IvanR

Замовлю розточку посадки в корпуснiй деталi

17 повідомлень у цій темі

Треба розточити глуху посадку пiд радiальноупорний пiдшипник дiаметром 52мм, в корпусi передньоi бабки малого токарного, фото додаю, там де типу фаска, треба розточити уступ пiд пiдшипник

IMG_20230720_120105.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

1602 переводим на подшипники?

Тогда не только расточить под посадку , но и соблюсти соосность с задней опорой!

А там смотрю уже вкарячили подшипник, нужно было с одной установки делать

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин тому, IvanR написав:

Треба розточити глуху посадку пiд радiальноупорний пiдшипник дiаметром 52мм, в корпусi передньоi бабки малого токарного, фото додаю, там де типу фаска, треба розточити уступ пiд пiдшипник

IMG_20230720_120105.jpg

Має бути рівний отвір чи під конусом?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин тому, Stebium1 написав:

1602 переводим на подшипники?

Тогда не только расточить под посадку , но и соблюсти соосность с задней опорой!

А там смотрю уже вкарячили подшипник, нужно было с одной установки делать

Вынужденная мера. Уже кто-то до меня пытался перевести, получилось не понятно что, пытаюсь с минимальными вмешательствами шото сделать, а в будущем хочу восстановить, как в оригинале - втулки. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 годин тому, Belov написав:

Має бути рівний отвір чи під конусом?

Отвiр типу глухий, уступом, чи сходинкою, пiдшипник бiльший нiж наскрiзний отвiр. Пiд конусом то хтось наче великим свердлом засвердлив(( от там i требарозточити пiд пiдшипник

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин тому, IvanR написав:

Вынужденная мера.

Всё намного сложнее чем если бы делали с нуля.

Нужно привязываться к уже имеющейся посадке заднего подшипника...

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На планшайбі проточити посадку під підшипник та напресувати корпус, закріпити. Складного нічого, було б бажання.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Y.fowler. написав:

На планшайбі проточити посадку під підшипник та напресувати корпус, закріпити. Складного нічого, було б бажання.

 А потом окажется, что опорная плоскость от фонаря выполнена :-D

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Там є єдина база, та що від попередньої розточки)))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Уважніше роздивився, там і планшайба не потрібна. Все те саме в патроні, а притягнути болтом по центру через задній корпус.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин тому, Stebium1 написав:

.

Нужно привязываться к уже имеющейся посадке заднего подшипника...

Расточить завтулить и все вместе расточить под подшипники

Непонятно только зачем переделывать на подшипники а потом на втулки возвращать

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Y.fowler. написав:

Там є єдина база, та що від попередньої розточки

База там по призмам, 

 

, makks написав:

Расточить завтулить и все вместе расточить под подшипники

После завтуливания забазироваться по призмам или что является базой для установки на станину и потом под подшипники растачивать

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Виходе не все так просто, на призми не звернув уваги. То дорога тільки на росточний.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Y.fowler. написав:

Уважніше роздивився, там і планшайба не потрібна. Все те саме в патроні, а притягнути болтом по центру через задній корпус.

То вам так кажеться що все так просто ......

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Bruiser написав:

То вам так кажеться що все так просто ......

Ага, здавалося

Змінено користувачем Y.fowler.
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Stebium1 написав:

1602 переводим на подшипники?

Тогда не только расточить под посадку , но и соблюсти соосность с задней опорой!

думаю, можна частково нівелювати деяке відхилення від соосності задньої посадки,(якщо таке є), якщо зібрати по схемі тв4 (якщо сперереду вистачить ширини під 2 підшипника (або виконати на легкій серії))

, Bruiser написав:

То вам так кажеться що все так просто ....

Достатньо живого горизонтально фрезерного, каліброваного кругляка і розточної головки з подачею (як я це бачу)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 годин тому, gesichtslos написав:

думаю, можна частково нівелювати деяке відхилення від соосності задньої посадки,(якщо таке є), якщо зібрати по схемі тв4 (якщо сперереду вистачить ширини під 2 підшипника (або виконати на легкій серії))

Достатньо живого горизонтально фрезерного, каліброваного кругляка і розточної головки з подачею (як я це бачу)

 На горьковских горизонталках, как раз поперечка из обычного чугуния сделана и яма там появляется первой. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку