Dibrovenko

Відновлення фрезера 675пф Єреван 1984

49 повідомлень у цій темі

Я б різьбу в секторі робив М12, враховуючи гартування.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин тому, Y.fowler. написав:

Я б різьбу в секторі робив М12, враховуючи гартування.

І логіка в цьому є. Моя перша думка була - зробити шпильку всю М16. Але вона переріже все тіло верхньої пластини. Потім подумав, що достатньо М14- тоді по бокам пластини залишиться по 1мм тіла - малувато по-моєму.А М12 у нижній частині здається в самий раз буде. Тож дякую за гарну підказку.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
20 годин тому, nero написав:

Там "закладна" частина ВФГ взагалі не працює в системі жорсткості, у вас голова при роботі працює на відрив, тому вся конструкція має три "точки контакту" - два болта "на відрив", і "точка опирання" на верху фланця ВФГ. Саме тому фланець настільки зміщений відносно шпінделя - щоб всі три точки контакту були в проекції опорних підшипників шпінделя. Тому ослаблення "закладної" частини ВФГ практично ні на що не вплине,

Надаю фото моєї ВФГ з усіма недоліками.Якщо зробити додатковий проріз симетрично від існуючого по 31мм на сторону то між отвором з тріщинами на 3 сторони до нової прорізі буде 60мм. При повороті ВФГ та закріпленні її на цих 60мм та при ударному, вібраційному навантаженні тріщини можуть піти далі і сектор фланця залишиться затиснутим і нерухомим - видірветься сама головка від цього сектору. Тут є деякий обхідний маневр - робити виріз в інший бік від тріщини, а не симетрично. З другого боку тріщин немає..

IMG_20230205_152542.jpg

IMG_20230205_152706.jpg

IMG_20230205_152810.jpg

IMG_20230205_153240.jpg

IMG_20230205_153352.jpg

IMG_20230205_152558.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Замовив електроди для зварювання чавуну ЦЧ-4. Спробую заварити тріщини з підогрівом. Потренуюсь варити на старій чавунній плиті-бо зварювальник з мене -так собі. Замовив фарбу Epocsimet 2k, епоксидну двокомпонентну для металу. Замовити фарбу для верстатів ЕП-1294 не вдалося- пропонують тільки 50кг. На розлив не продає жодна фірма, навіть якщо пишуть, що мінімальна партія 5кг.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Відмив зірочки, крім самої верхньої. Зірочки гострі. Обидві цепки - розтягнуті. Відсутній верхній натягувач цепки,разом з кронштейном та зірочкою. Відсутній один упор горизонтального ходу. Хтось може допомогти знайти ці деталі? А також верхню зірочку приводу подач хобота.

IMG_20230207_160422.jpg

IMG_20230208_154138.jpg

Змінено користувачем Dibrovenko
помилки у тексті
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Прийшли електроди по чавуну ЦК-4 д 3мм. Тренуюся зварювати чавун на чавунній плиті. З'явився деякий досвід. 1.Зврювання треба проводити на струмі 100А (на упаковці написано 70-100А). 2.Зварювання треба проводити нагарячу : спочатку нагріти всю деталь, провести зварювання дільниці 25-30мм, потім знову гріти деталь  на відстані 100-150мм в усі боки від місця зварювання. 3.У зварювальну ванну додатково треба подавати нержавіючий дріт д.2мм. Пробував подавати мідний - результат гірший.4.Після першого слою далі ведемо зварювання електродами  ЦУ-5 (д2.5мм) з додаванням нержавіючої присадки 2мм. 5.Зварювання проводимо інвертором на зворотній полярності (+ на електроді). Якщо не подавати нержавіючий дріт -шов стає не суцільним, окремими краплями,"ефект Термінатора 2". Якщо не гріти деталь після зварювання - починає тріщати, рвати шов. Загальна якість зварювання на трійку.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, Dibrovenko написав:

3.У зварювальну ванну додатково треба подавати нержавіючий дріт д.2мм. Пробував подавати мідний - результат гірший.4.Після першого слою далі ведемо зварювання електродами  ЦУ-5 (д2.5мм) з додаванням нержавіючої присадки 2мм.

Не розумію, якою логікою ви керуєтесь?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

в мене  гарні  електроди по чавуну виробник США та французькі ...можу поділитись з вами .пишіть в приват 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, gesichtslos написав:

Не розумію, якою логікою ви керуєтесь?

Логіка дуже проста: в ютубі дуже багато відео зварювання чавуну звичайними електродами, обмотаними мідним дротом, або електродами з нержавіючої сталі. тож я шукаю спосіб найкращий для зварювання сірого чавуну. Електроди по чавуну ЦК-4 показали низьку якість зварювання . Можливо це пов'язане з тим, що вони розраховані на зварювання ковкого чавуну, Для сірого чавуну  використовуються інші - ОМЧ-1 з мідним дротом всередині

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Dibrovenko написав:

Електроди по чавуну ЦК-4 показали низьку якість зварювання . Можливо це пов'язане з тим, що вони розраховані на зварювання ковкого чавуну, Для сірого чавуну  використовуються інші - ОМЧ-1 з мідним дротом всередині

Можливо... Для зварювання чавуну тре мати хоть яку кваліфікацію. Чи хоча б вивчити для себе цю тему.. 

На ютюбу треба відмінити монетизацію. Бо понавилазить умників, які перетворили його у помийну яму..

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, бройлер написав:

в мене  гарні  електроди по чавуну виробник США та французькі ...можу поділитись з вами .пишіть в приват 

Дякую, але зварювальні роботи я сьогодні вже зкінчив. Зварювання корпусу ВФГ здалось мені набагато простішим ніж зварювання чавунної плити, на якій я тренувався. Зварювання велося електродами ЦУ-5 без всяких присадок з підігрівом до та після зварювання короткими смужками з відривом електрода Наплавлення металу робилось слоями з очищенням корщіткою шлаку після кожного слою. Дефекти зварювання є, але головне - тріщин немає.З внутрішньої сторони Т-пазу підкладалась жерстяна пластинка. Внутрішня сторона получилась не зовсім рівною тож планую підрівняти її епоксидною смолою з наповнювачем типу ПАП-2. 

IMG_20230215_112648.jpg

IMG_20230215_144341.jpg

IMG_20230215_144412.jpg

IMG_20230215_144514.jpg

IMG_20230216_154159.jpg

IMG_20230216_170329.jpg

IMG_20230216_170349.jpg

4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Продовжуємо роботу: прочистив від бруду прорізі для зажиму стакана ВФГ. Перед фарбуванням промию уайт-спиритом. Помив верхню кришку ВФГ, підготував до фарбування.

IMG_20230217_151433.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Почав дефектувати коробку подач. Головна причина її демонтажу була у ручці прискореної подачі - вона була саморобна і дуже розбовтана.Різьба у корпусі була злизана. Тож ручка під заміну, різьба у корпусі - під ремонт. Штифтів фіксації коробки не було-ставимо нові. Всередині знайдена зварена подвійна шестерня з дефектними зубами - шукаємо нову. Колесо вибору подач крутилося без фіксації - шукаємо причину. Причина була дуже проста - відсутня кулька та пружина, підібрав із того що мав. Мехнізм має гужон для регулювання сжимання пружини. Колесо вибору подач стало фіксуватися.

IMG_20230217_200736.jpg

IMG_20230218_152233.jpg

IMG_20230218_152246.jpg

IMG_20230218_152315.jpg

Змінено користувачем Dibrovenko
помилки у тексті
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У комплекті із верстатом продавець передав мені китайский світильник з прищепкою. Робимо з нього верстатний Led світильник. Прищепку викидаємо, вирізаємо з 3мм листа квадратну пластину, свердлимо отвори і закріплюємо штатною гайкою. Контруємо додатковою гайкою.

IMG_20230226_125155.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Чистимо корщіткою, знежирюємо уайт спиритом та фарбуємо деталі

IMG_20230226_125228.jpg

IMG_20230226_140219.jpg

IMG_20230226_141055.jpg

IMG_20230226_142504.jpg

IMG_20230226_142532.jpg

IMG_20230226_142544.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Із сталевого листа 8мм вирізаємо відсутній косинець та приварюємо його до чавунної деталі вже відомим способои

IMG_20230226_163650.jpg

IMG_20230226_173459.jpg

IMG_20230226_173522.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Dibrovenko написав:

 

IMG_20230215_112648.jpg

то алюмінієва фольга?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так. Обмотав нею шпильку у 3 слої, щоб не заповнювався отвір та не приварилась шпилька. Спрацювала добре.Шпилька виймалась без проблем. Отвір чистий.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Після зачистки швів обезжирюємо та фарбуємо у 2 слої. Перший слой сушимо добу, другий 2-5 діб на вулиці. Колір фарби підбираємо змішуванням темно-зеленої та жовтої фарб. Фарбуємо поролоном, змінюючи його кожен раз. Епоксидну фарбу готуємо дуже невеликими порціями. Фарба попередньої грунтовки не потребує. Для очищення  використовуємо розчинник від тієї ж фірми що і фарба

IMG_20230301_153932.jpg

IMG_20230301_153914.jpg

IMG_20230301_154044.jpg

IMG_20230301_154104.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Dibrovenko написав:

Так. Обмотав нею шпильку у 3 слої, щоб не заповнювався отвір та не приварилась шпилька. Спрацювала добре.Шпилька виймалась без проблем. Отвір чистий.

Алюміній потрапляючи у ванну псує метал.

Значно краще було б зробити підкладку зі шматка звичайної керамічної плитки (сухої)..

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Алюмінієва фольга була вийнята разом із шпилькою. Тож шкоди металу не буде. Можливо існують і інші способи - наприклад заповнення вологим гіпсом з сушкою, або вирізати з гіпсокартону. Та і з сухої керамічної плитки вирізать смужку - теж непогано.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Прийшла замовлена ручка прискореної подачі. Оскільки різьба М10 у корпусі була злизана, я вирішив зробити новий кронштейн кріплення з різьбою М12. Кронштейн був зроблений із поломаного різця. Різьба зроблена подовженою, щоб встановити додаткову гайку всередині коробки. Гайку попробую розклинити  у 3х точках, або капну зваркою. В принципі зараз все стоїть "мертво". Пришвидшена подача включається легко та відпружинює назад. 

IMG_20230303_133615.jpg

IMG_20230303_135345.jpg

IMG_20230303_144735.jpg

IMG_20230303_144750.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зібрана та відрегульована коробка подач. Всі подачі перемикаються чітко та фіксуються. Працюють прискорені подачі. На жаль не вдалося знайти заміну для звареної шестерні.

IMG_20230318_105934.jpg

IMG_20230318_105959.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

З'явилося бажання поміняти шильдики. Для цього скачав програму FrontDesigner 3.0. Розробив макет шильдика на коробку подач. Спробую виконати їх по способу Євгена Радецького-за допомогою друку на лазерному принтері на звичайному папері та  подадьшому приклеюванні ювелірною епоксидною смолою.

675кп.PNG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку