Дядя_Уеф

какие существуют способы и аппараты если надо шаговый двигатель мощностью 5 квт и выше.

29 повідомлень у цій темі

Собственно как подойти к решению проблемы точной остановки мощного воротка с валом ф120мм и возврата его в исходную точку?

На ассинхроннике уже обсасывали, но так до дела и не дошло. Как то оно некультурно все. Может как с другого боку можно зайти на решение вопроса? Ну и в рамках пролетарского бюджета конечно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В трубогині з ЧПУ стоїть негуманно дорогий поворотний серво-гідропривод... Точний і швидкий...

Бачив кроковий гідропривод - точніше маленький кроковик і на його валу датчик гідропідсилювача (напевно негуманно дорогий).

Тому із дешевого підозрюю це кроковий, що крутитиме гідропідсилювач керма вантажного автомобіля+гідронасос...

 

Як я вже колись писав...

В межах $ 700-1500 можна спробувати найти серводрайвер Unidrive SP2401 (SP2402) і прибивши енкодер($100) до вашого мотора зробити кроковий сервопривод із потужністю вашого мотора. Додавши до нього 1 блок SM-EZ-motion ($150)+ панельку за $40- зробити з нього ЧПУ керувалку із можливістю задавати кут, швидкість прискорення, позицію і т.і. без додаткових ардуін і компютерів. Тільки двигун зв'язати із механізмом зубчастим пасом і поставити давач нульової точки потрібно було б.

Я бавився таким залізяччям (є досвід) і воно реально працює із звичайним двигуном як із серво (24/7).

 

П.С. Якось так виходить, що точно і дешево не буває...

 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, Дядя_Уеф сказал:

воротка с валом ф120мм и возврата его в исходную точку?

Скільки градусів крутити потрібно?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

і скільки +/- мона?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

50 минут назад, Bogdan сказал:

Скільки градусів крутити потрібно?

градусів трохи більше за 180, може до 225 не більше. +- 0.5 градуса вистачить.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, kratmel сказал:

серводрайвер Unidrive SP2401 (SP2402)

Це драйвер ассинхронного двигуна, який перетворює його у кроковий?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Дядя_Уеф написав:

Це драйвер ассинхронного двигуна, який перетворює його у кроковий?

Так це універсальний частотник який може бути:

-звичайним частотником.

-частотником із замкнутим контуром (якщо до асинхронного двигуна додати енкодер) = спрощене але доволі ефективне серво.

-повноцінне серво якщо використати серводвигун із штатним енкодером.

 

Якщо його запускати в другому режимі то він вміє поводитись як кроковий за рахунок подавання імпульсів STEP DIR (правда модуль додаткового енкодера потрібен) але він  це вміє. Я бачив промислову плазму ЧПК із цими частотниками + асинхронники  в якості крокових.  Все працює мабуть до сьогодні.

 

 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 часов назад, kratmel сказал:

Якщо його запускати в другому режимі

Цікаво який максимальний ток він може коммутувати при цьому?

До речі маю радянського єнкодера на 1024 крапки. Він розміром з чайник також радяньсткий але мені то байдуже.

Змінено користувачем Дядя_Уеф
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, Дядя_Уеф написав:

Цікаво який максимальний ток він може коммутувати при цьому?

Штатно SP2401 працює в тяжкому режимі з 5.5кВт. В імпульсному 7.5кВт.

Для мотора 5.5кВт вміє піково 175%.  Нічого при цьому не горить. Якщо мотор рухається дуже повільно - треба на нього вентилятор ставити....Якщо вище 1000об то не треба.

Енкодер потрібен із HTL 5V виходом по два дроти на кожен сигнал. Скоріш за все радяньський не підійде.

Є в мережі російськомовний варіант інструкції.

http://www.servotechnica.ru/files/doc/documents/file-45.pdf

96-97 ст. про енкодер. Тип Ab

Змінено користувачем kratmel
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Саме простіше - кінцевики(мікро) на ричагу. 

Точніше і просто - червячний редуктор, мотор напряму, на моторі лічильник(и) хоч герконовий... 

Від довжини ричагу або диску з магнітами залежить точність. 

Якщо "втулиться". 

Але, я так зрозумів, мішає інертність? Вона також лічиться.

ПС. Є два шаговики-близнюки з редукторами по 1,1 кВт (з драйверами).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 04.06.2021 в 15:50, Bogdan сказал:

червячний редуктор, мотор напряму, на моторі лічильник(и) хоч герконовий..

Чим черв"ячний редуктор допоможе? Двигун повинен миттєво зупинятися по спрацьовуванні датчика. Це може тільки кроковий, мені здається.

До речі там черв"ячна ступінь перша у ланцюгу редукції.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 минут назад, softm сказал:

Чтобы мгновенно стать есть тормоза...

Хорошо, когда тормоз есть, но я что-то затрудняюсь оснащать им свои крутилки. А шаговик это двигатель и тормоз в одном устройстве. И это так привлекает.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин назад, Дядя_Уеф написав:

Це може тільки кроковий, мені здається.

В вашій задачі кроковому треба сказати коли почати збавляти швидкість кроків і тоді він доїде до заданої точки і повернеться в результаті в задану. Тобто для крокового треба мати точний генератор кроків (розгін-рух-сповільнення), щось подібне на одноосьове ЧПК (ЧПУ) із автоматичним встановленням в -0- позицію.

В серво подібна задача тільки там є ПІД регулятор по позиції і реальний датчик який її визначає, тобто точно каже наскільки далеко треба заїхати і скільки залишилось до заданої точки (+175% струму якщо його щось загальмувало і він не доїхав на задану величину похибки). Тобто або доїде перемігши навантаження або вимкнеться по перевантаженню за певний (1-2 сек час).

 

Одним словом в кроковому ми крокуємо із закритими очима рахуючи кроки до стіни....

А в серво із відкритими... бо бачимо скільки до неї (енкодером).

Зайшли в стіну - набили гулю на лобі..(щось поламали).. Імовірність є в обох випадках - якось із очима не так лячно.

 

Ви вже писали, що невеличкий перельот в вашій машинці "трошки нищить" великий шмат металу.

Я тягав SP2402- 7.5кВт мотором 600кг металу туди 15м/хв, назад до 45м/хв (літаючий штамп)... 0.1мм похибки із приводом на пластиковому пасі. Попереду подача - прокатна лінія 11кВт.  - Штамп заклинив - Серво перемогло 11кВт подачі - скрутило по середині метал в спіральку..

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 часов назад, kratmel сказал:

Зайшли в стіну - набили гулю на лобі..(щось поламали).

Дякую вам за зарозумілі пояснення. Від них неначе задача набуває реальних обрисів, але лякає перспектива, що мені усе це треба буде надбати.

До речі на таких компонентах навіть запобіжник по зусиллю можна зробити. Бо я вже механічного туди хотів застосувати, тільки усе це складно на механіці робити. Та і взагалі якщо щось треба зробити самому, то завжди прірва складнощів з"являється.

 

Змінено користувачем Дядя_Уеф
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У доступ попав отакий двигун. Який драйвер до нього потрібен та де такого драйвера можна узяти?

IMG_20210607_134312.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

https://dl.mitsubishielectric.com/dl/fa/document/catalog/servo/l03007/l03007d.pdf

MR-J2S  і далі вибирати варіант (потужність і комплектація), що підтримує позиціонування по точках.

ст.54. цього манула.

Не забути за рідні шнурки з конекторами, бо окремо ті роз'єми то напевно важко дістати.

 

Де дістати, наприклад тут...але я не гарантую що опціїї в нього ті що треба. Треба уважно читати мануал.

https://www.ebay.com/itm/183695453120?epid=169914619&hash=item2ac51a2bc0:g:y2wAAOSw~jpcbZ6P

 

п.с.Тільки не зрозумів на яку напругу той мотор - найбільш цікава цифра проколупана, а 28 А щось каже мені, що він має специфічний драйвер.  

Тобто шукайте в мануалі цей мотор ст.19 там є примітка 7 дивитись на сумісність із драйверами...

Вони для цього мотора мають мати певну прошивку.... (І це може бути проблема знайти).

Змінено користувачем kratmel
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 часов назад, kratmel сказал:

Тільки не зрозумів на яку напругу той мотор

Він  на 127 вольт. Але 127х28 то буде 3558Вт?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

I дійсно не догледів.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 година назад, Дядя_Уеф написав:

У доступ попав отакий двигун

Зверніть увагу, що у вас Mitsubishi. Зазвичай енкодер на них типу OSA - крім серводрайверів Mitsubishi  ніби ніхто їх не підтримує...

Тому крім рідного драйвера практично з нічим іншим не запуститься... Хіба що китайці щось змалювали потихеньку...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, softm написав:

вопрос дикой экономии

На мою думку економія - знайти правильний драйвер і шнурки. Далі рідним софтом зробити конфігурацію із позиціонуванням, що керується через логічні входи.

Зробити перемикач вхідних сигналів (5 дротів в різній комбінації). Що визначатиме скільки на градусів треба повернути там 16 положень можна запрограмувати фіксовано.

І тішитись, що вийшло дешево.  Решта варіантів із цим мотором - 50 на 50.

 

П.С. Треба уважно тестити цей мотор перед покупкою (хоча б на замикання на корпус). Я бачив дуже багато подібних із перегрітими магнітами,  гореними обмотками і вбитими енкодерами. Тому на цьому фоні ідея із асинхронником і SP2401 вже не дуже дорога.Бо крім серво чи крокового комплекту треба ще чимось то керувати. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Треба знову зкоцентруватися на релє контроля швидкості, та пошуку швидкіх та надійних магітних пускателів. Та починати малювати у подробицях схему пристрою.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Дядя_Уеф написав:

малювати у подробицях схему пристрою.

В такому випадку варто зосередитись на пошуку принципової схеми китайських гнутарок для арматури... Не думаю, що там серво...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

https://bestamach.en.made-in-china.com/product/xNynbQpAumVP/China-Rebar-Bending-Machine-Gw40.html

 

Нажаль схеми не знайшов, але концепт і кількість електричних апаратів думаю така як у вас.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку