#316635 Опубліковано: 16 липня, 2022 Доброго панове! Може хто підскаже, що і як можна до цього причепити з двигунів, і як керувати швидкістю? Чи достатньо цього блоку, чи потібні якісь примочки? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#316637 Опубліковано: 16 липня, 2022 Дивлячись на документацію - це привід постійного струму, підходить для двигунів постійного струму з тахогенератором. Керувати швидкістю можна звичайним потенціометром (не дивився документацію глибше, але думаю що так) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#316648 Опубліковано: 16 липня, 2022 1 час назад, jenkins сказал: Дивлячись на документацію - це привід постійного струму, підходить для двигунів постійного струму з тахогенератором. Керувати швидкістю можна звичайним потенціометром (не дивився документацію глибше, але думаю що так) Дякую за выдповідь. Тобто потенциометр потрібно додатково підключати? А які межі напруги та току двигунів можна підключати. Мінімальні, та максимальні? Скажімо є в мене з тахо двигун DINAMO SLIVENможна його підключати, чи згорить? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#316653 Опубліковано: 16 липня, 2022 Там збоку є табличка - на ній написані параметри на які ця коробочка розрахована. Фото в студію 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#316655 Опубліковано: 16 липня, 2022 5 минут назад, jenkins сказал: Там збоку є табличка - на ній написані параметри на які ця коробочка розрахована. Фото в студію Нажаль зараз до коробочки не можу добратись. Дуууже далеко. (((( Це я поки в надії,що воно залишиться ціле і ситуація дасть можливість використання його. Бо по задумкам є потреба крутити двигун вольт на 24-60 та на 2-10 ампер... З регулировкою обертів. Ну і щоб можна було крутити до 2500-3000обертів. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#316656 Опубліковано: 16 липня, 2022 (змінено) 1 час назад, Humanoid сказал: А які межі напруги та току двигунів можна підключати. В мене такий працює, 534 серії. Клави немає але стоїть великий радіатор. Чепляєш дпт, любий до 2 квт, потанціометр , 10ком, можно с тахо як що він є, можно без нього. (532;533;534 серії однакова) Змінено 16 липня, 2022 користувачем Виктор Смирнов 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#316657 Опубліковано: 16 липня, 2022 531 серія схема і малюнок різниці зовнешнього виду. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#316669 Опубліковано: 16 липня, 2022 Судячи по цьому http://www.lenze.org.ua/?inc=dc_drives/01_dc/01_evd530 Такі коробочки бувають трошки різні по параметрам, але видно що вони розраховані на 180В двигун і до 2А або 4А в залежності від типу при живленні від 220В 50Гц. Дивлячись в документацію там написано що можна переключити на 110В 50Гц. Тоді буде приблизно 90В на двигуні але ті ж ампери 2 або 4. Але для 110В треба трансформатор 220-110В на потрібну потужність. Також там рекомендують підключити дросель послідовно з двигуном. Якщо двигун на 60В то на 110В вхідної напруги воно ще буде якось працювати, але з меншою потужністю. На 220В двигун на 60В не годиться нажаль. Також там вказано що цей привід уміє крутити двигун тільки в одну сторону, а якщо треба реверс то потрібно зовнішнє реле. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#316672 Опубліковано: 16 липня, 2022 (змінено) Усім велика подяка! Нажаль це не те що я від нього очикував. (( Була надія рулити от таким двиглом... Була надія, що напруга на виході там регулюється. Ну то ладно,візьму якись регулятор на АЛИ. А цей хай полежить до кращих часів. Ще раз дякую. Змінено 16 липня, 2022 користувачем Humanoid 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах