Reiter

Відновити автомобільне зарядне (згорів транс)

20 повідомлень у цій темі

Є в мене старе совдеповське зарядне на 6а. 6-12в. 6в мене не цікавить. Та й 12 в аккум вже не пам'ятаю коли ним заряджав. Але зарядка дісталась від діда, тому дорога як пам'ять. Та й тримаю про всяк випадок. І ось нещодавно спробув витравити малюнок на металі і використав в якості БЖ те зарядне. Але щось пішло не так. Залишив без нагляду на годинку, а як повернувся то виявив купу диму і згорівший трансформатор в зарядному :(

 

Хотілося б його відновити, але на трансформаторі немає ніяких табличок. Де такий взяти?

20220209_141639.jpg

20220209_141647.jpg

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Трансформатор можно разобрать, размотать - посчитав количество витков в каждой обмотке (и померяв сечение, надо учесть наличие изоляции ) и намотать по новому... Обмоточный провод продается и на пром.юа и на ОЛХ. После намотки - можно поставить термозащитный предохратель, чтобы не повторять опыт с перемоткой.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, softm сказал:

Трансформатор можно разобрать, размотать - посчитав количество витков в каждой обмотке (и померяв сечение, надо учесть наличие изоляции ) и намотать по новому... Обмоточный провод продается и на пром.юа и на ОЛХ. После намотки - можно поставить термозащитный предохратель, чтобы не повторять опыт с перемоткой.

Як варіант. Хоча хотілося б готовий поставити....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 минут назад, Reiter сказал:

Як варіант. Хоча хотілося б готовий поставити....

 

Чтобы хотелось было более продуктивно надо типа знать сечение провода, и размер напряжения на каждой обмотке, тогда просить @Торнадо_Житомир сделать такое. Конечно, если хочется профессионального исполнения, правда они больше по "торам"....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
32 минуты назад, куко сказал:

Готовий тіки з донора.Так як транси з отводами первічки не такі вже і популярні.Ставите підходящий по габаритам і потужності на ток до 10А і напругу до 18В і до нього регулятор по первичці,або по вторичці але при цьому ще потрібно два теристора.Ваші діоди скоріш всього вже в мусорне відро.А якщо коротко то ваше зарядне то не є повноцінне зарядне,це блок живлення від якоїсь кіноаппаратури.Шкура виділки не стоїть,мідь на здачу як і все остальне.

Ясно.

В мене є транс ТС 270. Там вторинну обмотку я перемотав на 22 В. Колись хотів робити зарядне. Діоди теж є, амперметр і вольтметр електронні. Коротше майже всі компоненти для зарядного. Можна спробувати то все засунути в цей корпус.

Але хотілось зберегти його в оригіналі...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Недощавно такий трішки відновив. 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Модель зарядного: ВЗА-10 69 У2

 

Тут теж відновлювали:  

 

Змінено користувачем korak
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Screenshot_131.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

часто доводиться подібним займатись, назбиралось багато трансів. Можу пошукати донора. По вторинній сам зробиш необхідні відводи. 

Уточни на скільки ампер був.

Можу і старий відновити, але це займе тріхи часу. 

 

До речі. Попало кілька китайських на ремонт, то дуже раджу обходити їх стороною. Сильно завищені параметри. Деталі не розраховані, на те, що на коробці написано в 1,5-2 рази. Деякі майже не ремонтабельні.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 минут назад, Bogdan сказал:

До речі. Попало кілька китайських на ремонт, то дуже раджу обходити їх стороною. Сильно завищені параметри. Деталі не розраховані, на те, що на коробці написано в 1,5-2 рази. Деякі майже не ремонтабельні.

 

И реально народ ждет что то починят??? Я не понимаю ... они настолько дорогие?

2 часа назад, softm сказал:

Screenshot_131.jpg

 

Автору - вы можете то на Торнадо заказать ... ток надо максимальный указать ... и схему придется изменить ... бо всетаки надо на 220 первичную, а те  - вторичными сделать )))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Купляєте в найближчому інтернеті/кіоску/магазині/радіомагазині/кафе і т.д. ось такий регулятор потужності:

рег потужності.jpg

Вмикаєте його в первинну обмотку БУДЬ-ЯКОГО трансформатору, який Вам до вподоби, і вкупі з діодами,вольтметром і амперметром будете заряджати  як завгодно і що завгодно вашій уяві.

p.s. Про різні ШИМ, ФМ, ЧМ, АМ, скважність і інші гістєрєзіси не пишіть пліз.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
44 минуты назад, softm сказал:

Я не понимаю ... они настолько дорогие?

То, что они тех денег не стоят - стопудово.  Слишком там все слабое. Тот же амперметр - игрушка, переключатели - слабее номинала, ну и т.д.

К слову, попало в руки зарядное (сломанное) типа компа, все само решает и т.д. Изготовитель - Штаты. Глянул цену - жигули купить можно. Размеры - полбуханки... 

 

26 минут назад, Кулибкин сказал:

Вмикаєте його в первинну обмотку БУДЬ-ЯКОГО трансформатору,

не так все просто.  Я ставив, працює, але не так, як потрібно.

Змінено користувачем Bogdan
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 минут назад, Bogdan сказал:

 

Не так все просто.  Я ставив, працює, але не так, як потрібно.

1. Працює, - так, як потрібно. Як захочеш, так і працюватиме, але в суворих реаліях життя нічого просто так не працюватиме, особливо в радіоелектроніці .

2. Девіз сучасності : "Хочеш створити провокативну тему - створи її" ?

З пов.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Bogdan сказал:

часто доводиться подібним займатись, назбиралось багато трансів. Можу пошукати донора. По вторинній сам зробиш необхідні відводи. 

Уточни на скільки ампер був.

Можу і старий відновити, але це займе тріхи часу. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Кулибкин сказал:

2. Девіз сучасності : "Хочеш створити провокативну тему - створи її" ?

 

В чем провокативность. Человек хочет БП восстановить...

1 час назад, Bogdan сказал:

К слову, попало в руки зарядное (сломанное) типа компа, все само решает и т.д. Изготовитель - Штаты. Глянул цену - жигули купить можно. Размеры - полбуханки... 

 

)) Модель. Вдруг и мне будет надо )))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В этих зарядных нужно следить за переключателем.

Со временем он начинает люфтить, неправильно замыкать контакты и как следствие- горит транс.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@TDK горит  транс потому что нет теплового реле за полдоллара пять штук. У меня "дека" зарядник, дык как-то перегрел, ничего - просто выключился. Я даже разобрать его успел и понервничать ... дорогое оно ... пока разбирал оно отщелкнуло ... смешно даже.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
25 минут назад, softm сказал:

)) Модель.

Закинув в закрома. Треба шукати. 

 

21 минуту назад, softm сказал:

теплового реле

До речі, дуже потрібна штука.

Але  діодний міст більш слабке місце. Я був один напхав кучу захисту, випадково (що дуже часто) клеми впали і закоротили - накрився мост. Брав  KBPC5010 (зарядне номіналом на 50А), ставив на мост запобіжник на 40А - не допомогло. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У ТС-а зовсім не таке зарядне, яке приводили вище на схемі. По-перше, випрямляч - міст, по друге - транс дохлінький, а в ВЗА-10 69 У2 (якого схема і ролик з Юпупа) - двопівперіодний  з середньою точкою і транс монстрік, такий , як в БЖ до кіноустановки "Україна" на 110 вольт, там майже 0,8 кВт транс, до речі конструктив такий самий, мабуть один і той же завод випускав...

Це все я до чого...

Якщо ТС хоче відновити його, як пам"ять, а потім , через якийсь проміжок часу,  знову спалити його своїми дослідами, - це одне. Якщо йому треба зарядний пристрій для заряду АКБ, то це ЗОВСІМ інше.

Перемотати рідний транс, імхо.

Змінено користувачем Кулибкин
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 минут назад, Кулибкин сказал:

Якщо ТС хоче відновити його, як пам"ять, а потім , через якийсь проміжок часу,  знову спалити його своїми дослідами, - це одне. Якщо йому треба зарядний пристрій для заряду АКБ, то це ЗОВСІМ інше.

Перемотати рідний транс, імхо.

Спробую перемотати. І більше так не експерементувати. Від діда не так багато інструменту лишилося, хоч було й багато, але до мене постарались. 

 

А для зарядки зберу собі по свободі щось. Транс готовий, діоди є, амперметр, вольтметр та інше. Можна взяти схему Ресурс - 1. Просто і надійно, готові плати продаються...

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку