4post

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    0/0 (полученные отзывы)
  • Публикации

    699
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Days Won

    3

4post last won the day on 26 июля

4post had the most liked content!

Репутация

183 Отличная

О 4post

  • Звание
    Прописка
  • День рождения

Персональная информация

  • Страна
    Украина
  • Город
    Київ
  • Имя Пользователя
    Олег
  1. Необхідно заповнити теплоізолятором. Для цього піде перліт, вермикуліт, може піти базальтова вата (вже під питанням). Перліт дуже мілкий і сипучий. Вермикуліт трохи дорогий, в 10 разів дорожчий за перліт. Пісок і шамот не годяться, бо добре проводять тепло.
  2. В Києві наперсток бури 30 грн 2 роки назад була.
  3. Доброго вечора! Лот складається з одного круга, чи з двох?
  4. Попросю детальніше. Адреси, посилання. Будемо вважати не рекламою, а спробою допомогти. Бо теж помітив, що від унізора станина іржавіє, правда з моїм доглядом лише на неробочих поверхнях, але хотілось запобігти і цьому.
  5. Так-так. Ото та хибна точка зору, коли вважається, що від нас нічого не залежить. Наче мова була про Європейський напрямок. В Швейцарії, наприклад, всі питання вирішує громада на загальних зборах, навіть будівництво нового будинку є темою для загального розгляду. А жодної машини, що стоїть на дорозі, вночі не побачиш, лише на подвір'ї. Те ж ліцензування та податкообкладення має бути таким, аби не задушити виробника чи майстра. А те, що закони написані так, що нічого не зрозуміло, то точно. В мене при складанні іспитів з охорони праці помилки виникали лише за статтями конституціїї. Гімняно складений папір. Начитати можна в одних словах не один зміст, а від двох до чотирьох. Причому досі це нікого не обурює! І це нікому не заважає поплакатись: "як усе погано". Де обурення? Де невдоволення? Нема? Ну тоді "маємо те, що маємо" Л. М. Кравчук.
  6. Доброго дня! Підкажіть, точило запускається? Яка синхронна частота обертання вала? 1500 об/хв чи 3000 об/хв? Бо на табличці, що сфотографована, зовсім не видно.
  7. Не все так просто з тими двигунами, бо є декілька причин сильного нагріву. Перша. Малий переріз обмоток та заміна міді алюмінієм. Лікування - перемотка на мідь. Хто буде робити. Друга. Поява токів Фуко в магнитопроводі. Використав китайський завод пластини трошки грубші, або взагалі неелектротехнічну сталь, чи заусіні такі, що окремі пластини замикають. Лікувати? Та ну, жартуєте. Третя. Великий зазор між ротором і статором. Вилікувати теж не вдасться. Четверта. Заявлена потужність значно менша. Двигун ледь-ледь розкручується, а Ви ще впираєте в точильний камінь ще залізяку. Ну, тут, хіба маленький вентилятор на нього вішати замість кругів. П'ята. Підклинювання у підшипниках чи ротора до статора. Все залежить від ступені клину і потужності двигуна. Зустрічав двигун геть заклинений, ще радянський, при затягуванні кришки ротор загризав статор. Кришку недотиснув, гайку на стяжній шпильці підпер контрагайкою. Шоста. Розрахунок охолодження. Якщо корпус розрахований на двигун 70 Ватт, а впихнули залізяччя на 500 Ватт, то, звичайно, він буде грітись. Сьома. Розрахункова ТВ (тривалість включення). Всі елементи двигуна підібрані таким чином, що максимальна тривалість включення 1-2 хвилини, замість вказаних у паспорті 10-15 хвилин. Сюди можна скинути комплекс недоліків із списку нагорі. Восьма. Невірно підібраний конденсатор в однофазного двигуна. Дев'ята. Реле не відкидає пускову обмотку, якщо вона є. Десята. Конденсатор банально втратив ємність. Може, є ще і невказані причини нагріву. Та, вважаю, в любого двигуна Китайського виробництва є комплекс недоліків, що призводять до нагріву. Недавно зустрів комп'ютерний кабель живлення, жили якого були виконані із сталі, зверху покриті міддю. При відкусуванні вони розпушились, і мені невдалось їх скрутити, так і запихнув до клемної колодки рівенькі дротики.
  8. Зустрічав в Епіцентрі отакий. Відчизняне сучасне виробництво, точений з цілої болванки. Ручки в унікального не затонкі? Якісь у Вас забавки "мініатюрні".
  9. Справа у тому, що, якщо навіть припустити, що в коробці повно мастила, то після 10 років просто відпочинку верстата всередині буде повно конденсату, який зруйнує підшипники. Конденсат з'являється при перепаді температури. На ручипі народ ділився досвідом придбання ИТ-1М з консервації. Якщо зуби шестерен після тривалого зберігання більш-менш цілі, то підшипникам настав край. Конденсат збирається на кульках, роликах і не може з них вийти. Іржа руйнує бігові доріжки та ролики. Ймовірність потреби заміни підшипників велика. Крім того, середовище курника кисле, що дає додатковий поштовх корозії. Це видно по корпусних деталях. Перша діагностика шпіндельних підшипників - провернути шпіндель. Якщо вимкнути швидкості і шпіндель піде легко і тихо, то там все може бути відносно живим, якщо ж буде трохи шуміти і обертатись буде погано, тоді вже зовсім погано.
  10. Трошки не так. Зазвичай різці заточуються з державкою, у той же час алмазний круг зовсім не любить сталі. Круги засалюються і перестають різати зовсім. Зустрічав випадки. На різець кидає чорне г***о, а заточування чи доводки немає. Очистити, звичайно, можна, але ж маємо те, що маємо.
  11. Недавно придбав алмаз зернистістю 5/7 (чи навпаки, завжди путаю) діаметром 250 мм шириною 20 мм. Спершу були сумніви щодо якості доводки, зараз плавно щезають. Має різати. Оберти зроблю помірно-великі, буду наближати до 2000. Немає сенсу у грубому алмазі. Заточка проводиться на корунді зеленому, алмаз для доводки або чистової заточки. Поверхня виходить досить гідною, особливо, якщо зусилля в кінці доводки невелике, можна сказати, ніжне.
  12. Поперечку бажано захистити гумовою накладкою. Таку модернізацію зробив ДМ при капіталці свого залізного друга, зустрічав ще на деяких верстатах. Так не буде попадати рідина і набагато менше буде лізти туди пил з зони обробки. В деяких верстатах передбачена подача мастила крізь прес-маслянки. Після роботи з такими рідинами необхідно ретельно витерти напрямні та гарно змастити. Під час роботи напрямні не темнішають точно. Розбавляв по різному. Від 1:50, ну помилково, не розрахував об'єм пляшки і мірного "стаканчика". У любому випадку, завжди після роботи з ЗОР протираю напрямні насухо і змащую верстат, бо темнішають ямки на станині, там, де залишається рідина. Може, ще з-за того, що у гостьовій майстерні дуже велика вологість.
  13. Кожен може сам рахувати, наскільки він щасливий або задоволений. Але більшості завжди мало наявних залізяк, хочеться ще. А тих, кому все пофіг досить багато. Цей прошарок вільно можна назвати щасливими.
  14. А хто проти? Ліцензування виявить кваліфікованих спеціалістів, а виконувати утилізацію стружки будуть спеціалізовані фірми. В нашому становищі винувата не європа, тим більше, що попали ми туда лише територіально, а наше минуле, світогляд і устрій (тобто, корупційно-бандитська). В результаті всі європейські нововведення, що з'являються, протягуються крізь цю призму, тобто, де можна здерти з суспільства. Якщо тягти з європи все в чистому вигляді, то будуть шикарні дороги, гідні зарплати, влада громади, реальна виборність влади, чесні суди, автоматизація, збереження природи, якісні вироби, і т. ін.
  15. Зовсім налякали. Не піду за будь-яких умов. Звичайно, тут змушений погодитись. Чули б Ви, що розказував про тих, хто щось рівняв на супорті - і Ваші вуха б відвалились. Верстат достався добряче брудним і, місцями, зневіченим, але у бойовому вигляді, бо напрямні були свіжі та, начебто, невбитий шпіндельний підшипник. В коробці - консервант замість мастила, про регулювання верстат лише чув. Мийка-чистка були затяжним етапом, бо консервант з нашаруваннями брудного мастила - то зло. Місцями брався за дерев'яні лопатки. Маючи дуже щільний графік не передбачав фарбування, бо виготовити, тобто зробити поверхні умовно гладкими, немає жодних можливостей. Але виглядає він досить непогано. З миючих вибрав трансформаторне мастило, бо не на водній основі і не викликає іржу; добряче роз'їдає всі нашарування; не має запаху; не потребує змивання; допомагає здерти навіть іржу, залишаючи після обробки темні плями.