влад55

Підшипники шпінделя 16к20

15 повідомлень у цій темі

Колеги, виникло у мене таке запитання-токарний 16к20 комплектувався двума типами шпіндельних підшипників, а саме-3182120(перід) та 46216(зад) гост 831 62 та дуже вже недешевими 697920л і 17716л. Різниця в ціні на дані девайси 100%))) Питання такого плану-чи взаємозамінні ці комплекти, чи потрібно міняти і шпіндель разом? Може хтось з такою проблемою стикався? Думаю тема буде цікава багатьом, особливо коли немає з чого вибрати, бо пропонують Китай, і......Ктиай під всіма відомими марками))) А платити 30к за СКФ жаба не підписує)))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, влад55 сказал:

потрібно міняти і шпіндель разом

И не только шпиндель. Там вообще всё разное.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Цілком вірно.Китай незрозумілого класу точності від 4 до 8 тисяч.Впринципі продажна ціна переднього 4 тисячі.Совдепію треба довго шукати і хочуть за нього 8-9-10 тисяч.Відносно СКФ вперше чую що його там виробляли,добавлю в свою скарбницю міфів:D.Там вже є Польша,Німетчина,Словакія,Японія.Географія велика будем добавляти:D.

В мене історія пошуків закінчилась на покупці пари б.у.Їх познімали з чпу 16к20 перед тим як модернізовували(або здали в металолом).Але попрацювати довго їм не вдалося,стан в них чудовий.

Щодо основного питання -незнаю.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну, на нашому. бувшому гпз28, теперішньому підрозділу скф сказали що даний підшипник у них в каталозі є, тобто він випускався цим концерном. Ціну сказали орієнтовну))))

Змінено користувачем влад55
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Только что, камасутра сказал:

Однозначно не взаимозаменяемы!

Шпиндель не поможет! Бабку придется поменять!

Вже погуглив, розміри різні. Тоді незрозуміло ці танці з бубнами... Хоча, можливо, на якийсь певний час гпз15 зупинявся, от і зробили альтернативу. Тому і госта теж два

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Підтримаю тему та сама біда с підшибником

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Технически заменить можно. Бабку придется растачивать потом гильзовать. Дешевле наверное будет купить дорогой подшипник.

Это я за  переднюю опору а зад можно перебить корпус подшипника посадки одинаковые.

Змінено користувачем aleksey vlad
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Моя думка така що на звичайного універсала що не буде працювати у дві зміни можливо вистарчить китайця.Хто згоден вкладати більше може шукати совдепію.Я три місяці працював на підшипнику кожний ролік якого мав раковину,якби підшипник не завивав то працював би і дальше.Станок нормально тримав точність правда хромала чистота,якщо добре придивитись то поверхня  була "рибяча чешуя".На 90 процентів токарних виробів підходило і так.

До речі я коли шукав для мене залишилось питання відкритим, то як відрізнити китайця від справжнього.Будучи в той час в Харкові я походив по ринку Барабашова та Вознесенському(вроді така назва) і відповідь так і не отримав.Все було побудовано на міфах та заводських легендах.Одні говорили що вони в дерев'яних ящиках другі що в паперових коробках і з паспортом номер в якому відповідає на підшипнику,треті говорили що має бути тиснення з номером четрверті що електроолівця бути не повинно і т.д і т.п....Так як помацати одночасно того і того не було можливо,бо переважно китайця видавали за справжнього,я для себе так і не зрозумів нічого і на час залишив пошуки.В любому випадку платити 9 тисяч за підшипник бажання не було ніякого.

Згадав ще нюанс пов'язаний з переднім підшипником.Надивившись та начитавшись я вирішив витягнути дистанційне кільце.Типу для можливого подальшого натягу.Для себе зробив висновок що це повна дурня.А потім через цю дурню руки не мають спокою і шпіндель потрібно витягувати знов:D.Кого цікавлять деталі то питайте.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Підшипник знайшов на заводі у слюсарів, чесно зекономлений))))) Запевняють що оригінал. Домовились що вони його ставлять і дають гарантію))))

Змінено користувачем влад55
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, влад55 написав:

Підшипник знайшов на заводі у слюсарів, чесно зекономлений))))) Запевняють що оригінал. Домовились що вони його ставлять і дають гарантію))))

Де такі заводи і слюсарі які мудріші кладовщиків?:D

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

не знаю як на 16к20 , а на 16б16 сошліфовував дистанційну втулку аж на 32 сотки, вже більше 5 років працює , все нормально.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, камасутра сказал:

Влад, вам подшипника не жалко? )

Ви знаете-ні, цих хлопців знаю вже років з 20ть, ще з автозаводу. Родич мій у їх бригаді працював)))) Вони мені робили пару верстатів. нарікань нема.

 

3 часа назад, viksel сказал:

Де такі заводи і слюсарі які мудріші кладовщиків?:D

То там, де кладовщик в долі!!!)))))))))))) 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

За китайця-хз, шарик вони роблять непоганий. А високоточний ролик-ну не знаю, якось собі рука не підіймається купувати. В Польщі знайшов за 200 бакинських, гост, але 4 клас точності. Тут питання стоїть в тому, що я не настільки багата людина щоб купувати сумнівну якість. На рік може і вистачить, може навіть і на два, а потім? Знову бігати шукати, платити ті самі(аба більші) кошти за нормальний підшипник, платити за установку..... Коротше-це російський бізнес, а я-Українець)))))))))))))))))))))))))

Змінено користувачем влад55
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, o_topchiy написав:

не знаю як на 16к20 , а на 16б16 сошліфовував дистанційну втулку аж на 32 сотки, вже більше 5 років працює , все нормально.

А яким чином отримали такий розмір?Як Ви знали що шліфувати треба саме на 32 сотих а не 35 наприклад або 25?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 часов назад, viksel сказал:

А яким чином отримали такий розмір?Як Ви знали що шліфувати треба саме на 32 сотих а не 35 наприклад або 25?

в рейковому пресі зажав підшипник спочатку з дистанційною втулкою а потім без цієї втулки, різниця розмірів і була 0,32. Підшипник зажимав так щоб частина його, так би мовити , звисала. По неї я і міряв товщину підшипника. То я не сам придумав - це мені показав знайомий слюсар-ремонтник.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку