Fyva

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    0/0 (полученные отзывы)
  • Публикации

    189
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Days Won

    1

Fyva last won the day on 5 мая 2018

Fyva had the most liked content!

Репутация

40 Нулевая

О Fyva

  • Звание
    Постоялец
  • День рождения

Персональная информация

  • Пол
    Мужчина
  • Страна
    Украина
  • Город
    Краматорск
  • Имя Пользователя
    Владимир

Посетители профиля

368 просмотров профиля
  1. Ага. Може відкритий колектор, може емітерний повторювач, може повний драйвер виходів, може.. Документацію я не читав, та тому і спитав, чи один той енкодер, чи є інший справний на машині.. На фото повне мовчання, навіть живлення немає, якщо всі щупи підключені.. І шо? Живлення не бачу.... Чого там куди підключене не зрозуміло. Але це вже щось. Перший канал куди підключений? Підійміть йому трігер хоч на 0.5вольта, для початку. Це при обертанні вала, чи при простої?
  2. Ага, на 100%: Здається мені, що хтось щось бере "від стелі", або вигадує, бо "потрібен хоча б 32 імпульси а краще 64" звучить якось дивно. Тип енкодера справді такий.
  3. Так це вже половина потрібної інформації. Раз твердий клей, простіше зробити новий. До 256 імпульсів на оберт, думаю, не проблема зробити, є елементна база. Ще потрібна напруга його живлення і амплітуда вихідних сигналів. Там може бути 0..+5,12,24 в, або +-5,12,14в та таке інше. Пс: майстер нормальний, раз знає такі речі і терміни про енкодер.
  4. Так а справний є? Можливість провести тести є, але часу зараз зовсім нема (чомусь його майже ніколи нема). Давайте почнемо по черзі. 1)Компаунд там м'який чи ні? На що схоже? 2) Маркування на мікросхемі в центрі хоч якесь є? Там "в енкодері" нічого не обертається. Обертається поруч з мікросхемою (чорний квадрат, що в центрі енкодера) магніт, що закріплений на валу. Мікросхема розпізнає напрямок його полюсів і перетворює у потрібний сигнал.
  5. Так, то енкодер. Думаю, поремонтувати рідний навряд чи вийде, якщо компаунд, яким воно залите, твердий, а не гумовий. Якщо компаунд м'який, то треба дивитися/думати чи можна щось зробити. Можна при деяких умовах (див. нижче) спроектувати новий. Розміри там достатні. Тільки то потребує багато зусилль та часу. Якщо двигун не один і є такий робочий у наявності, то треба зняти якось дані як енкодер під'єднаний, як живиться та який/які сигнали видає (аналог, цифра, кодований, і т.д) і на цій основі розробити новий. Магніточутливі мікросхеми-енкодери можливо придбати і на їх базі спроектувати. Але то дуже муторно і довго. А якщо працюючого датчика немає, то варіантів немає - тільки шукати новий, або ремонтувати. Варіантів раздобути працюючий немає? Чи просто дорого?
  6. Не зрозуміло що воно, де, звідки і куди. Але по фото та опису зхоже на або просто датчик Хола, або на магнітний енкодер. В залежності де воно стоїть. Скоріш за все друге. У всякому разі треба проектувати щось взамін. Бо дуже часто китайські вироби (і не тільки) виготовляються на замовних елементах і їх неможливо придбати окремо. Взагалі, для початку мало інформації.
  7. Зависит от типа драйвера. Если с удержанием, значит с ограничением тока, соотв. в зависимости от фазы там между всеми ногами может "что-то" быть. Самое надежное - вскрыть и по плате просмотреть. Или фото с двух сторон сюда.. А ещё проще, если есть название драйвера, просто найти распиновку в инете.
  8. У ЛТ-320 и прочих ЛТ рабочие только кромки, а плоскости могут быть кривыми в несколько соток и обычно таковыми и являются.
  9. В мене АОЛБ-31-4 270Вт (з опором у пусковій обмотці) на свердлилці один раз за все життя зупинився коли закусило ф20 свердло на виході, у швелері У8 свердлив. На все інше завжди потужності вистачало. А от регулювати оберти частотником для ф1-ф10 самому б хотілося. Та поки не до того. Тим більше, що діапазон регулювання обертів практично буде, мабуть, не більше 1:3. Будьласка . Було ліньки самому писати, трохи погуглив і натрапив на непоганий, а головне досить правильний опис. Можливо, то пускова потужність..? Китайці часто так роблять у своїх виробах, ніби і правда, а хто не дочитав - "ми не винуваті". А що там на бірці малюють? Доповню. Якщо виходити з такої логіки і таблиці тут , то от що маєм: 450Вт/220В=~2А. Аналогічний двигун АОЛБ буде мати потужність трохи більше 120Вт. От собі і маєш..
  10. Ось вичерпна інфа по темі. Залишилось прочитати і змиритися
  11. То означає одне - перетворювач або дуже примітивний, або з вимкненим захистом по перекосу струмів, тощо. Тут чим примітивніше перетворювач, тим вірогідніше, що буде працювати на 1ф двигун. Без подробиць: якщо перетворювач стежить і керує саме фазними струмами разом з напругою, то не буде працювати. Якщо перетворювач тупо видає напруги (зазвичай що навмисно трохи відрізняються від синусу) а струм на виходах не вимірює, то буде працювати, чому б ні. Тільки треба враховувати, що допустима потужність 1ф двигуна має бути меньшою, ніж 3ф. Тож, все залежить від схеми і принципів роботи перетворювача, а вона, частіше за все, повністю невідома. Тому, якщо в документації не вказана можливість підключення 1ф навантаження, то Вам ніхто не дасть ніяких гарантій.
  12. Частотні перетворювачі бувають або на 3ф вихід (найпоширеніші) і на 1ф вихід (але то вже "екзотіка"). Тож, різні типи двигунів від одного заживити не вийде, нажаль. До перетворювача з виходом 3ф зазвичай не можна підключати 1ф навантаження, може якісь спеціальні і дозволяють, але я таких не знаю.
  13. Как уже надоело это "череззадство". "Заходите к нам, платите денюжки, только к нам можно через зад попасть, впн и всё такое". Хотите бабла у нас срубить - так хоть натужиться надо-бы. Завести мыло не "с ру" для филиала у нас, это очень сложно? Сразу видно "профессиональный" подход. Только не надо заливать про вселенскую занятость, иначе зачем тогда тут рекламу дали? Филиал в Киеве? А че телефон там ещё не изобрели? Нехорошо начинать с вранья. И чертежи у Вас в портфолио с детскими ошибками, бросающимися в глаза с первых 5сек. Сами не найдёте - покажу :-) Из нета картинок надергали? Если чё, отем всем + кое-что ещё я тоже занимался профессионально, кроме вентиляции и пром. сетей.
  14. Направляйки мебельные бывают повышенной "грузоподъемности". Такие достаточно мощные для железяк. Один минус у них - цена "не подъёмная"