#21653 Опубліковано: 1 березня, 2017 18 часов назад, FRM Garage сказал: спочатку сам мив кехером і моторною хімією, а потім набридло мокнуть і вожу на грузову мийку там моторна хімія + мийка висого тиску з фрезою+ вода 80-90 градусів після такої мийки алюміній аж репить як провести пальцем і всього 200грн бак Оце діло! Занотував і собі. А то миття в умах майстерні це жах, особливо взимку. Від себе тільки добавлю що доокислює пари пального непагано "Белізна" 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#21654 Опубліковано: 1 березня, 2017 17 часов назад, Яшка сказал: Wir Arbeiten. Спасибо большое. С вашими подсказками все хорошо получилось. Блин фото не успел сделать сразу забрали. Дуже приємно. Працюємо далі. Долучайтесь до теми, додавайте фоти, "оптом і батька легше бити". 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#22035 Опубліковано: 3 березня, 2017 Інколи приносять патрубки від авто зварити під певним кутом, і кут цей зветься "зваріть мені отак, як я вам ось в руках показую". Разом з клієнтом маркером рисочки-зарубки. Вирізаємо стрічку з пивної банки , робимо з неі колечко-сооснік. обидві половинки патрубка насаджуємо на колечко, під вказівку клієнта редагуємо кут, робимо прихватки, видергуємо колечко(інколи воно трохи прилипає до прихватки) і зварюємо, якщо патрубок довгий - додатково на колечко робимо дротяні вожжи, щоб витягти його крізь патрубок. Якщо діаметр патрубка маленький а парубок довгий то з тонкого алюмінієвого дроту робимо пружинку - намотуємо на трубочку близького до діаметра и парубки насаджуємо на імпровізовану пружинку, хвостік пружинки виводимо крізь патрубок, робимо дві-три прихватки, смикаємо за хвостік - пружинка розмотується и виходить. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#26910 Опубліковано: 26 березня, 2017 Я не впевнений на 100% але для себе зробив такий висновок, якщо алюмінієва деталь зовні схожа на те що вона вироблена відцентровим литвом і візуально можливо визначити вісь обертання, то чим далі від осі тім гірше буде склад алюму. Ось наприклад патрубок з магазину і вже дірявий. а вухам(найдальша від осі частина) взагалі діставсь шлак замість алюму. Можливо моє спостереження не відповідає дійсності але поки що воно працює. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#26923 Опубліковано: 26 березня, 2017 Колись...давніше..певний період свого життя працював ливарником на машинах лиття під тиском. Пізніше, часом приходилось спостерігати якість алюмінієвих сплавів. З впевненістю можу заявити, що якість теперішніх алюмінієвих сплавів (навіть в чушках ) суттєво уступає колишнім. Навіть сміявся, що теперешній первинний алюміній гірший, від того, що іноді колись відправляли в шлак. Тому мабуть і не завжди вина в способі лиття деталей. Просто зараз відсутній контроль за якістю, відповідно й немає некондиції 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#26991 Опубліковано: 26 березня, 2017 3 часа назад, IMP сказал: 3 часа назад, IMP сказал: Тому мабуть і не завжди вина в способі лиття деталей Можливо правда ваша. Поки що це просто моє припущення. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#33708 Опубліковано: 9 травня, 2017 Підскажіть що за проблема піддон scoda oktavia маркування є на піддоні тільки запалюю дугу зразу лізе гім-о.... зачищав, обезжирював, випалював, все марно да його варили вже до мене і така сама кака... но я пробував і на чистому... присадку пробував 4043 4047... Варив такий же на вигляд але від VW caddy той варився без проблем а цей ну ніяк.... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#33722 Опубліковано: 9 травня, 2017 Ну, не знаю. Я такие обычно такие ср-л до последнего, проход за проходом. Пока не перестанет выдувать.Может проблема в сплаве под давлением с избытком магния. Но присадка AMг вроде лучше чем АК. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#33826 Опубліковано: 9 травня, 2017 магнієві запчастини я варив, там зразу видно по кольору дуги що то магній це якийсь сплав гов-на з алюмінієм.... да для присадки зварки магнію використовував корпус редуктора болгарки з надписом магній.... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#33872 Опубліковано: 9 травня, 2017 Не думаю, що там магнієвий сплав. Смію припустити, що піддон можливо від дизельного мотора. Вичищати бруд і переварювати, поки шви не будуть чистими. Перед зварюванням підігрів пропановим пальником і очистка, обезжирення. Можна також пробувати пройтись дугою по швах. Пробуйте варити на мінімально малих струмах. Присадок 4047 або 4043.. В кінці обов'язкова перевірка керосином, бо під брудом можуть бути пори. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#68024 Опубліковано: 19 листопада, 2017 Два варіанти як саме простіше провірити чи це магній, хоча його по дугі відразу видно, але це якщо трохи практики є. 1. МАгній реагує з оцтом. Пару капель на очищену поверхню і спостерігаєм хімічну реакцію. 2. Це якщо оцто немає і немає часу/бажання за ним бігти. Стружим надфільом трохи стружки і підпалюєм, магній горить яскарвим полум"ям. Спалви магнія так само є різні, одні піддаються зварюванню другі не дуже. Для себе я виробив одне правило, магній не можна варити суцільним швов ,він перегрівається і тоді лізе кака або взагалі перегорає, тільки точками, наплавив каплю погасив дугу, дав пару секунд охолодитися (з пульсом ще не пробував варити). Так само і з деякими сплавами алюмінія, особливо які постійно працюють з маслом, при поганій відливці в пори може набитися масло або сам сплав хреновий, тоді варити тільки імпульсами, щоб не перегрівати сильно метал, бо починає лізти кака звідусіль. Деколи такого понаварюють, що я просто вирізаю хворе місце і в накладку приварюю кусок пластини, якщо так можливо. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах