Golem

Проблема з бензопилою

11 повідомлень у цій темі

Всім салют! Маю проблеми з шиною бензопили, а саме забивається тирсою отвір підводу масла до ланцюга. Сам агрегат китаєць середнього цінового діапазону, шину купляв нову Фореста, наскільки памятаю. Сам паз під ланцюг не просто прямий, а має свій профіль

Bezymiannyi_800.jpgi.gif 

червоним позначив маслоканал, і він знаходиться ніби-то у заглибленні, в яке набивається тирса і не вибирається звідти флажками ланцюга, які ходять по пазу. Зі старою шиною начебто не було таких проблем.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Golem Как вариант, посмотрите как сделано на других шинах. Может конкретно эта шина сделана под особую цепь, на которой флажки другой формы. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Нова шина по посадці та по маслоканалам точно співпадає зі старою шиною? (хвостовики А095, К095 та А041, К041 найпоширеніші) Якщо купували шину по назві бензопили -  запросто попутати. 

Тупий цеп + суха деревина = дрібна стружка вбирає в себе масло,  розбухає,  ущільнюється. 

Заради цікавості - крок 3/8 низький профіль? 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Знайшов коробку від шини. Фореста 45 см. паз під 1,5 мм. для ланцюга 72 зуба крок 0,325 дюйма. Стандартна шина під стандартний ланцюг, всі отвори співпадають.

Ще відкопав стару шину Орегон, тіж параметри, але хвостовики різняться і ширина різна. Поставив стару шину, спробував пиляти -все норм, отвір не забиває.

Поміряв відстань від верхньої кромки масляного отвору до контактної поверхні по якій іде ланцюг вийшло Фореста -4,6 мм. Орегон -4,2 мм. Тобто в Орегоні флажок ланцюга більше виступає в масляний отвір, і тим самим можливо вибирає надлишок тирси 

Bezymiannyi1_800.jpgi.gif

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

вище писали- тупий ланцюг, трухлява деревина

Змінено користувачем SIV
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 минут назад, SIV сказал:

вище писали- тупий ланцюг, трухлява деревина

 

19 часов назад, Golem сказал:

Ще відкопав стару шину Орегон, ... спробував пиляти -все норм, отвір не забиває.

Ланцюг новий, акація сира...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо немає конструктивних відхилень, все співпадає, все однакове з оригіналом,

то, можливо, проблема криється в дрібних нюансах, 

яких не видко зразу.

 

1. Можливо, сам циліндрічний отвір у шині на виході до пазу має заусениці.

В такому разі тирсі  набиватися туди легко, а виходити у паз - важко.

Треба перевірити гладкість отвору, за необхідності - прокалібрувати розветром або свердельцем.

 

2. Замалий тиск масла у отворі не може виштовхувати пробку з тирси у паз.

Причини :

- слабо качає насос,

- великі зазори у місцях прилягання шини до корпусу, туд стравлюється частина маслай тиску.

 

Можуть бути  й інші "дрібнички" через які і виникає проблема.

Треба уважно роздивитися нову шину, а потім порівняти зі старою.

Поєлементно, кожен розмір, кожен згин.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, технократ сказал:

прокалібрувати розветром або свердельцем

Я додатково насвердлив отворів поряд з існуючим, стало набивати тирсу через них прямо в маслоканал картера

1 час назад, технократ сказал:

Замалий тиск масла

А от це може й причина, так як маслонасос я міняв, але він з новини був якийсь нещасний. Що зробиш, запчастини зараз такі паршиві що в руки брати гидко, ні в яке порівняння не йдуть з тими що із завода ставлять.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
58 минут назад, Golem сказал:

Я додатково насвердлив отворів поряд з існуючим, стало набивати тирсу через них прямо в маслоканал картера

Оце Ви вчинили зле.

 

Розумієте, у тому отворі існує баланс двох протилежних тисків.

З однієї сторони давить масло (воно повинне постйіно виштовхувати тирсу, що туди попада.

З другої сторони, при інтенсивному різанні створюється занадто багато тирси.

А флажки ножів ланцюга постійно затрамбовують тирсу у отвір.

Це - другий тиск, протилежний масляному.

 

Насвердливши додаткових отворів, ви збільшили переріз сумарного масляного каналу.

А це, відповідно, пропорційно зменшило тиск масла.

Тому, додаткові отвори - заглушити заклепками.

Рідний отвір бажано би зменшити у діаметрі.

Це підвищило би тиск масла, та одночасно, ускладнило би натрамбовування туди тирси. 

 

З насосом - то окрема історія.

Робочий плунжерок, що "напихає" масло у вихідний канал, повинен ходити в своєму отворі по дуже щільній посадці, без зазорів.

Тоді буде тиск.

Якщо він калатає, як віник в ополонці, тиску не буде.

Отвір розвернути до циліндричної форми, плунжерок виготовити новий по діаметру отвору..

Притетри цю пару.  

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 30.07.2021 в 23:41, технократ сказал:

З однієї сторони давить масло (воно повинне постйіно виштовхувати тирсу, що туди попада.

Так і є. Основною причиною виявилася щілина між картером і металічною пластинкою- прокладкою. 

DSCN0074_500.jpgi.gif DSCN0075_500.jpgi.gif

радіус на згибі пластинки лягав на гостре ребро картера і вона не могла щільно прижатися, довелося надфілем скруглити те гостре ребро. До того ж замінив новий недавно придбаний маслонасос на старий, що йшов з магазину, він виявився по якості в рази кращий того лайна що зараз продають під виглядом запчастин.

Тепер хоч тирса і потрапляє в малій кількості до маслоканалу, але наглухо його не забиває

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну, от і добре !

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку