Валера

Колеги мотористи по ом 651, чи хто таких знає !!!

39 повідомлень у цій темі

В 24.06.2019 в 22:38, Barth сказал:

Коротше жесть ,пацани.

Я так і не зрозумів. Ви що погодилися що двигун стуконув через ваші дії і взяли на себе це горе повністью , та робите ремонт за власний рахунок? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

выделено написаное не мной.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Балансвали викидаю. Один має зазор з шестернею маслонасоса десь 0,01 мм .  Хто знає, який там взагалі зазор в зачепленні? І ще, де якісно відновити постілі з наваркою, чи напиленням, і з подальшою проточкою на горизонтальній координатці ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

зазоры 0.02-0.05 норма,всегда и во всем,блок балансвалов не ремонтируется,только замена.Никогда не умничаю переделкой конструкции,не считаю себя умнее разработчика.Цена запчастей меня не волнует,это проблема владельца.Который при кроилове будет обвинять исполнителя.Всегда.

Координатно-фрезерный станок не горизонтальный.Есть спецстанок для обработки постелей распредвалов.В головках.Там можно и такое расточить.Но гарантий никто не даст.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ось і поїхало те чудо. Всім дякую щиро. З багатьма довелось поспілкуватись. Від ідеалістів,які казали заміряти виступ вкладиша над площиною роз єму постілі, до більш простих трудяг, які казали , мол не лізь , ти його не зробиш,тільки міняй на б/у. Багато я над цим думав, мало не цілодобово. Прийшов до такого висновку : вся ипроблема не в тиску масла , а в коробленні корінної постілі. Ці мотори  їздять тисячами кілометрів під навантаженням , стукаючи. При цьому явної стружки в маслофільтрі не виявляється. Хоча , ми привикли бачити "бльостки" ,а насправді там чорна і дрібна фракція. Тепер придивлятимусь більш прискіпливо. Чому так рідко їде після ремонту? Да тому , що мало де можуть точно і якісно відновити вісь коріня. Там фактично треба нарощувати провернуті шийки, бо до циліндра не можна зміститись , хіба соток дві. Там зажме проміжну шестерню. Яку в свою чергу не можна змістити , бо вона в зачепленні ще з двома шестернями. І кругом плотняки . То вам не Мастер 2,5 ,де зазори в шестернях до 0,8 мм. А ту раму , де балансіри стоять, не можна занизити, бо знов зажме шестерні приводу і все треба вивести в заводські розміри. А ще ,в тяжких випадках,як у мене , нижню цю раму гне в горизонтальній площині,кожна шийка підкалюється , кожний бугель коробить і вони прослабляються боковими поверхнями в блоці. Відновити це все майже не реально. Може хто знає ,де таке роблять ?  В наших же умовах можна робити блоки  не сильно застукані, там, одна шийка, наприклад.

   Ну а по моєму мотору : завів. Манометри підключив на головці і біля маслонасоса ( там є заглушка М 22х 1,5. ) В насос вкинув упор 10 мм. Зараз зрозумів, що багато. Як новий насос , то можна і не кидати воно заважає регулювати тиск. Як було холодне масло ,то на насосі був тиск 12 атм. при 1500 об/хв. На 2700 об/хв . включаються форсунки охолодження поршнів і в системі відбувається скачок. Як прогрівся до 50град. на холостому стало 3 атм. , а на газах 3000об/хв. - 6,5. Той манометр ,що на головці показує 2 і 5 атм. відповідно. Почав їздити , більше 5 атм. на головці не показує , холостий- 2. Думаю забагато , але так і буде вже. Масла залив 14 л. і на щупі максимальний рівень, так і триматиму. Колінвал 0,25, скільки пройде невідомо. Будем давати навантаження. Чи міряв хто твердість стандартної і шліфованої шийки ? Одні кажуть не буде ходити, а є випадок пробігу вала 0,50 вже 50 000км. Отакі справи.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

І ще додам. Двигун робить значно тихіше, ніж до ремонту. Отже ваші домисли , хлопці справдилися : він приїхав уже застуканим. Треба було тільки його зачепити. Ніяка заміна маслонасоса б там не допомогла б. З клієнтом порішали : його запчастини, моя - робота. Хоча це не правильно. Але і так добре. Як тепер людям пояснити , що може бути така ситуація ? 

 Без балансвалів появилась незначна вібрація в салоні і піддон трясеться ( нижня частина двигуна ). А ще насос підвиває ,як гідроход. Але то може передається по шлангу манометра, він дуже жорсткий. Що замічу ще напишу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Валера   если постель коленвала не восстановили то этот мотор не "жилец",  время и деньги  выброшенные на ветер.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
46 минут назад, Иванович сказал:

@Валера   если постель коленвала не восстановили то этот мотор не "жилец",  время и деньги  выброшенные на ветер.

однозначно.При восстановлении шлифуют бугеля или бугельную раму,чтоб как можно меньше трогать верхнюю часть-в блоке и никогда полностью не растачивают,примерно 60-70% этого хватает,максимальная нагрузка на бугель или раму,пятна по бокам не работают.Зазоры в шестернях если сами шестерни есть всегда достаточны чтоб сблизить их оси на десятку и больше без последствий.

И мне проще-есть смежники со всем оборудованием и главное знаниями.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Валера сказал:

І ще додам. Двигун робить значно тихіше, ніж до ремонту. Отже ваші домисли , хлопці справдилися : він приїхав уже застуканим. Треба було тільки його зачепити. Ніяка заміна маслонасоса б там не допомогла б. З клієнтом порішали : його запчастини, моя - робота. Хоча це не правильно. Але і так добре. Як тепер людям пояснити , що може бути така ситуація ? 

 Без балансвалів появилась незначна вібрація в салоні і піддон трясеться ( нижня частина двигуна ). А ще насос підвиває ,як гідроход. Але то може передається по шлангу манометра, він дуже жорсткий. Що замічу ще напишу.

вибрация вылезет боком,в модификациях без балансвалов есть другие отличия,от механических до элементарно других моторных подушек-гидравлических или регулируемых электрикой.

Обьяснять клиентам просто-все имеет ресурс,можно взять проволочку и посгибать ее пока не сломается,если количество иода в организме клиента достаточно,он поймет,если нет-бесполезно.

И повторю-кроилово приводит к попадалову и нельзя экономить деньги клиента.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 часов назад, Иванович сказал:

@Валера   если постель коленвала не восстановили то этот мотор не "жилец",  время и деньги  выброшенные на ветер.

Да я в курсі. Постіль хонінгована в розмір, через що балансвал зажало, бо торцована площина плити ( нижнього бугеля).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 часа назад, Barth сказал:

однозначно.При восстановлении шлифуют бугеля или бугельную раму,чтоб как можно меньше трогать верхнюю часть-в блоке и никогда полностью не растачивают,примерно 60-70% этого хватает,максимальная нагрузка на бугель или раму,пятна по бокам не работают.Зазоры в шестернях если сами шестерни есть всегда достаточны чтоб сблизить их оси на десятку и больше без последствий.

И мне проще-есть смежники со всем оборудованием и главное знаниями.

І відновлять блок ,тобто постіль на 100% , що і балансвали стануть ? Дайте будь- ласка координати, Львів не так і далеко.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

очень просто,сегодня мне привезли такой-же аппарат с аналогичным мотором,пробегом 400 и трошки,грохотом ближе к коробке и троением с прихватыванием.Мотор никто пока не трогал.т.е. я первый,меняли сцепление недавно,разберу продефектую будет понятно что там,мои шлифари сейчас в отпуске до конца месяца,вот вместе и сдадим им металлолом,если кому интересно,могу фотографировать что где и как.

Балансвалы сохраню полюбому,даже если придется немного доработать железо.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Barth Андрей, выкладывай фото процесса здесь, всем будет интересно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ок.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку