KOLIAN75

Користувач+
  • Продажи

    333/4,97
  • Покупки

    108/5
  • Публікації

    2 277
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Діб у лідерах

    7

Повідомлення, опубліковані користувачем KOLIAN75


  1. 4 години тому, PntBlnk написав:

    Я не впевнений, чи точний переклад, але я буду ремонтувати кронштейн за допомогою пальника та нікелевого/бронзового стрижня, а не зварювального апарату!

    Зрозумiло.А корпус важиля,якщо куски вiдсутнi,то скорiш за все, буде легше зробити новий.Але неведомо,чи е у Вас для цього можливостi.

    Верхнiх салазок ,разом з рiзцетримачем,бачу нема.Будете шукати? 

    0

  2. 8 годин тому, PntBlnk написав:

    Дякую всім за ваші відповіді. Зображення, на які посилається Kolean75, показують ту частину, про яку я говорю. Я приберу їх, як він пропонує. Мене хвилювало те, що нитки маленькі, і я не хотів їх знищувати, тому було б добре отримати пораду від когось, хто знає процедуру.

     

    Людям може бути цікаво, що я перебуваю в Новій Зеландії, де є дуже мала кількість цих цікавих токарних верстатів. Я з нетерпінням чекаю, щоб він почав працювати!

    Тодi  з Вас фото верстата,та процессу ремонту,вважаю,не буде зайвим.А якщо будуть ще питання по верстату-допоможемо.

    0

  3. 8 годин тому, PntBlnk написав:

    Вибачте за погану українську, я розмовляю лише англійською, але сподіваюся, ви розумієте.

     

    Мені потрібно зняти вузол важеля прямого/реверсу з токарного верстата. Підшипниковий блок для трьох валів має два вирівнювальні штифти з маленькими різьбовими отворами. Як я можу видалити ці шпильки, щоб блок міг зісковзнути з валів? Я переглянув багато відео та веб-сайтів, але не знайшов правильної процедури.

     

    Велике спасибі за будь-яку допомогу, яку ви можете надати.

     

    Слава Україні!

    Там немае нiчого складного.То штiфти кoнiчнi,и вони демонтуються при допомозi зворотнього молотка та насадки з рiзьбою,яка вкручуеться в рiзьбу в самому штiфту.Далi,вiдкручуетi два гвинта,якi тримають ту опору валiв,та при допомозi деревяного бруска збиваете опору. 

    0

  4. 19 годин тому, Rat_stainless_steel написав:


    Стыковать с остальной частью - будет люфт.

    Стесняюсь  спросить-а каким способом Вы предполагали стыковать,что останется люфт???

    19 годин тому, Rat_stainless_steel написав:

    Да и где такую шпильку взять?

    Вы умеете пользоваться поиском в Гугле?

    Если не умеете,то вот-первая же ссылка.Screenshot_20240407_113848_Chrome.jpgScreenshot_20240407_113825_Chrome.jpgЕсли все же захочется  купить плашку,то тоже без проблем-Screenshot_20240407_114138_Chrome.jpg

    Ну и собственно мой вариант решения проблемы с винтом поперечки.Работает без проблем более четырёх лет.

    http://chipmaker.com.ua/index.php?/topic/1367-заходите-к-нам-на-огоне

     

     

    1

  5. 11 година тому, Rat_stainless_steel написав:

    Все у заголовку.

    А для каких целей?

    Может проще,и с лучшим результатом,купить кусок катаной шпильки?У меня на поперечке ИЖа,как раз тр14 левая,уже несколько лет работает без проблем.

    1

  6. , стани написав:

    Доброго часу. Дісталась коробка таких напайок, схожі на ті, що стоять на землерийній техніці, цепні екскаватори або щось схоже. Вк8, якщо вірити наклейці. Важкі, одна приблизно 30 грам, думаю, в коробці однієї немає, був би 1кг... Та то таке, питання, чи можна їх використати в металобробці, може в кого був досвід? Паяю різці сам, але цілою це буде дуже щедра напайка, якось би її розділити, а от як... На лом здати не розглядається, краще вже напаяю цілою і заточу під свої потреби. Та може є ще якісь варіанти?

    IMG_20240308_072135.jpg

    IMG_20240308_072349.jpg

    IMG_20240308_072405.jpg

    IMG_20240308_072431.jpg

    Думаю,что напаять можно,и даже точить ними.Но-нужно будет вначале подготовить державки,потом припаять, затем грубо придать необходимую форму(ободрать),и довести на алмазе.Что выльется в кучу потраченного времени,с неизвестным результатом-напайка может в процессе банально лопнуть. Резать на куски?Чем?Покупать под это дело какой то алмазный диск?Сомнительная экономия получается.Вк8-в основном по чугуну.Лично в моей практике-чугун точу раз  в две недели,в основном  сталь  и цветняк.Поэтому,тоже  подумать-подходит ли под Ваши работы этот сплав.Считаю,что правильнее  будет выставить  на продажу.А для работы,приобрести несколько  заводских резцов необходимой конфигурации, и с необходимой маркой твёрдого сплава.

    0

  7. 2 години тому, korak написав:

    Різьби потрібно 25 см , крок 3 або 4 , діаметр гвинта 18мм, гвинт потрібно з гайкою

    Тепер би ще  хоч эскiзiк паганенький ,i можно буде шукати виконавця.А то конкретику приходиться витягувати майже силомiць....

    0

  8. , nero написав:

    Чем она  класна?Да,красиво сделано,глаз радует.Но в большинстве хоббийных мастерских,она просто не влезет,или будет занимать очень необходимое,оставшееся,место.

     

    0

  9. , bright1816 написав:

    Интересует чертеж или размеры бакелитовой шестерни на токарный 16уо3п. Шестерня установлена на вал приводного двигателя. Пока двигатель был снят эта мысль меня не посетила :/ А сделать запасную заранее было бы неплохо...

    А что,двигатель там сложно снять?

    0

  10. 1 година тому, sevs написав:

    Слава Україні.

    Мені потрібно проточити в товстостінній трубі співвісні посадки для підшипників. Я розумію що це треба робити за один установ. Але не може придумати як і якою приблудою це зробити і як міряти. Між підшипниками буде десь сантиметрів 20. Діаметр підшипника 70-80. Підкажіть як це робиться.

    Во первых-неизвестны Ваши  возможности  в плане доступного оборудования,оснастки,ну и квалификации.Во вторых-с достаточной точностью,можно и с двух установок расточить те два  посадочных.В третьих-вариантов выполнения этой задачи,есть несколько,нужно только определиться,каким именно способом,Вам по силам будет это сделать.

    0

  11. 17 годин тому, nero написав:

    та і запобігти цьому легше - просто змівши все довкола нього перед поворотом

    Цiкаво б подивитися,як перед кожним поворотом змiтати ,и порахувати-через скiльки змiтань пiд час  виконання роботи,це наостогидне.Те саме вiдноситься i до здування стружки повiтрям.

    2

  12. 2 години тому, nero написав:

    Ну це якщо не вимикати оберти шпінделя, як на відео. А якщо вимкнути, то строгач натуральний

    На некоторых токарных станках,по крайней мере на 1к62 и на ИЖ 1И611,как раз есть такое положение рукояток,при которых ходовой вал вращается(есть подача),при неподвижном шпинделе.Что для единичной не тяжолой работы по долбежке вполне  достаточно-проковырять один шпонпаз 5мм шириной.Без всей той конструкции.

    2

  13. , Evgen_Ivanov написав:

    вобщем убедили! 

    буду выкидать КПП и ставить пихло 3 кВт!

     

    вопрос:

    1. есть ли смысл менять ремень на ручейный?

    2. как подобрать тормозной резистор к частотнику (инструкция на китайском)

    Особо не убеждали,просто нужно ещё раз взвесить принимаемые решения.Ведь Вам то работать на станке.Смысл менять на поликлиновые ремни есть,в том случае, если шкивы практически мёртвые,или на подходе,и их все равно нужно делать.Говорю так,основываясь на личном опыте.Причем,два ремня по 10 ручьёв,оказались существенно  дешевле,комплекта  обычных клиновых.И за годы  эксплуатации станка,я их ни разу не подтягивал.Заглядывал на них-износа нет.

     

    0

  14. 3 години тому, dreadfull написав:

    Все ви правильно кажете, але буває ще один косяк, коли потік масла засильний, треба регулювати. В мене на іжі задня кришка шпинделя так нерви робила, поки не зменшив подачу масла всьо через вал викидувпло.

    Несколько  я помню,там в штуцерках,что в ПБ идут на подшипники шпинделя,вставляются кусочки проволоки, примерно ф2мм.И их достаточно,что бы не было перелива через переднюю и заднюю опоры шпинделя.Я себе на ИЖа,делал самодельную маслостанцию,производительность примерно 0.5л/мин,хотя по наблюдениям,можно ещё меньше сделать.

    , deltafox24 написав:

    Т.е. внутри крышки ничего не должно стоять? А вот это мелкое недоразумение? 

    Кусок герметика,или ещё какой то мусор.Или кто  то непонимающий принципа работы, что то пытался сделать.

    0

  15. , deltafox24 написав:

    Всех приветствую. Недавно приобрел станок иж250 . Сразу начал приводить в порядок. И выяснился такой косяк. Через привод гитары течет масло. Судя по всему там должно бы что-то стоять. Но там 200 раз паянный непонятный вкладыш и больше ничего нет. Внутри в крышке сделана выборка . Собственно вопрос что там должно стоять? Сальник не станет да и вряд-ли такие есть.  И этот мелкий вкладыш ( не знаю как назвать) есть у кого-нибудь фото как он выглядит и что вообще стоит там? IMG_20231106_114405.jpg

    IMG_20231106_114411.jpg

    IMG_20231106_114428.jpg

    Ничего там не должно стоять.Дренажное отверстие,Screenshot_20231108_075059_Chrome.pngдолжно быть чистым,и канавка в крышке  тоже,и еще крышка правильно поставлена.Вот и весь секрет.Да,и слив масла из ПБ,тоже должен быть  свободным.

    2

  16. , Кулибкин написав:

    Вітаю !

    Для виготовлення одної маленької детальки треба (відповідно до креслення) невеликий шматочок сталі 9ХС, 65Г або ХВГ. Розмір орієнтовно ф10 мм х 150 мм. Чі можливо в домашніх умовах/гаражі/майстерні/хламові знайти щось подібне за властивостями ? Що виготовлялося з таких сталей ?

    Думаю, що можна й іншу схожу марку, воно там і мене переживе, деталюшка не дуже відповідальна.

    Але хотілося б зробити якнайближче до креслення.

    Можу видiлити заготовку ,ф18 ст 65г.

    1