vivaia

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    0/0 (полученные отзывы)
  • Публикации

    15
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

1 Нулевая

О vivaia

  • Звание
    Участник
  • День рождения 06.01.1974

Персональная информация

  • Пол
    Мужчина
  • Страна
    Украина
  • Город
    Луцьк
  • Имя Пользователя
    Андрій

Настройки Барахолки

  • По-умолчанию только новые товары
    Нет
  • Скрыть "параметры" товара из списка товаров
    Нет
  • Скрыть статусы товаров (новый, бу, поломан/на запчасти)
    Нет
  • Не показывать среди товаров - Техлитературу
    Нет

Настройки Форума

  • Добавить темы в блоке новые посты/темы/блоги?
    0

Посетители профиля

162 просмотра профиля
  1. ХРИСТОС ВОСКРЕС! Вітаю зі Святом всіх чипмейкерів. Алмазна чашка і пластини поїхали до нових хазяїв, хай служать. підкину ще кілька двигунів від склопідйомників, набір різаків новий двигун вентилятора охолодження радіатора з якогось фольцвагена.Присутні незначні пошкодження.
  2. Так як було вирішено бути машині темною, зупинився на синьому металіку з дрібним зерном з керамо лаком. Почався монтаж маслосистеми із переборкою шиберного насоса та заміною всіх магістралей та фітілів. Замінив фільтруючий елемент та зібрав вузол маслоприймача.Пора вже ставити машину на стіл. Дружина знайомиться. а це буде підсвітка робочої зони, далі буде вже після свят. Вітаю Всіх з святом! ХРИСТОС ВОСКРЕС!
  3. Наступним і самим неприємним етапом була перетирка наждачкою 60 залишків фарби і шпаклювання кривого ПМЗ-ешного литва. На цьому етапі вилізли сюрпризи - чавун пористий матеріал і масло почало просочуватись через шар шпаклівки темними плямами. Промивання розчинником давало тимчасовий ефект, тому було прийнято рішення фарбувати не світлою фарбою,а темною. Також був підібраний пластмасовий шків на основний для зменшення обертів. В проміжках між шпаклюванням був зварений стіл, а так як машина рукавного типу то і стіл буде із винесеною педаллю управління Також специфічною буде і силова установка - двигун Mitsubishi limi stop z . Обрано його не випадково.Двигун оснащено електощепленням та електронікою ,яка забезпечує не тільки позиціонування голки ,а і підйом лапки ел.магнітом ,початкове регулювання обертів з таходатчиком ,плавним пуском і кучою програм . Єдиний мінус цього девайса це його масово-габаритні показники.Але великій машині - великий двигун. Для компактного розміщення двигуна а також для можливості отримання мінімальної кількості обертів був зроблений контрпривод,мінімальна швидкість повинна бути один стіжок за одну секунду. Підіймання лапки буде реалізоване за допомогою ел. магнітного соленоїда з управлінням від педалі газу.
  4. Люблю я швейні машини. Спостерігаючи як вони кладуть нитку, прицокуючи ниткопритягувачем та шурхочучи шестернями - розумієш ,що є в них щось магічне,живе,хоч і металеве. Вперше я познайомився з ними в п'ятирічному віці і це був Зінгер барель,літерний,року приблизно 1900. Я її добре пам'ятаю ,як і бабусину засторогу - "тільки не чіпай".Потім була мамина Чайка і знову я чув те саме.Пройшло багато років і в мене їх є багато (14) але Зінгер і Чайку я не забуду ніколи. Склалося так ,що виникла потреба у закріпочній та петельній машині і при огляді потенційних "клієнтів" ми побачили його - звіра 823,дружина вперлася - "без нього додому не їдемо",так замість двох привезли трьох. Дісталося бідолазі немало - облуплена фарба , замотаний скотчем ,грязний,добре хоч масло було (облився коли ніс),але розміри і вага машини натякали на мжливості танка. Зваживши всі обставини було прийняте рішення відновити звіра. Машина була частково розібрана,видалена система змазки,трубки якої були задубілі до крихкого стану. Були також демонтовані маслонасос і фітилі.
  5. Дякую Юро,за дриль. Вже замінив підшипники,шнур - маю надію ,що прослужить ще стільки ж.
  6. Доброго дня. По швейці цікавить мала механізація (приспособи,окантовувачі,спец. лапки) ,промислові машини для хутра(скорняжна) ,для спуску краю шкіри, оверлок 4-нитковий в будь-якому стані. Запчастини до 823,2823,1852(комплект голковий на 7-8 мм),грайфери на ці машини. Цікавить двигун mitsybishi limi stop z ,а особливо позиціонер для нього,сервоприводи,різне обладнання- пропонуйте. Маю невелику швейну майстерню,займаюся дрібним пошивом спецодягу,перетягуванням м'яких меблів,автосалонів так що машини всі різні.
  7. Доброго дня,3823 цікавить. Який стан і що за неї(одну)Ви хотіли б із мого заліза. Маю ще багато чого.
  8. Доброго вечора. Пропоную на обмін різне залізяччя та інші предмети.Цікавить різне промислове швейне обладнання(швейні машини ,приводи,позиціонери) запчастини до нього .Стан обладнання може бути різним.Обмінник по можливості буде поповнюватись.В першу чергу цікавить такий позиціонер. у цікавить позиціонер
  9. Не бідність формує підхід до справи а здоровий глузд .Почніть моніторити місцеві металоприйомки та швейні виробництва, заведіть знайомства з наладчиками швейних машин - знайдете все що забажаєте за ціною брухту .Ціни на олх не показник і зовсім не відображають реальної ціни.
  10. Всім гарного настрою. Зінгер як і 22 не передбачені для важких матеріалів але запас міцності у них колосальний. Шити будуть навіть 3мм. фанеру, питання як довго і якісно. Знайти живу 22 зараз проблемно , легше вже 862 . Шкода що автор не вказав що буде шити і в якій кількості бо від того залежить правильна відповідь.
  11. В мене компресор на горшку з самсунга вже 8 років.Ресивер з фреонового бачка він же і відстійник масла.В системі присутній вологовідділювач і автоматика.Повітря на виході сухе і без масла,компресор обслуговує пневмостеплер і пульвер 0.5-1 мм.фото скину якщо кому буде цікаво.
  12. А як бути коли раз в рік приходить клієнт і хоче безготівковий розрахунок ще й хоче %, може є сенс зробити тзов юрособу(з одним директором), хто в курсі які зараз нюанси тут?