инженер

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    0/0 (полученные отзывы)
  • Публикации

    945
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Days Won

    1

инженер last won the day on 19 января 2018

инженер had the most liked content!

Репутация

144 Отличная

О инженер

  • Звание
    Прописка
  • День рождения

Персональная информация

  • Пол
  • Страна
    Украина
  • Город
    Харьковская обл
  • Имя Пользователя
    Сергей

Посетители профиля

1 029 просмотров профиля
  1. Спасибо ! А как будет амперметр реагировать на один к.з виток , он его покажет ? Насколько ток увеличится ? Амперметр на какой ток нужно применять ?
  2. Я так і перевіряв статор, але, наскільки я розумію, коли замкнутий один виток, то цей метод може не показати цього ? Тобто цей метод дає результат в 99 % ? А от як Ви самі вважаєте, чи являється індикатор К.З витків найкращим варіантом в данному питанні, виявленні короткозамкнутих витків ? Просто відгуків про нього я поганих не зустрічав, один лише позитив. Тільки для мого варіанта передбачаю живлення ще і від зовнішнього джерела. Я зробив такий прилад із трансформатора старого ч/б телевізора, дуже виручає.
  3. Дякую, подивився. Погоджуюсь із Вами.
  4. Не со слов чужих говорю. Как в народе говорят, играешся !
  5. Так, трапилася об"ява но ЛОХі , продає по 200гр. А що Ви маєте на увазі ? Мені колись трапилося відео, як можна статор перевірити на виткове КЗ за допомогою трансформатора для перевірки якоря на міжвиткове, тільки не можу згадати, як треба мостити статор на трансформатор. Але мені здається, що найкращий варіант, це індикатор КЗ, про який я запитував.
  6. Я крутил САК от ВОМ трактора Т-25, на котором стоит дизель Д-21. Расход горючего этим двигателем при нагрузке составляет 4-5л/час. На режиме максимального сварочного тока, при резке металла электродом ф 5мм, двигатель нёс ощутимую нагрузку, дымел, но тянул без проблем. Мощность Д-21 составляет 18 кВт. Генератор постоянного тока, 3000 оборотов ( под УАЗа движок ), ломатся там практически нечему. Беречь его от воды, и расходник - щётки. Хотя я на своём износа щёток ощутимого не заметил. Вы будете приятно удивлены !
  7. В ті часи, коли вся ненька - Україна сиділа без світла, треба було дуже багато варити. Придбав САК на 150 А із кунга, щоб переробити його від ВОМ трактора. Тільки розкурочив електродвигун на ньому, як підвернувся мені недорого генератор із САКа на 315А із готовим шківом під приводні ремені. Не було на ньому щіток, ну то діло наживне. Загалом, я швиденько запустив його в роботу, зварювальний струм регулював обертами двигуна на тракторі, бо не захотів морочити голову із реостатом. Варити ним було одне задоволення, звук горіння дуги, то пісня. Жре всі підряд, без розбору, електроди, тільки міг трохи брикатися, коли попадалися сирі електроди. Після того, як із світлом проблем немає, та і 380 провів, САК вже років 15 стоїть без діла. До трактора його при таких цінах на горюче нерентабельно ганяти. А от зараз задумуюся запустити 150амперний генератор від електромотора, тільки потрібно трьохтисячник 5-6 кВт прикупити, тоді можна буде "вал на вал" через муфту під"єднати. А якщо мотор на 1500 обертів, тоді треба буде через шківи, або редуктор морочитися.
  8. Виготовлення. Мене цікавить вартість такого девайса. Із конструкцією і використанням я розібрався а от виготовити таке трохи клепки не хватає. Знайшов я схему подібного приладу на одному транзисторі, так такий я зумію зліпити. Тільки от питання, наскільки він гарний в роботі ? Бо щось підозріло все просто.
  9. Добрый день ! Скажите, пожалуйста, кто нибудь изготовлял прибор типа ИКЗ-3 ? Если есть такие мастера, отзовитесь.
  10. Понял. Пожалуйста.
  11. Как понимать - то, - надо, или нет ? Простите, не понял.
  12. Лампы ждут нового хозяина. Предлагайте любые варианты. Возможен обмен на неисправный (но не убитый) электроинструмент.
  13. Да, товаристч.... Видел врунов, но чтобы так ? Можете не коментировать, ответа не будет.
  14. Знав пару таких, були в одних руках, дядьки не ганяли по дурному, все було в ідеалі. "Мінчак" не переносить швидкості більше 85км, хоча може побігти за сотню легко. При перевищенні максимально - дозволеної швидкості із задоволенням "випльовував" поршневі кільця. Як наслідок, ремонт поршневої групи. Нижче, на фото, моциклєт святкуватиме 35 років влітку. Після декількох років експлуатації було замінено (бо не витримували ніякої критики) амортизатори, встановлено із "Панонії", і передня вилка встановлена із "Восхода". Після такого тюнінгу моцик додав у зрості, тому приходилося ставити його десь до стіни чи дерева, бо центральна підножка не діставала землі. Зате в керуванні він став кращим, і сидячи на ньому, було відчуття, що ти і сам додав у зрості. Зараз син на ньому любить поганяти по околицях села, коли додому приїжджає.
  15. Плохо, однако, что Вы, господин Улис, не дорожите своей репутацией. Очень плохо... P.S. Речь вообще-то не про меня, а про ваши поступки.