Rat_stainless_steel

Насколько компрессор с ременной передачей в работе отличается от прямоприводного?

7 повідомлень у цій темі

Хочу себе купить 2 цилиндровый, но почти 17 штук грн...
При том,что я не нем не собираюсь зарабатывать.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В аксіальному мотор будеш перемотувати чи шукати якщо згорить. Або мутити зчеплення.

При пасовій передачі просто підбереш підходящий  по параметрах і габаритах.

По великому рахунку от і всі відмінності, якщо не використовувати 24/7.

Змінено користувачем Si1ver
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Rat_stainless_steel Для чего вообще нужен компрессор ? Какая производительность нужна ?Если есть возможность - можно попробовать собрать самому . На базе головки от ЗИЛ к примеру , или ещё какой нибудь . Будет прилично дешевле . Но руки приложить прийдется . 

По различиям выше верно объяснили - на шкив любой движок таки проще приколхозить если что случится . 

Змінено користувачем Cracker
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Cracker написав:

Для чего вообще нужен компрессор ?

Надо 8 -10 атм. для покраски и продувки подшипников и прочего.
В идеале чтоб ресивер 30-50 л качал за 2-3 минуты.

Делать самоделку не хочу после долбатни с подключением СО-7 к сети 220В.
Я свой СО-7 спродал, экономить не надо.

Змінено користувачем Rat_stainless_steel
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дивись по необхідній продуктивності  (літри /хв). Розхід на пневмоінструмент теж відомий.

Від того і відштовхуйся.

Шкода що продав СО7. Реально хороший і надійний 500л/хв  прилад при справній голові. Питання 220 в принципі вирішується заміною двигуна і розгрузкою магістралі. Але це вже в минулому.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Si1ver написав:

Шкода що продав СО7. Реально хороший і надійний 500л/хв  прилад при справній голові. Питання 220 в принципі вирішується заміною двигуна і розгрузкою магістралі.

Мені не шкода: пуску під тиском нема, великі пускові токи. Це тільки в теорії усе працює.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Магістраль потрібно було розгрузити. Поставити розгрузочний клапан.

Ті 4кВт що стоять штатно розраховані для пуску під тиском. В совіцькому варіанті розгрузочного клапана не було.

В тих китайцях що зараз продаються можна з часом зіткнутися з такою ж проблемою.

Вона вирішується. Наприклад таким колхозом.

Змінено користувачем Si1ver
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку