Саша

Реновація 6720 ВФ2, 1988 року.

652 повідомлення у цій темі

, Саша написав:

 

Флянець КПП скорше за все приклеєний герметиком до ШБ. Щоби відірвати його треба вкручувати гужон, що розташований зверху поруч з болтами кріплення. Конічні штіфти теж треба витягнути.

Флянец перебору так само на штіфтах і герметику.

Спочатку знімається перебор, а КПП для роз'єднання з муфтою валу ВФГ зсувається трохі назад в бік перебору. Так вона виймається повністю.

Підшипникі я ставив чеські ZKL. Вони не дорогі і хорошої якості.

 

А про заміну підшипників в помпі ЗОР розкажить докладніше, бо там довгий вал напресований на вал якоря. Мені це страшенно заважало замінити один з підшипників.

а чому мішало, в чому проблема була. В мене там стоять різні підшипники по розмірам . тЗадній зніма знімачем а передній де довгий вал витив у лещатах. Я такох ставив зкл, вони нарні по якості

20191106_185855[1].jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

я на токарний сам робив помпу на сож , шукав фото щоб показати але напевне я його видалив . Хоча було і відео.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В мене там на помпі ЗОР напресований вал мав більший діаметр і підшипник не знімався через це. 

Пробував я його гріти і якось зтягувати, але натяг посадкі був міцний. 

Довелося зрізати на токарному.

Потім просто напресував подовжувач на зрізану частину і зробив ковзаючу посадку на вал помпи.

А закріпив 4 гужонами. Вали роз'єднуються просто.  Сумніви щодо такої конструкції були, але покі воно працює.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

я коли робив помпу на токарний то також зєднував 2 вали  вставляючи один в другий і кріпив гужоном. Але я внизу біля помпи ставив дешевий китайський підшипник щоб не ковбасило вал. Боявся що небуде працювати але поки що все нормально

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 28.09.2019 в 19:00, Саша сказал:

Його ананалог з Китаю. Його можна придбати на Аліекспресі.

Саня При спробі знайти такий привід на Alii...не вийшло

В 28.09.2019 в 19:00, Саша сказал:

електропривід США KBMG-212

Хотівби вточнити по цьому приводу) в якому режимі привод увас включений? я маю на увазі 0..90в чи 0..180в? і як веде себе мотор при різних режимах?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Frezchik написав:

Саня При спробі знайти такий привід на Alii...не вийшло

Хотівби вточнити по цьому приводу) в якому режимі привод увас включений? я маю на увазі 0..90в чи 0..180в? і як веде себе мотор при різних режимах?

я ще до цього не дійшов але також цікава ця тема. Я теж дивився китайський аналог і його теж не знайшло.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, Frezchik написав:

Саня При спробі знайти такий привід на Alii...не вийшло

Хотівби вточнити по цьому приводу) в якому режимі привод увас включений? я маю на увазі 0..90в чи 0..180в? і як веде себе мотор при різних режимах?

 

Пряме посилання https://www.aliexpress.com/item/32787968275.html?spm=a2g0o.cart.0.0.77353c00b8j6i4&mp=1

 

Американець є в барахолці:

В мене саме такий. Брав у того самого продавця. Брав дорожче новий, бо б/к на той момент не було.

Обмотка збудження (Field) в мене підключена на 90 вольтовий вихід.

А керується мотор напругою з виходів М1 та М2 з напругою 0....110 Вольт.

Веде себе мотор нормально. Вихідна напруга з М1 і М2, наскількі я зрозумів, імпульсна. 

 

Змінено користувачем Саша
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, Саша написав:

 

Пряме посилання https://www.aliexpress.com/item/32787968275.html?spm=a2g0o.cart.0.0.77353c00b8j6i4&mp=1

 

Американець є в барахолці:

В мене саме такий. Брав у того самого продавця. Брав дорожче новий, бо б/к на той момент не було.

Обмотка збудження (Field) в мене підключена на 90 вольтовий вихід.

А керується мотор напругою з виходів М1 та М2 з напругою 0....110 Вольт.

Веде себе мотор нормально. Вихідна напруга з М1 і М2, наскількі я зрозумів, імпульсна. 

 

дякую

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

сьогодні розібрав. Хто скаже навіщо там ота трубочка на другому фото , їх дві з одної і іншої сторони. Система змазки незрозуміоа , на верхньому валу 2 підшипники і купа літолу чи ще чогось між підшипниками , і якась незрозуміла желізяка  3 фото із фетровим сальником роль якої впринципі тримати підшипник від сходження а той сальник як зайцю стопсигнал бо масло низом проходить

20191111_182446[1].jpg

20191111_182452[1].jpg

20191111_175134[1].jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ті трубочкі в середині мають гніти (фітілі) , що слугують для нагнітання мастила на напрямні ШБ.

Цей верстат копіювали з імпорних аналогів, а систему змащування зробили недолугою.

Мені теж ті сальнікі незрозумілі. 

Змінено користувачем Саша
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Саша написав:

Ті трубочкі в середині мають гніти (фітілі) , що слугують для подавання мастила на напрямні ШБ.

Цей верстат копіювали з імпорних аналогів, а систему змащування зробили недолугою.

Мені теж ті сальнікі незрозумілі. 

nта я прямо в шоці. Те що його зідрали з Мікрона чи Махо даже немає сумнівів, алеж якщо здираєте то здирайте докінця. той фетровий сальник в тій желізяці і позп желізякою міліметрова дирка в чому сенс незнаю.

Як зняти  горизонтальний шпіндель не підкажете. Підшипники треба міняти бо вже чутно виробітку. То за одним і на горизонтальному поміняти щоб потім не вертатися але як зняти незрозумів

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Саша написав:

Ті трубочкі в середині мають гніти (фітілі) , що слугують для подавання мастила на напрямні ШБ.

Цей верстат копіювали з імпорних аналогів, а систему змащування зробили недолугою.

Мені теж ті сальнікі незрозумілі. 

nта я прямо в шоці. Те що його зідрали з Мікрона чи Махо даже немає сумнівів, алеж якщо здираєте то здирайте докінця. той фетровий сальник в тій желізяці і позп желізякою міліметрова дирка в чому сенс незнаю.

Як зняти  горизонтальний шпіндель не підкажете. Підшипники треба міняти бо вже чутно виробітку. То за одним і на горизонтальному поміняти щоб потім не вертатися але як зняти незрозумів

 

 

а з чого ти фітілі для масла зроблені з якого матеріалу

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

там і фітіль напевне вже потрібно буде міняти він там весь буде грязний від мастила. Як у вас було з фітілем ви ії міняли а з чого робили.

Ви писали що ставили закриті підшипники і мастило негнало

Змінено користувачем prdesna
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ви писали що ставили закриті підшипники і мастило негнало

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Горизонтальний шпиндель так само вперед виходить. Треба відкрутити радіальну гайку між стінкою і механізмом затуску інструменту.

 

DSC_2382г_thumb.jpg

 

Гніти міняти не треба, бо вони нагнітають лиш мастило без бруду через капілярний ефект. Гніти просто з мотузкі якоїсь.

Так, підшипникі встановив закритого типу. Мастило тепер тудою не жене.

Змінено користувачем Саша
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Саша написав:

Горизонтальний шпиндель так само вперед виходить. Треба відкрутити радіальну гайку між стінкою і механізмом затуску інструменту.

 

DSC_2382г_thumb.jpg

 

Гніти міняти не треба, бо вони нагнітають лиш мастило без бруду через капілярний ефект. Гніти просто з мотузкі якоїсь.

Так, підшипникі встановив закритого типу. Мастило тепер тудою не жене.

і з якого боку її відкручувати ту гайку. Іще я незрозумів за що його тягнути щоб вийняти

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, prdesna написав:

і з якого боку її відкручувати ту гайку. Іще я незрозумів за що його тягнути щоб вийняти

 

Гайка видна з того косого отвору, в якому стоїть моторчік СЛ-261. 

Тягнути не вийде. Треба вихтовхувати ззаду.  Шукати трубочку , ії впирати в шпіндель і по тихеньку молоточком...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

це не дуже добре що требе стукати. А що тримає та гайка

там з іншого боку цього електрозажиму стоіть маленька гайка десь на 19 ключ, її також треба викручувати

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 години назад, prdesna написав:

це не дуже добре що требе стукати. А що тримає та гайка

там з іншого боку цього електрозажиму стоіть маленька гайка десь на 19 ключ, її також треба викручувати

Підшипникі старі , ім вже пофіг. Тому стукайте, гірше ім не буде.

Та гайка тримає задній підшипник шпінделя, а підшипник підтискає косозубу шестерню. Отже, не відкрутивши гайку косозуба шестерня не матиме можливості зійти зі шпінделя.

З боку електрозажиму на 19 то напевно гайка штревеля. Вона ніяк не впливає на екстракцію шпінделя.

 

Змінено користувачем Саша
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Скажем так КАРАУЛ  - ця шайба випала десь по ходу  із коробки неможу знайти де вона стояла . На 2 фото є такі шайби але вони менше розміром

20191112_192500[1].jpg

20191112_192315[1].jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Є ще дві:

 

DSC_2560u_thumb.jpg

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Саша написав:

Є ще дві:

 

DSC_2560u_thumb.jpg

 

 

так 2 зверху і 2 знизу але вони менші за розміром і вони стоять на місці. Я іх посадив на фіксатор різьби червоний. Ця шайба випала коли виймав коробку.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

IMG_2086г_thumb.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Саша написав:

IMG_2086г_thumb.jpg

велике дякую, в мене нехватило розуму туди заглянути. Дуже вдячний за допомогу. З мене могорич. Куди вислати

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Саша написав:

 

сьогодні ставив коробку то трішки упрів

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку