Reiter

Проблема з інжектором (?) нового мотоцикла

85 повідомлень у цій темі

16 годин тому, kratmel написав:

Сенс є. 

Довготривала корекція в +15% 0.о

 

Screenshot_20230720_165840_org.prowl.torque.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Це якийсь пиздець! Приїхав новий лямбда зонд. Бензин замінено на свіжий. Те саме! Мот так само глохне. Показники нового лямбда зонда такі ж як і старого! Ну шо за нафіг???? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ітак. Секс продовжується. Відбуваюттся якісь чудеса! Зняв фішки з ЕБУ (раніше просто аккум відключав). Завів - чудеса, лямбда (нова) почала видавати змінні показники від 0,1 до 0,9 як і має бути! Але при цьому мот всеодно глохне. Заради інтересу поставив нащад старий датчик - нє, показує більше 1 стабільно.  

 

Ставлю назад новий - знов стабільні покази 0,8 в. Коротше іще пару раз відключав ЕБУ. Тепер маєм таке: покази лямбди то плигають як і має бути, то стабільні. Але в районі 0,8 на дуже гарячому моторі (на старому було на гарячу 1,2).

Коли лаю оберти під 3 тис, то починає вольтаж плигати. 

 

Ну і саме цікаве. Під кінець глохнути перестав. Але почав піднімати оберти. 

 

Коротше чим далі тим цікавіше

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А можливо саме ЕБУ видурюється? Пливе параметр якогось елемента в схемі, скажім опір чи погана пайка.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Si1ver написав:

А можливо саме ЕБУ видурюється? Пливе параметр якогось елемента в схемі, скажім опір чи погана пайка.

Вже теж над цим думав! Думаю, може воно перегрівається? (хоча він глох і на геть холодну). Там на ебу такий невеличкий радіатор і при роботі він доволі гарячий

IMG_20230720_212653.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Епопея продовжується. Дав йому відстоятись з відключеними міщками і аккумом до повного охолодження. Підключив усе, завів - знову швейцарський годинник! Оберти тримає ідеально, все супер. Лямбда став працювати коректно - показники міняються. 

 

Але пропрацював так допоки не нашрівся до 90 градусів. Далі знов почав глохнути. Лямбда працює норм. Не знаю, грішу тепер на свічку. Стоїть оригінальна NGK, проїхала 6 тис км. Хз, може трохи вже тойво... Завтра поміняю

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 годин тому, Reiter написав:

Довготривала корекція в +15% 0.о

Це мало б означати, що по лямбді на протязі довшого часу блок бачить збіднену суміш.

 

2 години тому, Reiter написав:

Ну і саме цікаве. Під кінець глохнути перестав. Але почав піднімати оберти. 

Підйом обертів - це підсос повітря. Дросельну коли мили нічого не крутили? (щоб "добавити" холостих).

На фото вашої діагностики бачу цікаву цифру - положення дроселя 14,5%.

Це або погано показує сканер, або дросельна заслінка привідкрита. Якщо в системі присутній РХХ (регулятор холостого ходу) то дросель має бути закритий (0%).

Якщо електрона заслінка (РХХ нема) то після включення вона автоматично зазвичай танцює в нуль (закрито) і потім встановлюється в положення запуску (але то далеко менше ніж 15%).

Електронна заслінка зазвичай має процедуру навчання і має самоадаптацію положення що компенсує забруднення каналу.

Тому після промивки  в деяких системах треба адаптувати заслінку. Інколи передбачена самоадаптація.

 

Тут англійською трохи інформації про блок MT05  і особливості його параметрів. Сказано що дросельна має бути закритою в 0 і клапан РХХ має на старті мати 136 кроків. 

Думаю у вас щось подібне. Ще тут є процедура скидання блока не вимикаючи живлення.

https://chinariders.net/showthread.php?t=15675

 

Змінено користувачем kratmel
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

Але пропрацював так допоки не нашрівся до 90 градусів.

Питання: а  діагностика бачить що там 90 градусів чи по приладах контролюєте?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, kratmel написав:

Це мало б означати, що по лямбді на протязі довшого часу блок бачить збіднену суміш.

 

Підйом обертів - це підсос повітря. Дросельну коли мили нічого не крутили? (щоб "добавити" холостих).

На фото вашої діагностики бачу цікаву цифру - положення дроселя 14,5%.

Це або погано показує сканер, або дросельна заслінка привідкрита. Якщо в системі присутній РХХ (регулятор холостого ходу) то дросель має бути закритий (0%).

Якщо електрона заслінка (РХХ нема) то після включення вона автоматично зазвичай танцює в нуль (закрито) і потім встановлюється в положення запуску (але то далеко менше ніж 15%).

Електронна заслінка зазвичай має процедуру навчання і має самоадаптацію положення що компенсує забруднення каналу.

Тому після промивки  в деяких системах треба адаптувати заслінку. Інколи передбачена самоадаптація.

 

Тут англійською трохи інформації про блок MT05  і особливості його параметрів. Сказано що дросельна має бути закритою в 0 і клапан РХХ має на старті мати 136 кроків. 

Думаю у вас щось подібне. Ще тут є процедура скидання блока не вимикаючи живлення.

https://chinariders.net/showthread.php?t=15675

 

Коли мив, нічого ніде не крутив. Дросельна закрита повністю на холостих. Стоїть РХХ. 

 

То на скріні може бути інфа така бо або некоректно зчитало, або я я давав газу.

 

Датчик положення дросельної заслонки "навчав". 

 

 

, kratmel написав:

Питання: а  діагностика бачить що там 90 градусів чи по приладах контролюєте?

Так. Саме дивлюсь по сканеру. Датчик темпераиури перевіряв - робочий. При 90 - 100 градусах опір показує правильно. Та й збігається з увімкненням вентилятора - там інший датчик на 93 градуси. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тьфу-тьфу-тьфу щоб не зурочити! Схоже я його таки поборов. Не без допомоги форумчан. Дуже вдячний всім за поради і допомогу! Багато чого нового для себе дізнався. 

 

Замінив сьогодні свічку і як пошетало! Тримає оберти ідеально при будь-якій температурі. І запах вихлопу став нормальним, ато раніше якийсь був "кислуватий". І гріється довше. 

 

Суть в чому. Він як почав глохнути, то перше що я поміняв - свічка. І допомогло не надого. Було це всього на  1000 км пробігу. Оригінальна свічка стоїть Torch. Таких не знайшлося в Україні і я з надвичайними потугами підібрав по параметрам та довжині різьби (а пізьба тут здорова) свічку від NGK (оригінал). Як регулював клапана та інше, то свічку викрутив, глянув на неї, почистив, перевірив чи є іскра і вкрутив на місце. І навіть не звернув уваги на те, що вона ж ірідієва і на електрод особливо не звернув уваги. 

 

Сьогодні замінив на стару рідну Torch. І все стало ок. Навіть в Torque з'явилась короткотривала корекція! 

Роздивився NGK. В неї вигорів центральний електрод. (має бути гострий, бо ж свічка ірідієва) 

 

Що я тепер думаю. Отоді на 1000 км пробігу мот почав глохнути - заправили якоюсь фігнею і лямбда зонд "отруївся". Я замінив свічку, але ж це вирішило проблему. Так, підпалювати стало краще і на якийсь час це допомогло. 

 

Але лямбда зонду ставало все гірше, суміш була неправила і це випалило електрод свічки. 

 

Я замінив лямбду, але всеодно проблеми лишились - тепер вже біда стала в іскрі і неповному згоранні палива = неправильні данні лямбди і далі по колу. 

 

Якось так. 

 

 

Screenshot_20230721_215531_org.prowl.torque.jpg

IMG_20230721_215855.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку