Reiter

Дриль ИЭ 1022/1035. Проблеми, модернізація

12 повідомлень у цій темі

Вирішив створити окрему тему саме по цій дрелі, щоб відділити від купи іншої інформації.

 

Дрелька хоч і архаїчна, але як на мене списувати її зарано. Особисто не знайшов в такій ваговій категорії сучасну дрель з КМ. Є, але вже завеликі, дворучні.

 

Ця ж має непоганий крутний момент за рахунок двоступінчатого редуктора, КМ, низькі обороти, відсутність люфта шпинделя. Як кажуть те, що лікар прописав при роботі з металом.

 

Кажуть, що ці дрелі "невбиваємі". Не знаю наскільки це відповідає дійсності. Можливо ними просто мало працювали і тому вони й служать по 30 років? Якщо інструментом користуватись раз в рік, то він може й 100 років прослужити :)

 

Хоча те, що оберти на виході за рахунок редуктора дуже понижуються і мотор особливо не напрягається наче й сприяє "невбиваємості".

 

Але якір в цих дрелях не броньований. Просто злегка залитий епоксидкою.

 

Іще ось на що звернув увагу, переглядаючи відео з ремонтами і розборками таких дрелей. На якорі є декілька дротів, які не укладені в загальну купу, а стирчать. Вони можуть легко бути перебиті. Це чи то брак намоточного станка чи то спеціально зроблено - не знаю. 

 

Спочатку побачив це в одному відео на 1035. Думав, що це брак саме цього конкретного зразка. Потім побачив таку ж біду на новому колекторі з запасів, подумпв, що це проблема саме 1035, а потім побачив те ж саме й на 1022. 

 

Я думаю, що найпростіше це приклеїти сітку зсередини пластика на отаори для забору повітря для унеможливлення попадання великих часток.

 

Можна піти далі і зробити "броню" на колекторі. Залити епоксидкою чи намотати якусь нитку і просочити лаком. Але тоді порушиться балансування якоря.

 

Хто що про це думає?

 

20220917_160427.jpg

20220917_160251.jpg

20220917_160353.jpg

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

От чого всі так лізуть зразу при покупці щось у електроінструменті модернізовувати?

Ці дрелі з такими проводами вже по тридцять-сорок років відходили, і ще стільки ж відпрацюють.

А перебити обмотки якоря на них, як на мене, нереально: це треба спеціально гвіздком у якір ширяти (і то дідька попадеш ?). 

Краще підшипники поміняйте на нормальні, кнопку перевірте, фільтруючий кондєр викиньте нафіг, бо він, якщо проб'ється, якір спалить нафіг (у мене на 1202 спалив).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Придбав абсолютно нову 1035 1988 року. За виключенням деквлькох подряпин на корпусі за час зьерігання - абсолютно нова.

 

Але змазки в редуктор поклали мало :(

 

А якщо серйозно, то змазка в стані наче її вчора напхали, пластична, не засохша. Навіть не знаю чи міняти її на щось сучасніше.

 

Планую іще взяти б/у дрель про запас на запчастини.

 

@Svin2204

Підшипники щось не дуже хочеться міняти. Принаймні в редукторі. Не дуже хочеться копирсати нову дрель. Аби б/у то може й поміняв би. А так. Максимум заміню на якорі підшипник, що зі сторони ручки на закритий і, можливо, перед редуктором. А сіточки в корпус таки приклею про всяк випадок. 

 

Відносно бронювання якоря це так, лише думки. Я чомусь думав, що на цих дрелях все залито компаундом, а виявилось що ні :(

 

Ще планую втулити платку для плавного пуску, регулювання обертів та їх підтримки під навантаженням. Є така в продажу.

 

 

20220917_184056.jpg

20220917_184009.jpg

20220916_181451.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Покупка вдала, але рік випуску не з найкращих: підшипники перевірити треба, хоча-б на люфти та тріски, а на якорі -- особливо!

Необхідність плавного пуску на цю дрель у мене викликає сумнів: тут не така велика потужність, щоб він був потрібен. Але то вже на ваш розсуд.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Як вважаєте, є сенс міняти змазку в редукторі? І якщо так то на яку?

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 годин тому, Reiter написав:

Як вважаєте, є сенс міняти змазку в редукторі? І якщо так то на яку?

Я б замінив на змазку з дісульфідом молібдену (це та, що йде для редукторів мотокос) або на циатім-201, але у ці дрельки можно закласти і літол, і навіть солідол -- аби змазка не була занадто густа. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години тому, Svin2204 написав:

Я б замінив на змазку з дісульфідом молібдену (це та, що йде для редукторів мотокос) або на циатім-201, але у ці дрельки можно закласти і літол, і навіть солідол -- аби змазка не була занадто густа. 

А це мастило (для редукторів мотокос) не буде зарідким?

https://avtogrand.com.ua/ua/avtohimiya/smazki/smazka-ms-ultra-0-dlya-elektroinstrumenta-ms-4115-0-50-g-stik-paket-vmpauto?gclid=CjwKCAjwg5uZBhATEiwAhhRLHg2l3u9krnYxULjPMzunv2qk8bnQfTSlr1Wb_qBQb79THm_AQ1XnxBoC-20QAvD_BwE

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я з таким не працював ніколи (відео подивиться не можу, інет поганий). Але, як я писав раніше, у цю дрельку піде будь-яке мастило середньої густини: редуктор розрахований з надвеликим запасом, і перегріти його нереально.

Єдина проблема, що якщо закладете рідке мастило, то воно попервах буде лізти з усіх щілин.

Звістно, антіфрікционні присадки лишні не будуть, але і потреби у них особої немає: я мастило з дісульфідом закладав у редуктора лише тому, що тюбік лопнув ?.

Жаль, не можу знайти у закладках  на телефоні ссилку на статтю з "За рулем" 80-х, де розбирались усі існуючи на той момент типи смазок і мастил, а також присадки до них та найкращих варіанти їх використання?

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Svin2204 написав:

Я з таким не працював ніколи (відео подивиться не можу, інет поганий). Але, як я писав раніше, у цю дрельку піде будь-яке мастило середньої густини: редуктор розрахований з надвеликим запасом, і перегріти його нереально.

Єдина проблема, що якщо закладете рідке мастило, то воно попервах буде лізти з усіх щілин.

Звістно, антіфрікционні присадки лишні не будуть, але і потреби у них особої немає: я мастило з дісульфідом закладав у редуктора лише тому, що тюбік лопнув ?.

Жаль, не можу знайти у закладках  на телефоні ссилку на статтю з "За рулем" 80-х, де розбирались усі існуючи на той момент типи смазок і мастил, а також присадки до них та найкращих варіанти їх використання?

Зрозумів. Дякую. Дуже люблю змазку на основі літолу від Хадо. Напихаю її в усі підшипники. Може таку й напхаю.

https://xado.com/smazki/spetsialnaya-smazka/mnogocelevie-smazki-xado/smazka-zashchitnaya&option=13247

 

А ще ось таке знайшов. Може краще підійде?

https://xado.com/smazki/smazki-avtomobilnyye/smazki-dlya-shrus/smazka-xado-shrus

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 година тому, Reiter написав:

Як вважаєте, є сенс міняти змазку в редукторі? І якщо так то на яку?

Перегляньте цю тему. Все що годиться для болгарки згодиться і для дрилі.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, Si1ver написав:

Перегляньте цю тему. Все що годиться для болгарки згодиться і для дрилі.

Для цієї дрелі згодиться практично будь-яке автомобільне мастило -- це ж не болгарка з її високими обертами чи "Универсал МВБ 2В", який я не можу з-за цієї йоханої війни відремонтувати.

Якщо Reiter хоче напхати туди ХАДО, то це його справа, але я вважаю, що це занадто, а "Що занадто -- то не здраво!"

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 годин тому, Svin2204 написав:

Для цієї дрелі згодиться практично будь-яке автомобільне мастило -- це ж не болгарка з її високими обертами чи "Универсал МВБ 2В", який я не можу з-за цієї йоханої війни відремонтувати.

Якщо Reiter хоче напхати туди ХАДО, то це його справа, але я вважаю, що це занадто, а "Що занадто -- то не здраво!"

Не потрібно вводити в оману про практично будь-яке авто мастило. Лише густе. Редуктор не герметичний. З часів совка багато що змінилось і мастила в тому числі, нічого в ХАДО поганого не бачу - достатньо якісне мастило і досить не дороге в порівнянні з профмастилами. Раз зробив ТО і довго не заглядаєш (в порівнянні з совковим). Моя думка краще зробити один раз "занадто" і довгий час мати "здорово". Але це діло смаку і зеленої.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку