Reiter

Запитання по редукційному клапану масляного фільтра

3 повідомлення у цій темі

Доброго дня. Знову я зі своїм (точніше дружини) мотоциклом Zontes.

 

Предісторія:

Справа в тому, що масляних фільтрів в Україну на них так і не завезли. В комплекті був 1 запасний фільтр, який я використав при заміні масла після обкатки. А далі стало питання з його покупкою. І виявилось що таких немає і аналогів теж не знайшлося. По мануалу взагалі масло міняється раз в 5 тис, а фільтр раз в 10. Але я вважаю, що краще міняти фільтр разом з маслом. 

 

Розміри фільтра 50 х 38. Підібрав за такими розмірами Hiflo hf 112. Але виявиллсь, що рідний фільтр має висоту 38 мм по самому корпусу, а hf 112 по резинці, тобто сам корпус менший. Ну і сама резинка має більший отвір, тому не сідає плотно на трубку, а просто теліпається там. Вийшов з ситуаціі таким чином, що вставив в неї резинку від рідного фільтра і таким чином приколхозив його, але якось неспокійно на душі з резиночкою в резиночці  :)

 

Зараз мінятиму знов масло, знову стало питання фільтра. В Україні нема. На аліекспресі оригінальний фільтр коштує 650 - 800 грн + доставка 0.о Якось задорого, коли той самий hiflo 100 - 140 грн. Найдешевше що знайшов це якийсь китайський ноунейм за 250 грн. Але яке воно по якості невідомо. І знову ж з Китаю замовляти - таке собі задоволення. 

 

Сьогодні взяв кришечку куди одягається фільтр, оригінальний старий фільтр і поїхав в мото магазин підбирати. 

 

Єдине, що зміг підібрати - це  hiflo hf 131. Він має менший діаметр (44 мм проти 50 в оригінального), але більшу висоту (40 мм проти 38). Зате отвір він має такий самий як і оригінальний. Туди стає резинка від рідного фільтра і він тугенько одягається як і має бути. В мотор теж стає, бо там є пружина яка його піджимає, тому більша висота не завадила. Порахував площу фільтра, то в рідного 5900 мм, а в цього 5500, тобто різниця менше 10%, думаю ні на що не вплине. Ціна питання 140 грн. Наче все супер. 

 

Єдиний нюанс який мене бентежить - це редукційний клапан. На цьому фільтрі він натискається легше ніж на оригінальнтму. В рідному потрібно надавити десь 1,2 кг, а тут 0,8. Як завірили мене в магазині, то цей клапан спрацьовує лише коли фільтр сильно брудний і через нього не проходить масло. Це так чи ні? Боюсь щоб масло не йшло напрямо в обхід фільтра. Який тиск в системі - не знаю. Я чомусь думав, що редукційний клапан спрацьовує, коли тиск більший за той на який він налаштований. Але якщо все так як кажуть і він спрацьовує лише коли фільтр фізично не може пропустити масло, то все ок. 

 

Хто в цьому розбирається? 

 

IMG_20230628_172422.jpg

IMG_20230628_172406.jpg

IMG_20230628_172359.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Для регулювання тиску в системі змазки стоїть свій редукційний клапан, його зазвичай ставлять в масляному насосі. Як я розумію, до тиску масла в системі редукційник в фільтрі не має ніякого відношення. 

П.с. з мототехнікою справ не маю.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 година тому, Reiter написав:

Як завірили мене в магазині, то цей клапан спрацьовує лише коли фільтр сильно брудний і через нього не проходить масло

Так і є, при нормальній роботі фільтру він не працює. . Цей клапан називається переливним, і його завдання - не допустити розриву штори фільтра в разі дуже густого масла взимку, або при раптовому значному засміченню штори. До регулювання тиску в системі двигуна він ЖОДНОГО відношення не має. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку