Turbobusa

Как проточить плоскую шайбу?

34 posts in this topic

Я робив таку саму роботу, але було дві оправки, спочатку в оправці по розміру 2108 знімав більшу половину товщини шайби до необхідного діаметру всі вісім шайб, потім брав оправку вже з новим, меншим діаметром, вставляв айби знятою стороною, пвдпирав так само центром, і знімав сторону що залишилась. На все пішло неспіша півгодини.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wpetr

Укажите для понимания марку  станка и величину съёма по диаметру, а то люди подумают, что на тв16 точили и снимали 3 миллиметра))

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Станок TOS SM16, патрон 125мм, знімав близько 4 мм. на діаметр, різець вк8.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 час назад, wpetr сказал:

Станок TOS SM16, патрон 125мм, знімав близько 4 мм. на діаметр, різець вк8.

В моем случае точили керамикой - ВК не брал. Слишком твёрдые.

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 часа назад, камасутра сказал:

Как раз таким образом крайний раз точили шайбы для какого-то Нисана из вазовских. Рабочий способ.

Но справедливости ради надо сказать, что всё таки проще купить то, что нужно, а не заниматься извратом...

Но это уже как кому нравится.

 

К сожалению производитель не всегда может обеспечить нужную толщину шайбы.Иногда очень тяжело найти шайбы в продаже,а иногда на 25 летнюю машину одна шайба стоит ок.20 баксов.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Флуд прибрав. Тема про технологію обробки, а не про  м орально- етичні проблеми продаванів.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Здається мені, що ті шайби мають бути прикаленими і їх треба шліфувати  .

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 минуты назад, SWA сказал:

 Здається мені, що ті шайби мають бути прикаленими і їх треба шліфувати  .

Шлифовать толщину,диаметр как шлифовать?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 години назад, Turbobusa написав:

Шлифовать толщину,диаметр как шлифовать?

Думав , що по товщині не підходять , вибачте  9_9

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.