#214175 Опубліковано: 23 грудня, 2019 (змінено) Вітаю всіх не байдужих користувачів фрезерних 6Б75вф1. не знайшовши теми по ремонту та востановленню даного станка, тому в звязку з цим виникли наступні питання до всіх в кого знаходяться подібні станки в користуванні! Не минуло і року від того моменту як було приняте рішення придбати Одесський 6б75-тий практично розбарахолений але в задовільному стані станини)) а в моєму розумінні розбарахолений то практично голий! а саме, без Електрошкафа, без мотора главного привода, без помпи СОЖ, без ВФГ, без стола и різної мелочовки деяких кнопок на пульті, барашек і.т.д! все інше по механіці крім описаного було присутне, чому саме такий? ну так вийшло 1). Я знаю і сам що краще комплектний, але що маю то маю)) але багато чого вже зроблено, фото вставлю пізніше поступово 2) Не завжди наші бажання співпадають з нашими можливостями! але суть теми не вцьому 3) Отож потрібна інформація бажано у вигляді фото, а саме по єл.. шафі, в кого станок такої моделі будь ласка цікаво глянути на розташування та кількості пускачів і т.д. Наскільки я зрозумів з хеми, то кількість і загальний принцип роботи треба дотримуватись, навіть якщо не відновлювати єл.. часть в орігіналі, тай чи є резон робити як було в орігіналі.. ума не приложу, тому будь ласка потрібна мисля знатоків)) як краще мені діяти далі В такому вигляді я його забрав Змінено 23 грудня, 2019 користувачем Frezchik 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#214178 Опубліковано: 23 грудня, 2019 Добрый вечер! у меня такой же,стал счастливым обладателем почти год назад, только комплектный и со шкафом, но кажется лучше бы его небыло.. Шкаф размером со станок примерно, всю нижнюю часть занимает тиристорный блок управления двухскоростным двигателем подач (с тахогенератором и на 110В постоянки) ПТР-0.7м вроде бы. В верхней части практически ничего нет, пускатели, трансы, много колодок, автоматы и тп 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#214179 Опубліковано: 23 грудня, 2019 В принципе на станке возможно работать подключив через 2 пускателя двигатель, в общем даже через один, если без реверса. Самые трудности как раз с приводом, цепями управления его и шестью (не точно) концевиками на подачах. кстати подач три а двигатель один, еще три соленоида включения зубчатых муфт. Схема заморочливая, возможно проще на современных комплектующих или даже процессоре собрать новую систему управления 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#214180 Опубліковано: 23 грудня, 2019 А сам станок конечно шикарный, Микрон если не ошибаюсь в Одесском исполнении, Поздравляю! 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#214181 Опубліковано: 23 грудня, 2019 Мені дістався взагал 6 минут назад, Абрикоска сказал: Добрый вечер! у меня такой же,стал счастливым обладателем почти год назад, только комплектный и со шкафом, но кажется лучше бы его небыло.. Шкаф размером со станок примерно, всю нижнюю часть занимает тиристорный блок управления двухскоростным двигателем подач (с тахогенератором и на 110В постоянки) ПТР-0.7м вроде бы. В верхней части практически ничего нет, пускатели, трансы, много колодок, автоматы и тп Дякую за відповідь. А мені дістався взагалі без електрики, і от зараз дійшов в плотну до того моменту, коли час робити всю електричну часть повністю з нуля! от і думаю з чого починати! тому і виникла необхідність хочаб з оріентуватись як воно устроєно в орігіналі 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#214182 Опубліковано: 23 грудня, 2019 @Frezchik Могу фотку прислать, но завтра только, скажите только что именно вам фоткать, мой как раз до сих пор лежит аккуратно разобранный 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#214183 Опубліковано: 23 грудня, 2019 6 минут назад, Абрикоска сказал: А сам станок конечно шикарный, Микрон если не ошибаюсь в Одесском исполнении, Поздравляю! Дякую! блок управління вже придбав Американський вых.. на 110в але діло до ноього ще не дійшло т.