Дядя_Уеф

Про ремонт та обслуговування у приводі побутових машин 220в.

10 повідомлень у цій темі

Привіт шановне панство! перебирав двигунчика, та з дуру зламав обидві міднографітові щітки.

Почалися пошуки, досить невдалі, а тоді питання виникло, з чого вони повинні бути, бо є мідно-графіт різний, та графітно - вугільні також. що краще підкажіть, та може по марках якось, чи як його розібратися, що ставити ?

Мабуть на Алі буду шукати , то на що звертати увагу?

Змінено користувачем Дядя_Уеф
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Може стане комусь в нагоді каталог

https://www.repcoinc.com/literature/carbon_brush_catalog/1654657173/pdf/1654657173.pdf

 

ну і трошки більше інформації по застосуванню

http://www.tekhar.com/Programma/Mersen/5-carbon-brush-technical-guide-mersen.pdf

Змінено користувачем kratmel
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин тому, kratmel написав:

Може стане комусь в нагоді каталог

красно дякую. щось користуватися форумом стало зовсім складно. Слабоуміє дошкуляє.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну як завжди. мілке побутове питання, а обсяг інформації на члена-корреспондента Академії наук треба осягнути.

Як казав один знайомий музикант, прийдеться знову вчитися грати на піаніно.

А питання залишилося. Де взяти, та які саме щітки краще?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ви впевнені що стояли саме мідно-графітні.

Як правило, в більшості випадків прості вугільні.

Мідно-графітні там де веоикий струм(стартер наприклад).

Якщо поставити мідно-графітні в двигун, де колектор(матеріал) не розрахований на них то він досить щвидко війде з ладу, 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, vetalj написав:

Ви впевнені що стояли саме мідно-графітні.

У тому то і справа що невпевнений. У мене тих моторчиків і машин багато. наче б то такі самі двигунці, але в усих різні щіточки. Є сірі, є з мідним відбитком, різні за розмірами 4.0х4.0, 4.5х4.0, 5х5 і т. ін. Настав час розібратися. 

З попередніх посилань вже дізнався що існує мін. чотири типи матеріалу щіток. 

Був нещодавно у магазині запчастин до швачок у місті Trier. Усі до них посилають. Вони усі щітки вважають вугільними і по моїй потребі знайшли тільки одну розміром 4.0х5.0 вона була чорна кольором. а мені потрібно було дві. Питання не було вирішене. Та і я почав далі вчитися які вони бувають і що мені треба шукати.

Змінено користувачем Дядя_Уеф
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

спробую ще трохи, якщо форум не зьїсть знову допис.

дивився відео одного спеца по ремонту швачок. І він казав, що у швачках Pfaff  йому не доводилося зтикатися з потребою ремонтувати двигун, хоча вони працювали по 25 років і більше.

А мені жінка підігнала 20 річну свою Pfaff422 , та препарація виявила якраз це. Розібравши, я побачив вироблений коллектор, та наполовини зтерті шітки. Щітки, я думаю, міднографітні  були. Знос і коллектору і щіток. І так підібрано, що б за 25 років зтерлося усе і вал , і щітки , і коллектор. І при тому, що двигуна за  25 років ніхто не мазав і не міняв щіток. Це дуже добре, але коли я хотів придбати нового такого двигунця, то мені сказалии у майстерні, що він дуже старий і в них таких немає. Де мені тепер брати такого ? А жінка наполягає, що б я їй справив її стару Pfaff422, і що вона їй рідна така, нагадує Україну. Хоча тепер живе майже біля старого, головного заводу Pfaff у Keizrslaunern

Але дістався інший двигун німецкий старий. в нього коллектор без зносу, а щітки явно не міднографітні суттєво стерті. Я думаю, що тут передбачалося іх заміньувати при обслуговуванні. Що краще я не знаю? І які усе ж таки мені щітки шукати, міднографітові, чи вуглеграфітові, чи графітові?

І як мені їх відрізняти при пошуку?

Змінено користувачем Дядя_Уеф
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

для бытовых двигателей с плотностью тока до 12 А/см кв. и перефирийной скоростью до 25 м/сек подойдет любой материал

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Що до щіток то вони як ремкомплект продаються до автомобільних генераторів. Є різні за розміром і різні за конструктивом. Підбирав за подібним кольором і розміром такі що можна підпиляти для встановлення.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, kratmel написав:

Підбирав за подібним кольором і розміром такі що можна підпиляти для встановлення.

Буду і я так робити, але не з генераторними.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку