Reiter

Автогазулька для ДВС?

12 повідомлень у цій темі

Хто підкаже як зробити чи може зробити подібну штуку? Завдання щоб електроніка керувала якимось маленьким сервоприводом який буде керувати дросельною заслонкою і підтримувати встановлені оберти залежно від навантаження. 

Ось приклад

https://youtu.be/3-Qf7ftDM2U

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Взяти мікроконтроллер, приєднати до нього датчик обертів та актуатор, написати програму, та її відлагодити. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, softm написав:

Взяти мікроконтроллер, приєднати до нього датчик обертів та актуатор, написати програму, та її відлагодити. 

Та проблема в тому, що я в цьому нуль. Ну як нуль. Колись даано трохи програмуванням займався, але не мікроконтроллерів. 

 

Не знаю як вони там програмуються, але думаю, що код доволі простий

 

Якщо оберти менші ніж задані, то подається напругу на мотор. Якщо оберти більші ніж задані, то відповідно вмикається реверс і подається напруга. 

 

Така штука б дуже полегшила життя всім, хто ліпить генератори з асинхронних моторів

 

Є схоже в ютубі, але без подробиць

 

https://youtu.be/Rimv_Czqm6I

https://youtu.be/tbAjllJ8W1A

 

 

 

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

Не знаю як вони там програмуються, але думаю, що код доволі простий

 

Може треба знати положення актуатора.

Враховувати наявність ЕМ завад

Визначення аномальних показів датчиків

таймаут актуатора враховувати.

При тому ще є початкові умови.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Reiter А какой двигатель?

Я так понимаю попытка самостоятельно сделать генератор, если китайский клон хонды, то большинство из них имеют встроенный центробежный регулятор оборотов.

И там в принципе ни чего придумывать не нужно. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, Stebium1 написав:

@Reiter А какой двигатель?

Я так понимаю попытка самостоятельно сделать генератор, если китайский клон хонды, то большинство из них имеют встроенный центробежный регулятор оборотов.

И там в принципе ни чего придумывать не нужно. 

Двигун від мотоблока. Вони наче однакові, що на генераторах, що на мотоблоках, що на помпах. Але не знаю чи на тих, що до мотоблоків є цей центробіжний регулятор. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 годин тому, Reiter написав:

Двигун від мотоблока. Вони наче однакові, що на генераторах, що на мотоблоках, що на помпах. Але не знаю чи на тих, що до мотоблоків є цей центробіжний регулятор. 

Должен быть, мотоблоку не меньше чем генератару нужно поддерживать обороты при изменении нагрузки. 

Змінено користувачем Stebium1
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Такі штуки є готові (механічні). Колись десь таку штуку дістав. Але від чого вони і де гніздяться - ??? 

Зараз практично всі движки типу до мотоблока йдуть з стабілізатором обертів. Там ричажок, який при потребі фіксується гайкою.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ПС. Генератор з асинхроника - далеко не найкраща ідея. Я зважив всі за і проти - і купив інверторний генератор. Я швидше зароблю на нормальний, ніж зроблю ЩОСЬ достойне з асинхронника і нічого не спалю, і до компа підключу і т.п.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
23 години тому, Reiter написав:

Але не знаю чи на тих, що до мотоблоків є цей центробіжний регулятор

У всіх старих дизелях в тому числі мотоблоках принцип роботи паливної апаратури оснований на підтримці постійних обертів, а число обертів задається натяжкою пружини яка протидіє центробіжному регулятору в середині паливного насоса, але враховуючи нелінійність сили натяжки пружини до її розміру то бонусом до пропорційного регулювання ми отримуємо і інтегральний прискорювач. В спец літературі даються діаграми щоб вибрати потрібну пружину і отримати заданий пропорційний та інтегральний коефіцієнт в залежності від задачі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Meyson написав:

У всіх старих дизелях в тому числі мотоблоках принцип роботи паливної апаратури оснований на підтримці постійних обертів, а число обертів задається натяжкою пружини яка протидіє центробіжному регулятору в середині паливного насоса, але враховуючи нелінійність сили натяжки пружини до її розміру то бонусом до пропорційного регулювання ми отримуємо і інтегральний прискорювач. В спец літературі даються діаграми щоб вибрати потрібну пружину і отримати заданий пропорційний та інтегральний коефіцієнт в залежності від задачі.

Провернути таке з двигуном від авто можливо? Є 1.9 sdi який треба схрестити з альтернатором. Одна з задач - підтримка залданих обертів. 

Є варіант DATAKOM DKG-255 але можливо є варіант простіший?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 година тому, iDimaX написав:

є варіант простіший?

DATAKOM DKG-255

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку