніки і проблема зникла ,але зараз я тої інформації вже не знайду:(

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#312385 Posted

4 часа назад, Жорик сказал:

Це ще чому????? Тобто їздить бабця до церкви )))) наїзджає за рік 1000 км і їздить торговий агент з пробігом 30 000 км і обом змінювати оливу 1 раз на рік???

Уж извините, что плохо выразился, поправлюсь, -

Замена масла по регламенту производителя или не реже одного раза в год, в зависимости от того, что  раньше наступит.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#312386 Posted

4 часа назад, svarnoy12 сказал:

В мене э спеціальний лічильник на приборній панелі який залежно від пробігу показує мені коли міняти масло. Для встановлення кільця на ковпаку фільтра є спеціфльна канавка(перед встановленням кільце було змащене). Фільтр купував не самий дешевий, коли закручував це все на місце то воно йшло легше ніж зі старим ущільненням (я думав поставити старе кільце але воно теж якесь дуже тверде). Колись я читав на якомусь форумі як людина підібрала це кільце від сантехніки і проблема зникла ,але зараз я тої інформації вже не знайду:(

Від сантехніки навряд воно довго буде ходити, треба купити нормальне ущільнююче кільце (воно ж O-ring)  підбираються по спеціальних таблицях виробників або ГОСТ 9833-73 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#312389 Posted

Санетехнічне кільце не підійде: воно вироблено з резиносуміші марки ТМКЩ (термо- кислото- щелочно стійке), а для авто потрібна суміш МБС (масло- бензо стійке).

До того ж температура масла у автомобілі більше 100°С, тому краще всього знайти фірмене!

Ні, сілікон, який представлений на ринку, теж є поганою ідеєю -- він занадто м'який.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#312390 Posted

14 години назад, svarnoy12 написав:

... Колись я читав на якомусь форумі як людина підібрала це кільце від сантехніки і проблема зникла ,але зараз я тої інформації вже не знайду:(

Проблема зникне на деякий короткий час, доти поки мастило не розїсть те сантехнічне кільце.

Була подібна проблема на сітроені - син сам вирішив поміняти мастило, за третій раз поставив кільце (там воно квадратного перерізу) правильно і затягнув моментом, здається 1,3 кг.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#312392 Posted

Дякую всім за поради, при нагоді буду шукати оригінал , може підкажете перевірену фірму

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#312425 Posted

В 27.03.2022 в 21:48, Иванович сказал:

Уж извините, что плохо выразился, поправлюсь, -

Замена масла по регламенту производителя или не реже одного раза в год, в зависимости от того, что  раньше наступит.

Замена раз в год хоть и указана практически всеми производителями,но вообще-то актуальна исключительно для минеральных масел,окисляются они.Полусинтетические окисляются намного дольше,а синтетические практически не окисляются.

Замена по пробегу,другое! Здесь лучше раньше чем по регламенту.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.