Radionuklid

Пользователи
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    11/5
  • Публикации

    145
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

23 Нулевая

О Radionuklid

  • Звание
    Постоялец
  • День рождения 20.09.1963

Персональная информация

  • Пол
    Мужчина
  • Страна
    Украина
  • Город
    Чернігів
  • Имя Пользователя
    Андрій

Посетители профиля

2 131 просмотр профиля
  1. Невстиг доповнити. Як що симптом включення шкива тонких подач не зник то переставляйте рукоятку 4. Шків токих подач не має включатися при нарізанні різб в будь якому положенні, лише при включенні чистових (тонких) подач
  2. Перевірте на інших кроках резьби, бо в інструкції теж була помилка для рукоятки 5 при відношенні 1:1 стояла 1 замість 2. В новій редакції інструкції що я викладав на сайті ця помилка виправлена (правильно червона 2)
  3. До речи, краще експерементувати без клинового ременя на редуктор тонких подач, бо коли в мене непраильно стояла рукоятка 4 то в одному положенні якихось рукояток вже не пом'ятаю шків на тонки подачи крутився в інший бік до редуктора тонких подач при нормально натягнутому ремені може поламати шестерні
  4. Вже відповів в лічку. На передній бабці дві рукаятки в положення що 1:1 що 1:8 тобто обидві або кінця в право або до кінця вліво. Рукоятка 3 в положенні 3, рукоятка 4 в положенні 2. Шестерні мають стояти 27; 66 паразитка; 54. Тобто 27/54 (для метричних різьб ці шестерні на всі різьби). Як що невиходить то положення самих рукояток на коробці подач при збиранні попутано. У себе перепутав на 180 градусов рукоятку 4 насилу допер. Рукоятки 2 та 5 в положенні для 1:1 - 2 та 2, для положення 1:8 1 та 1
  5. Це я казав до того, як ретельно переглянув інструкцію, чи в ній таки манометр можна за допомогою перемикача під'єднати до магістралі 12, я там такого не бачу, уж вибачаюсь. А як в загалі тиск може змінитись коли пан писав: І на останок, без образ, я схильний вірити документам тому чому не 0.6 чи 0.4, як що можна посилання на документ. Я розумію, життєвий досвід це добре, научний тик теж штука гарна, але в інструкціях для нашого очумілорукого народу перший пункт має виглядати: Ну що дурак, вже зламав?
  6. От і я придрусь і скільки не тисни то тиск не збільшиться і шпіндель буде крутитись покі не виліззе через гітару так от мене цікавить на який саме тиск має спрацьовувати РД2 і як це можна виміряти без збочень, хоча без збочень не вийде оскільки до штатного манометра як виявилось трубка 12 ніяк не приєднується.
  7. Ви не праві. Відповідно до малюнка 7.3 на сторінці 85 інструкції: КД1 регулює тиск в системі, РД1 контролює тиск в системі на обох опорах. Тиск на осьовій опорі контролюється РД2. Тому читаєм п. 7.4.6. і перше положення гідроперимикача це контроль на подаючій магістралі. Це все налаштовується для запобігання зменшення тиску нижче допустимого (в автівці червона лампочка. тут реле та зупинка верстата) Щодо осьової опори на листі 84 абзац 6 сказано: "Для предотвращения выхода из строя передней гидростатической опоры из-за осевой перегрузки в системе предусмотрено реле давления РД2. К этому аппарату подведено по магистрали 12 давление из осевого заднего кармана гидростатической опоры шпинделя. При увеличении осевой нагрузки уменьшается зазор между опорными поверхностями осевой опоры, что вызывает подъем давления в кармане. С достижением давления в кармане величины, соответствующей минимальному ДОПУСТИМОМУ ЗАЗОРУ между опорными поверхностями опоры и шпинделя, срабатывает реле давления РД2 и блокирует вращение шпинделя." Як виміряти зазор манометром (доречи відповідно до схеми штатний манометр не підключається до тієї магистралі 12) мені не зрозуміло
  8. Ви не праві. Відповідно до малюнка 7.3 на сторінці 85 інструкції: КД1 регулює тиск в системі, РД1 контролює тиск в системі на обох опорах. Тиск на осьовій опорі контролюється РД2. Тому читаєм п. 7.4.6. і перше положення гідроперимикача це контроль на подаючій магістралі. Це все налаштовується для запобігання зменшення тиску нижче допустимого (в автівці червона лампочка. тут реле та зупинка верстата)
  9. Тихо, тихо тихо, не поспішайте. 16-17 кг/см2 це тиск на спрацьовування реле що визначає тиск на передній опорі нижче якого має спрацювати захист (при вимкнутій маслостанції тиск відсутній, станок не вмикається). Який тиск має бути максимальним для осьової гідроопори? Бо можна накрутити що і при 20 кг/см2 не спрацює.
  10. Мінімальний тиск на опорі знайшов: 7.4.6. Включить приводной электродвигатель гидроагрегата и по показаниям манометра MH1 (переключатель ПМ1 поставить в положение 1) настроить давление в системе гидроклапаном давления КД1 порядка 1,6 …1,7МПа (16…17 кгс/см2). При этом давлении настроить срабатывание реле давления РД1.
  11. Доречи ніде не зустричав величин мінімального в подаючій та максимального в каналі осьової гідропори, можливо неуважно читав.
  12. Можливо вінтак називється. Мідна трубка від передньої опори до кінцевика. Так от тиск у ній вимірюється в третьому положенні перемикача. Я це хотів сказати.
  13. Наскільки я розумію в заводській маслостанції стоїть перемикач на три положення: 1 тиск у подаючий магістралі, 2 вимкнено, 3 тиск у обратці. Можливо помиляюсь, поки що перевірити не можу.
  14. дайте вже спокій тому шпінделю. 20 кг/см2 Ви зможете передавити? тиск на колін валі автівки значно меньший і їздять якось.
  15. Шпіндель маловірогідно, дуже великий тиск мастила. Далі система СПІД, фарба, валик, повірочна лініка, мікрометр, повірочна плита. Ну небуває чудес. В мене при досить невеликій виробітці "на око" на пепедній призмі виробітка була ~ 40 соток, хоча і поверхня при обробці була краща.