Zliva

Пользователи
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    0/0
  • Content count

    66
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Нулевая

1 Follower

About Zliva

  • Rank
    Завсегдатай
  • Birthday

Персональная информация

  • Страна
    Украина
  • Город
    Луцк
  • Имя Пользователя
    Андрей

Recent Profile Visitors

148 profile views
  1. Щось я вже загубився. Не знаю вже про який вестат мова йде. Тому трумфи і все, що зв'язане не з А503 пропоную винести в курілку.
  2. Я теж про це. Весь верстат важить 3тони.
  3. Кабель був перебитий. Зточений. Тому міняли. На сучасних трумфах стоять вже лінійні. В товариша стоїть трумф на рейці lc3030 здаться. Обслуговує польський оф сервіс. Дійсно там рейки потужні. Здається гюндел. Але на осі Х там їх 2 +синровал. Нема там тони ваги. Голова лита з алюмінію.
  4. Проміжний результат Траверси знаходить. Якщо не захомлений то не шукає і не розставляє. Навчив розставляти траверси. Швидкість низька. Так як траверси не на тормозах(віджав для тестів і нема одного розподільника) від швидких переїздів котяться від вібрації. Реалізував фіксатор траверси. При натиснені стоп чи ресет фіксатор траверси ховається Потрібно зробити витримку після якої вирубати верстат, у випадку якщо непопав в дюрку. А так ніби працює. Пробував шукати траверси на швидкості 10м/хв. Розбіжність +/-1мм. В контролері CSMIO є модна штука, яка працює не через мачовський G31, а має власну приблуду, тобто бачить досить швидко сигнал пробе. Нада буде на першому провести зміни.
  5. Тут є момент щодо горизонтального прижиму. Заготовка - "лук". Було прохання зробити з "лука" - > "струну". Я якось писав за "Ідеальна заготовка". Вони і пропелером ідуть, і дугою, і мають різну товщину (різне виконання). При тому нема можливості її прогнати по перимету, так як вони оклеєні ПВХ плівкою. Вакуум теж не підійде. На заготовці є паз. В моєму випадку "0" це низ грибка. В будь якому разі дякую за відгук. Плюсую до карми
  6. Так грівся. І дуже сильно. По мануали нормальна температура 100 градусів.(по памяті)
  7. На фото система прижимів заготовки. Зараз виношу варіант, як зручніше фіксувати. Має оператор покласти заготовку під грибок, потім потрібно задіяти циліндр нижній, щоб зажати заготовку до грибка. Потім боковий прижим. І так три рази. Питання наступне. Як на вашу думку слід огранізувати зажими? Педаль чи конопки?
  8. Так. Ви праві. Там були баняки+коробка з маленькими фільтриками. В китаї найшов пластини по 10 баксів. А чим паскудні насоси. Так. Для себе цікавлюсь.
  9. Там був такий як на фото. Після того як ми його розібрали, я на насосі написав код пластин.
  10. Озвучу коли завершу. Тому не треба в кожному пості писати одне й теж саме. Да. Шпиндель там дійсно веселий. Ми знімали кожуха. Так як є шум у верхніх підшипниках. Потім зібрали назад. Без спец інструменту туди лізти не варто. Тому зібрали назад. Ви можливо маєте контакти, хто може зробити сервіс шпинделя? В нас таких три. На морбіделі, рекорді і роутроні.
  11. В нас 50грн/кг литва чавуна Тут на відео я добавив проце литва. як виготовляються форми і обробка
  12. Всім гарного продуктивного тижня. Буду прости olkogr Можеш заміряти чи нема ляфту в направляючих при видвинутому моторі MTR2(До якого кріпиться лазер)? Тобто відхилення вздовж осі Х та У. Не хочеться їхати до Тернополя для заміру. А там нема кого просити. З мене причитається коли буду в Тернополі.
  13. Я це так переклав для себе. Англійською Return guide або retainer. Не знаю як правильно. Чому на це звернути слід увагу? В мене на ШВП була перемомана навпіл кулька. Вона застряла в Return guide або retainer і не "білаги"(Боюсь писати слово сераратор, а то получу по шапці)))) Зазвичай, рейси роблять в номіналі. Пред натяг залежить від каретки(кульок). Думаю, що так.