к з пускачами ще не опреділився на скільки вольт управління їх робити! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#214184 Опубліковано: 23 грудня, 2019 (змінено) 14 минуты назад, Абрикоска сказал: @Frezchik Могу фотку прислать, но завтра только, скажите только что именно вам фоткать, мой как раз до сих пор лежит аккуратно разобранный Так буду вдячний, цікавить общий вид шкафа та більш приближено з пускачами, та самого діодного модуля чи то моста, для торможення мотора привода ВФГ. Хоча напевно в різні роки випуска фрезерних, то і по різному схеми можуть бути Змінено 23 грудня, 2019 користувачем Frezchik 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#214185 Опубліковано: 23 грудня, 2019 (змінено) 12 минуты назад, Frezchik сказал: Дякую! блок управління вже придбав Американський вых.. на 110в але діло до ноього ще не дійшло т.к з пускачами ще не опреділився на скільки вольт управління їх робити! Расскажите про параметры блока управления пожалуйста. Управление пускателями в родном исполнении вроде бы 24В 6 минут назад, Frezchik сказал: Так буду вдячний, цікавить общий вид шкафа з пускачами, та самого діодного модуля чи то моста, для торможення мотора привода ВФГ Завтра днем попробую прислать фотки Змінено 23 грудня, 2019 користувачем Абрикоска 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#214186 Опубліковано: 23 грудня, 2019 (змінено) 31 минуту назад, Абрикоска сказал: Завтра днем попробую прислать фотки Ок! 31 минуту назад, Абрикоска сказал: Расскажите про параметры блока управления пожалуйста. Блок управління цікавий, і має декілька режимів роботи але ще толком не розібрався з мануала з всіма моментами. Вхідне 220..230v і вихидне можна переключати, в зависимости від необхідності вольтажа для того чи іншого ДПТ, по мойому якщо не помиляюсь від 0...90v або в іншому режимі від 90...180v також є можливість підключати тахогенератор якщо присутній на моторі, в моєму випадку мотор на 110v з тахогенератором! як і у вашому напевно що)) 31 минуту назад, Абрикоска сказал: Управление пускателями в родном исполнении вроде бы 24В А я чомусь в важав що в рідній схемі управління на пульт 110в приходить тому цей момен теж цікавить! Змінено 23 грудня, 2019 користувачем Frezchik 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#214196 Опубліковано: 23 грудня, 2019 (змінено) Я вважаю, що від пускачів головного двигуна варто відмовитись взагалі. А причини такі: - зайве споживання електроенергії; - зайвий гамір від іхнього тріскоту; - неможливість плавного пуску двигуна, отже постійний різкій старт (удар по трансмісії); Краще одразу живити головний двигун від частотного перетворювача. Сам верстат по трансмісії тихій, якщо підшипникі в нормальному стані і шестерні не зношені. А от тріскотня від пускачів вносить зайвий надокучливий гамір в роботу верстату. По двигуну подач і блоку керування можу додати таке: наявність тахогенератора і підртимка сигналу з нього блоком керування це великій плюс, бо швидкість подач буде стабільною. Без тахогенератора швидкість подач може бути хвилеподібною. У мене так було. Змінено 23 грудня, 2019 користувачем Саша 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#214229 Опубліковано: 23 грудня, 2019 (змінено) 3 часа назад, Саша сказал: Я вважаю, що від пускачів головного двигуна варто відмовитись взагалі. А причини такі: - зайве споживання електроенергії; - зайвий гамір від іхнього тріскоту; - неможливість плавного пуску двигуна, отже постійний різкій старт (удар по трансмісії); Краще одразу живити головний двигун від частотного перетворювача. Привіт Сашко дякую! так згоден з тобою повністю, на рахунок пускачів, знайомий гуркіт пускачів на токарному, теж не дуже подобається але що поробиш вже звик А на рахунок частотника річ звичайно класна, але... на перший час думаю обійдусь поки що пускачами! а потім подивлюсь. В штатній схемі станка присутній діодний випрямляч для зупинки мотора, от не розумію чому з завода не можна було в додаток поставити подібну схему і для плавного пуска, щоб не так било при пусску по шестернях)) 3 часа назад, Саша сказал: Краще одразу живити головний двигун від частотного перетворювача. Сань тему твою читав по фрезерному 6720 але щось не помітив чи ставив частотника чи ні? Змінено 23 грудня, 2019 користувачем Frezchik 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#214289 Опубліковано: 23 грудня, 2019 Собственно фото! 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#214290 Опубліковано: 23 грудня, 2019 Диодный мост: 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#214292 Опубліковано: 23 грудня, 2019 (змінено) Ещё там присутствует конденсатор рядом, но я не понял для чего он нужен в схеме.. Ещё есть отдельные потроха, те что на панели управления и под столом станка, но там в общем ничего интересного кроме качательного движения главного привода. Сельсины и их подключение я думаю что абсолютно не интересно, конструкция очень устарела и ни у вас ни у меня уци отсутствует) Спрашивайте что ещё интересно - сфоткаю, он пока разобран) Змінено 23 грудня, 2019 користувачем Абрикоска 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#214319 Опубліковано: 23 грудня, 2019 1 час назад, Абрикоска сказал: Ещё там присутствует конденсатор рядом, но я не понял для чего он нужен в схеме.. Денис дякую за информацію! хух.... блінн.. нічого там проводів де їх стільки взяти а з схемою буду розбиратись 1 час назад, Абрикоска сказал: Ещё есть отдельные потроха, те что на панели управления и под столом станка, но там в общем ничего интересного кроме качательного движения главного привода. Благо на моєму та панель на колоні присутня 1 час назад, Абрикоска сказал: Спрашивайте что ещё интересно - сфоткаю, он пока разобран) Ок, але цікавить яка маркіровка котушки на пускачах? на яке напряжение управління на вашому? або заміряти якщо є можливість чим 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#214322 Опубліковано: 23 грудня, 2019 9 годин назад, Frezchik написав: Сань тему твою читав по фрезерному 6720 але щось не помітив чи ставив частотника чи ні? Я хочу. Але грошей є лише на кітайця, а іх сварять... От і сижу, думку гадаю. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#214328 Опубліковано: 23 грудня, 2019 (змінено) 13 минуты назад, Саша сказал: Я хочу. Але грошей є лише на кітайця, а іх сварять... От і сижу, думку гадаю. Можливо для моторів на подачі і паршивенький! А для плавного пуска привода можливо достатньо би і китайця! Змінено 23 грудня, 2019 користувачем Frezchik 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#214339 Опубліковано: 23 грудня, 2019 , Frezchik написав: Можливо для моторів на подачі і паршивенький! А для плавного пуска привода можливо достатньо би і китайця! Я теж сподіваюсь. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#214373 Опубліковано: 23 грудня, 2019 @Frezchik затупил про напряжение катушек.. завтра только смогу посмотреть, не к спеху надеюсь? Да, проводов там конечно хватит чтобы повеситься с такой то схемой.. На выходе из шкафа в ШРке 46 проводов, если правильно помню 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#214382 Опубліковано: 24 грудня, 2019 (змінено) 1 час назад, Абрикоска сказал: На выходе из шкафа в ШРке 46 проводов, если правильно помню Можливо і 46 дякую , бо дивлюсь з вашого шкафа на ШР задіяні вродіби всі ПІНИ а в моєму випадку ШРка на 47 пін.. на виході з клемної коробки що на колоні 2- свободні і не задіяні схема розводки можливо трохи відрізнялася, але в моєму випадку це вже не важливо, все одно відсутня ответна часть ШР разом з шлангом і все одно схему з нуля треба робити але нічого спробую осилити цю машину времени Змінено 24 грудня, 2019 користувачем Frezchik 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#214383 Опубліковано: 24 грудня, 2019 19 минут назад, Frezchik сказал: Можливо і 46 дякую , бо дивлюсь з вашого шкафа на ШР задіяні вродіби всі ПІНИ а в моєму випадку ШРка на 47 пін.. на виході з клемної коробки що на колоні 2- свободні і не задіяні схема розводки можливо трохи відрізнялася, але в моєму випадку це вже не важливо, все одно відсутня ответна часть ШР разом з шлангом і все одно схему з нуля треба робити але нічого спробую осилити цю машину времени Да все верно, это шр47, на 47 контактов, но задействованы не все, в прочем это действительно не важно) Я в Одессе когда станок токарный покупал, у продавца в цеху стоял такой же, так вот они не заморачивались ни шкафом ни паспортом ни вообще всей родной электрикой, ящик размером с тот что на станке уже висел, разводочный, и там вся система управления, из серии жменя современных реле, несколько автоматов, наверное диодный мост и 1 частотник на привод главного, наверное там еще электроника оптических линеек была, и помимо всего прочего он был оЧПУшен, но имел обе функции, то есть если понять принцип действия всей структуры то собрать схему не есть проблема, благо элементная база шагнула очень широко... Соответственно двигатель подач там отсутствовал, моторчики ведь на каждом из трех валов, но, это в их случае, а так вообще с двигателями подач на этих станках поступают следующим образом: ввиду возраста и требований к станку высокой точности на нем стоял тот мотор подач который и стоит, они предназначены как раз для точных и равномерных во времени скоростях вращения, для подач это важно, но нужно же и скорость регулировать, а в то время частотники было очень сложно, проще было двигателями постоянного тока управлять, тем самым тиристорным блоком управления (не понимаю как он работает если честно) ну и отслеживание и корректировка с помощью тахогенератора.. сейчас этот мотор утилизируют, ставят асинхронник с частотником, между дигателем и тем редуктором родным что уже есть ставят ремень с передаткой 1:3, а на крайний(не точно) в кинематической цепи вал (на крышечку подшипника) редуктора ставят тахогенератор, современный, частотники с ними вроде дружат, так что никаких геморроев с родными частями нет) Прикол родной схемы в том что там есть два диапазона вращений переключаемые тумблером, что весьма удобно я считаю, ускоренные и рабочие, а как эту фишку с частотником организовать я не совсем себе понимаю... На ютубе находил обзор про эл.шкаф, про потроха вроде тоже было что-то сказано 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#214418 Опубліковано: 24 грудня, 2019 9 часов назад, Абрикоска сказал: Прикол родной схемы в том что там есть два диапазона вращений переключаемые тумблером, что весьма удобно я считаю, ускоренные и рабочие, а как эту фишку с частотником организовать я не совсем себе понимаю... Отож и я так щитаю, так частотник звичайно може замінити рідний ДПТ але у тому випадку якщо він відсутній і треба купувати і мотор і блок управління! тоді да)) і нема резона заморочуватись, то краще поставити вже Асинхронник з частотником, так і мені здається що ДПТ з тахо.. та блоком управління для нього краще буде себе вести в на мінімальних подачах 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#214456 Опубліковано: 24 грудня, 2019 @Frezchik все 8 пускателей на 110В катушки 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#214457 Опубліковано: 24 грудня, 2019 6 часов назад, Frezchik сказал: Отож и я так щитаю, так частотник звичайно може замінити рідний ДПТ але у тому випадку якщо він відсутній і треба купувати і мотор і блок управління! тоді да)) і нема резона заморочуватись, то краще поставити вже Асинхронник з частотником, так і мені здається що ДПТ з тахо.. та блоком управління для нього краще буде себе вести в на мінімальних подачах Да, он для этого предназначен, но к сожалению морально устарел такой метод, и кажется безнадежно , если чего-то не хватает в цепи 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах