Саша

Реновація 6720 ВФ2, 1988 року.

652 повідомлення у цій темі

та тут напевне не в політиці справа а в повазі до себе до української мови до держави Україна. А то ми привикли чуть що то зразу політика. Хто нас буде поважати якщо ми самі себе не поважаємо. Прикро

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 минуты назад, prdesna сказал:

Хто нас буде поважати якщо ми самі себе не поважаємо

Та все вірно!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

 

Сьогодні вже повноцінно працював на верстаті після всіх модернізацій.

Що я можу сказати?

1. Раніше я не мріяв про верхній діапазон швидкостей шпінделя. Проблема була в різкому старті. Коли все перебрав, випробовувати шестерні і муфти різким стартом бажання не було. Ну і відповідно швидкість 2240 об/хв користуватися раніше не хотілося. Найбільше ставив 1000 об/хв. і тим задовільнявся.

Сьогодні стикнувся з якимсь металом що затупив мені кобальтову фрезу. Ну я той метал жбурнув у пічку в надії відпустити загартування. Але фіг там... Не відпустився той метал.

Прийщлося ставити борфрезу в цанговий патрон і виставляти швидкість 2240 об/хв. Ну і завдякі плавному старту страху вже не мав. Все зробив причудово. Задоволений роботою кітайського частотника.

2. Сєрва. При  вмиканні автоподача починає рухатись миттево і безшумно. Так незвично після американського блочка, навіть за кнопку  прискореної подачі спочатку забув.

 Дуже задоволений роботою сєрви.

3. ПЦІ. Багато слів не напишу. Одне лише напишу- один раз спробувавши, до лімбів вже звертатися не хочеться. ПЦІ нівелює всі неточності, виробіткі, люфти і т.п. Дуже задоволений роботою ПЦІ.

 

Шафа верстату хоч і велика, але шпоргалків на ній теж уміщається багато. Креслення можна прикріпити... Кітайські ніодімові магнітикі дозволяють таке використання шафи.

 

IMG_3230_thumb.jpg

 

Щодо шафи, то маю ще одну ідею. Шкода, що лише тепер до неї додумався. Треба було раніше то зробити, все ж було наявне. Але про це пізніше.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Frezchik написав:

 

якщо будуть запити то буде і україномовний інтерфейс і китайці і інші країни будуть знати що є така країна Україна і мова том українська а не язык.  Говорили б українською мовою  в Україні то не булою ні криму ні донбасу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Саша у вас тепер по великому рахунку коробка немає ніякого значення.  также і маслостанція непотрібно

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 година назад, prdesna написав:

Саша у вас тепер по великому рахунку коробка немає ніякого значення.  также і маслостанція непотрібно

 

Ну це не зовсім так. Все ж такі коробка передає обертовий момент від двигуна до шпінделів (горизонтального і вертикального). 

До того ж можна залізти в налаштування частоника і збільшити верхню частоту до максимума -650 Гц. Я пока не лізу туди, і 50 Гц як максимум мене задовільняє.

Але виставити 100 Гц в частотнику як максимум цілком реально, і тоді шпіндель розгониться ще дужче.

Маслостанції все ж такі треба. Вона подає мастило на коробку, на перебор, на муфти(привідні і гальмівні) ну і на напрямні фрезера теж вона подає мастило під тиском.

Змінено користувачем Саша
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

в мене досвід фрезерування скажем так нуль.  Я фрезирую наприклад шпонку на 710 обертів із сожем. Ви на яких обертах.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я теж покі не маю досвіду у фрезеруванні на 6720.

Є загальне правило: чим тоньша фреза тим більші оберти ій потрібні. Я також тримаюся цього правила. 

Вкупі з швидкістю подачі оберти фрези та ії діаметр утворюють іншу величину - швидкість різання.

Швидкість різання є обрахованою величиною і нею можна користуватися для точного розрахунку подач і обертів. Але я по-аматорські покі тримаюся повільних подач, щоби надбати досвіду. На малих діаметрах ( 3мм. ) планую вибирати 1250-2240 об/хв., залежно від твердості матеріалу і чистоти поверхні яку хочу отримати.

Шпонкі, якщо треба занурювати торець фрези, зручніше фрезерувати двуперими фрезами. Так фрезерують шпоночні пази на сусідній зі мною мехділянці. Але практично це пояснюється тим, що торець двуперої фрези загострити для врізання набагато легше ніж багатоперу фрезу.

 

Змінено користувачем Саша
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

я також двухперою шпоночні пази фрезую. А ви точите фрези самі чи десь віддаєте

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, prdesna написав:

я також двухперою шпоночні пази фрезую. А ви точите фрези самі чи десь віддаєте

 

Сам загострюю.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

а як бокові грані острите

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

По упорці, за класикою. Зробив верстатик на основі кітайського точила і тим рятуюся.

Але малі діаметри важко, додаткове оснащення теж важко йде. Важка тема.

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

цікаве рішення. Якщо зможете поділитися конструкцією буду вам вдячним якщо ні віднесусь з розумінням. Дякую

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Верстатик для фрез в мене простецькій:

 

IMG_1060_thumb.jpg IMG_1063_thumb.jpg

 

Правий бік для загострення бічної смужкі у фрез. Там дві призми одна одній назустріч, для регулювання зазора і легкости обертання направляючої оправкі.

А лівий бік для загострювання торця фрез. Але загострювання торця багатоперої фрези "на врізання" в матеріал покі мені недоступне. Конструкція недосконала.

 

IMG_1061_thumb.jpg  IMG_1062_thumb.jpg

 

Смужку при бажанні можна загострити на два кута:

 

DSC_1463_thumb.jpg

 

Незважаючи на недосконалість дана конструкція вже полегшала питання перезагострення фрез.

Звісно вона буде вдосконалюватися в подальшому, бо іншого виходу я не маю.

 

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Про ПЦІ, його монтаж і перщі порівняння з лімбами та індикаторами. 

Під час монтажу лінійок на верстат заходився я перевіряти його покази з показами лімбів та індикаторів. Ну і на вісі Z побачив деякі розбіжності між усіма трьома показчиками. Я розумію, що кгп по вісі Z  тягала важкій супорт із горизонтальним столом і можливо в на деяких ії ділянках виникали деформації та виробіткі. Звідти і виникли деякі розбіжності. В підтверження моїх думок знайшов я таку інформацію на тому форумі:

 

ПЦІ.jpg

Змінено користувачем Саша
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

дякую дуже за інформацію по загостренню фрез. Це дуже актуально.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Саша написав:

 

 

Так і не склалося мені попробувати включити мотор приводу напряму. В моторі відклеїлись магніти, поклеїв але епоксідна смола невитримала, да і магніти трішки теж. Там таке магнітне поле що жах. Саша а яка у вас марка сервоприводу

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, prdesna написав:

 Саша, а яка у вас марка сервоприводу ?

 

TECO ,виробництва Тайвань.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Саша написав:

 

TECO ,виробництва Тайвань.

то у вас натуральний сервопривід чи шаговий двигун замкнутого типу з енкодером

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сервопривід.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

сьогодні заміряв по приводу. Цікаво виходить в мене- великий шків 195 мм, малий 90 мм, редукція 2,17, один оберт великого шківа -хід столу 3,2 мм. Крутиться від руки геть неважко великий шків . Виходить щоб відповідати паспортним даним потрібно щоб для мінімальної подачі двигун давав - це 10 мм\хв - 6,78 об\хв, а для максимальної 1000 мм\хв - 678 об\хв.  Для прискореної 1200  мм\хв -це 813 об\хв. Оце така математика виходить.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, prdesna написав:

Так і не склалося мені попробувати включити мотор приводу напряму. В моторі відклеїлись магніти, поклеїв але епоксідна смола невитримала, да і магніти трішки теж. Там таке магнітне поле що жах. 

 

І що плануєте?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

виходячи із сьгоднішніх розрахунків дивлюсь на 2 варіанти

1 сервопривід

2 шаговий гібридний двигун замкнутого типу з енкодером. По цих швидкостях він чудово вписується, це якраз його робочий  проміжок без особливих втрат, бо шоговики не люблять великих оберртів вони втрачають крутний момент.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Саша написав:

В мережі трапилася мені така світлина:

 

post-3946-058286400 1308849620.jpg

 

І помітив я оту детальку... Що це? Якійсь додатковий захист? Від стружкі захащає оптичну лінійку вісі х?

Цікава бляшанка. Алеж вона такох захищає гофри супорта від гострої стружкі, що налипає і проколює гофру коли вона складається щільно своїми складками.

Те саме налипання стружкі має місце і на верхній гофрі. З часом гофри стають дирчатими.

 

IMG_2575_thumb.jpg

 

Мені такий стружкозахист підходить, але вдосконалений під мої потреби.

Я зробив ту бляшанку загнутою догори, щоби стружка не летіла на тильну частину фрезера.

 

IMG_2761_thumb.jpg

 

Вона ніяк не заважає переміщенням:

 

IMG_2747_thumb.jpg IMG_2753_thumb.jpg

 

Але по центру є пройма. Картонку ставити там не хотілося, бо може намокнути від ЗОР.

Вирішив зробити жалюзі з бляшанкі теж.

Йдеться про подобу телескопічного стружкозахисту:

 

IMG_2764_thumb.jpg  IMG_2763_thumb.jpg

 

Вона легко знімається при потребі- висить на гвинтиках М3.

 

На мінімумі шторка віддаляє шпіндель від столу на літрову баночку фарби:

 

IMG_2758_thumb.jpg

 

З лещатами чи УСП на столі буде нормально.

Але, нижче можна:

 

IMG_2754_thumb.jpg

 

Так воно працює:

 

 

Бляшанка оклеєна автомобільним віброізоляційним матеріалом, щоби не резонувала.

Бляшанка кріпиться до країв супорта 4 гвинтами М5.

 

IMG_2688_thumb.jpg

 

Ось таке невеличке вдосконалення під мої потреби.

 

Переглядаючи аукцион Сурплекс помітив знайому бляшанку на Мікроні. Теж не подобалося збирати стружку з тильної частини верстату:

Хоча, порявняно з моєю це не бляшанка, а ціла бляха:

 

_____MIKRON_WF_51_C (2).jpg _____MIKRON_WF_51_C.jpg

 

І ще одна цікава деталь, ремонтні вкладиші в місцях заїзду фрези на горизонтальному столі:

 

_____MIKRON_WF_51_C (3).jpg

Змінено користувачем Саша
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 я собі також почав робити захист але трішки іншого формату.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку