Reiter

Кран "Журавель"

96 повідомлень у цій темі

9

11 година тому, Bogdan написав:

поліуританові - добра штука, але часто розслоюються і т.д. Думаю, вони перші в ряду для такого. 

Я був колись з мішок купив совкових пластикових і стальних з товстою гумою,  від магазинних ящиків (для кавунів і капусти...), то на тих станки ставлю і важкі - тримають. Таких і їм подібних ще повно знайти можна. На одне десь 300 кг точно витримає, думаю до 500 кг запас. 

 

Схоже, сьогодні взяв на базарі саме такі про які Ви говорите. Поки було 2, дядько обіцяв іще принести. 

 

Тепер питання 4 чи 6 коліс робити? І чи всі поворотні чи передні фіксувати, а поворотні робити задні? 

IMG_20230512_113438.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

краще щоб всі поворотні були

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Bogdan написав:

краще щоб всі поворотні були

4 шт достатньо буде? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин тому, Reiter написав:

4 шт достатньо буде? 

Вісь міліметрів 12 буде? Тоді думаю достатньо. Але погано, що вузькі - будуть дуже вимогливими до підлоги.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин тому, Reiter написав:

І чи всі поворотні

 

Всі, (Слово удалено системой).

 

Нажаль вам у виготовлені крана бракує практики та досвіду у використані крана, ви би все що до чого зрозуміли.

Як ви взагалі збираєтесь то зробити, ви велосіпеда, я вибачаюсь, ізобрітаєте.

Ще не кажучи про те, що куплене вами на місце коліс -- повне лайно.

 

Всі колеса мають бути поворотні, діаметр на ваш смак, але не менше 30-50мм по ширині колеса, бажано чавуне, якщо у вас стяжка з камінням, то можна голе.

Змінено користувачем 4x4
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 4x4 написав:

 

Всі, (Слово удалено системой).

 

Нажаль вам у виготовлені крана бракує практики та досвіду у використані крана, ви би все що до чого зрозуміли.

Як ви взагалі збираєтесь то зробити, ви велосіпеда, я вибачаюсь, ізобрітаєте.

Ще не кажучи про те, що куплене вами на місце коліс -- повне лайно.

 

Всі колеса мають бути поворотні, діаметр на ваш смак, але не менше 30-50мм по ширині колеса, бажано чавуне, якщо у вас стяжка з камінням, то можна голе.

Я роблю по зразку заводського. Тут ьула пропозиція купити вживаний. Аби трохи ранішк, поки я ще не закупив метал, то купив би і не грався. А так, то то вже робитиму. Зате труби з нормальною товщиною стінки будуть :)

 

, SFT написав:

Вісь міліметрів 12 буде? Тоді думаю достатньо. Але погано, що вузькі - будуть дуже вимогливими до підлоги.

Там вісь 16 мм

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

то купив би і не грався

В мене совкові працюють довічно, а оце нове китайське - жестянка. Є некитайське - то його непросто знайти і ціна буде дуже неслаба. 

Якщо стальні підходять, то можна самому зробити. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Видалив.

Змінено користувачем 4x4
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Bogdan написав:

В мене совкові працюють довічно, а оце нове китайське - жестянка. Є некитайське - то його непросто знайти і ціна буде дуже неслаба. 

Якщо стальні підходять, то можна самому зробити. 

Поки поставлю ці. А там буде видно. Запаз думаю таки на рахунок самої гідравліки. Хочу таки поставити жомкрат з підкатного домкрата через важелі щоб мати достатній хід. Головне щоб йому вистачило сили. Ну або таки побороти жабу і купити такий як на них і ставлять з ходлм штоку 500 мм. Ціна питання 2500

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мабуть таки краще візтму нормальний гідроциліндр. Щоб потім не переробляти. Ато сам каркас вийде моцний, а сили може забракнути. Надивився собі з подвійним насосом щоб швидше піднімався шток. Пишуть що на 8т

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Передивився чимало відео. Кажуть, що коли всі колеса рухомі то краном дуже важко управляти і краще коли передеі колеса не рухомі, а задеі рухомі

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

все від коліс залежить і ваги. Якщо колеса "правильні" - вони легко розвертаються. Але тут ще вирахувати ще потрібно.

Я працював з подібною штукою з усіма рухомими колесами - мега-зручно. 

Якщо є сумніви - робити лише задні. Плюс на передні основне навантаження.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Bogdan написав:

все від коліс залежить і ваги. Якщо колеса "правильні" - вони легко розвертаються. Але тут ще вирахувати ще потрібно.

Я працював з подібною штукою з усіма рухомими колесами - мега-зручно. 

Якщо є сумніви - робити лише задні. Плюс на передні основне навантаження.

Зроблю рухомі всі, а там буде видно. Колеса замінити не є проблема

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ви майте на увазі, що якщо у класичного журавля ноги скинуті, то працюють не 3, а тільки 2 пари колес, не дурень це вигадав.

Тобто транспортировка крана на 4 колесах та використання під вагою також на 4 колесах, але при цьому у крана 6 колес.

Середня пара при роботі крана якби підіймається, що розумно (колону тягне уверх під вагою).

 

p.jpg

 

 

Змінено користувачем 4x4
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 4x4 написав:

Ви майте на увазі, що якщо у класичного журавля ноги скинуті, то працюють не 3, а тільки 2 пари колес, не дурень це вигадав.

Тобто транспортировка крана на 4 колесах та використання під вагою також на 4 колесах, але при цьому у крана 6 колес.

Середня пара при роботі крана якби підіймається, що розумно (колону тягне уверх під вагою).

 

p.jpg

 

 

Так, я це ррзумію. В мене є 6 коліс. Але, думаю в складеному вигляді можна й нахилити на себе і перекотити на 2 колесах. Думаю тут так і задумувалось

271f8450ade94a885cb0aca4f520580a.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Іще отакі замовив. Чугуняка. Діаметр 150, ширина 50

Screenshot_20230516_161626_ua.slando.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Підкажіть по гідроциліндпу. Вони усі однаково китайські? Чи є "більш китайські" і "менш китайські"? 

 

На 8 т двохплунжерний Forsage на сайті 2600 грн. Чорного кольору. Пишуть Тайвань(слабо вірю).

 

Такий самий, тільки ноунейм червоний на олх 2200. 

 

Є сенс переплачувати чи вони однакові усі? 

 

Ще поглядаю на 12т з діаметром штоку 38 мм. Щоб був запас міцності. 2900 грн на тому ж олх. Але не подобається одне, що одноплунжерний. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

З іншого боку куди мені поспішати з тим підйомом стріли? Не по 100 раз же ним в день користуватись. Зате буде запас міцності

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

Передивився чимало відео. Кажуть, що коли всі колеса рухомі то краном дуже важко управляти і краще коли передеі колеса не рухомі, а задеі рухомі

дай в руки дурню скляний хер, і хер поб"є, і руки поріже.... З всіма поворотними колесами дуже зручно, особливо коли мало місця. Але залежить від покриття підлоги..

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сначала просто читал, следил за темой, а сейчас вспомнилось. Не кран правда, матрица под формовку детали с карбона, судя по инерции железяка хорошо за 100 кг. Все 4ре колесика поворотные, и со стопорами. Диаметром мм70-80. Правда там ещё и полы, полированый бетон))) вот и думайте как вам будет лучше. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Колеса гімно, як і вся ідея робити крана з прямокутним, при цьому роздвижним розташуванням ніг.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 4x4 написав:

Колеса гімно, як і вся ідея робити крана з прямокутним, при цьому роздвижним розташуванням ніг.

 

Все гімно, все неправильно, "работать нє будєт" :)

 

А чим, скажіть прямокутне розташування ніг гірше від отого майже трикутного? Хіба більшою витратою матеріалу? Може я, звісно, помиляюсь, алн чим далі колеса по ширині одне від одного тим, мабуть, кран буде більш стійким? 

 

Майже впевнений, що китайці вигадали розміщувати ноги трикутником явно задля зменшення кількості металу. 

 

А ось в крана, який я копіюю (зовсім НЕ китайського) чомусь зроблено прямокутником. І чомусь я більше вірю інженерам з овальними, а не вузькими очима :)

 

А колеса Вам чим не вгодили? Діаметр ок, ширина ок, резина є, матеріал чугун, вагу мають витримувати добрячу. Поворотне кріплення зроблю по місцю. Ціна взагалі залюбись - 150 грн за шт. А не 600 - 700 за маненьке коліщатко без резини як на заводському. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Є отакі кронштейни. Метал 2,5 мм. Коли вони з колесами (пластиковими), то пишуть 150 кг. В мене будуть чугунні колеса. Питання чи є сенс такі брати і переробляти (подовжувати вуха) чи таки будуть слабі і краще з нуля робити? 

Screenshot_20230519_010227_ua.slando.jpg

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не то чтоб слабоваты, но запас прочности нулевой как по мне. А в барахолке вы рылись?) что-то подходящее вроде видел там. 

Змінено користувачем garfild79
Дополнил
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин тому, Reiter написав:

Є отакі кронштейни.

оце про такі я казав. Дуже слабі. Там все хлам.

Я часто купую колеса поліуританові, то самі продавці попереджають, про завищені цифри виробниками. Якщо я беру на вагу 200 - то колеса на 300, не менше - і це, якщо є "третя" опора і стаціонарно і рівномірна розгрузка, якщо часто кататись нею - то кожне окремо (беру по два на апарат) має бути більше 200 кг з добрим запасом. 

Перші колеса, що я брав - одразу себе проявили, як слабі, а брав з запасом. Зараз беру з кратним запасом.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку