Vip

Що за звір такий...

18 повідомлень у цій темі

Вітаю панство. 

Хочу  запитати поради бо з таким електродвигуном не мав справи. Він 2 полюсний, 9 проводів виходить, двигун весь погружається в масло і дроти масло стійкі.  

 

992658__PadWzEyMDAsMTIwMCwiZmZmZmZmIiwwXQ.jpg

 

 При вивченні схеми підключення вияснив що 3 дроти на фази через пускач, 3 дроти до кучі як на фото клемник ваго. Обмотки включені зіркою. А не зрозуміле так це є ще одна обмотка , на фото (2 дроти) окремо в центрі фото - на які подається 240в - з мало потужного ват на 50 трансформатора з схеми керування .

Не зрозуміла схема запитки двигуна.

Якщо хтось мав досвід з таким звіром - посовітуйте схему з підключенням.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня. Скоріш за все це термозахист двигуна.

Screenshot_2023-09-21-08-16-58-080_com.alibaba.aliexpresshd-edit.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Думав такий варіант, но відкинув бо весь мотор находиться в ємності з гідромаслом. На моторі стоїть ґідро насос, то нагрів уходе в жидкість і на корпус. 

Screenshot_20230921_084103.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Screenshot_20230921_084246.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Шукав по шилдіку двугуна в інтернеті  не має нічого з інфи. 

IMG_20230920_194510.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 година тому, Vip написав:

Вітаю панство. 

Хочу  запитати поради бо з таким електродвигуном не мав справи. Він 2 полюсний, 9 проводів виходить, двигун весь погружається в масло і дроти масло стійкі.  

Что значит двухполюсный? Судя по шильдику у вас обычный трёхфазный асинхронник. Нужно вызвонить три пары обмоток (это 6 проводов), ну и конечно нужно определить где начало, где конец каждой из обмоток. Дальше подключение в треугольник или звезду в зависимости от подаваемого напряжения.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, Vip написав:

Шукав по шилдіку двугуна в інтернеті  не має нічого з інфи. 

IMG_20230920_194510.jpg

https://awt-shop.de/en/nussbaum-spare-parts/motor-electric-motor-sub-oil-motor-3kw-foot-nussbaum-sprinter-express-mobil-lift

 Знайшов щось схоже, використовується в мобільних підйомниках для авто

 

Sprinter-1.png

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я так розумію, що це гідробак від підйомника які виробляє nussbaum.

Тобто тут можлива ситуація з перевантаженням двигуна,а отже можливий перегрів двигуна тим більш він призначений для короткочасного ввімкнення.

Screenshot_2023-09-21-12-12-04-405_org.mozilla.firefox-edit.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Да привід підйомника, но питання не в цім.в схемі управління дві кнопки, пускач, дві котушки гідроклапана, і двигун з 9 виходами.І думаю синхронізовані влючання якось клапанів і двигуна. Ні реле давління, ні блокіровок на гідравліку.а прикол в тому що не має три фази, на сьогодні під час воєнного стану не дають дозволу на тех умови, по підключення 3 фаз. Взяли частотник, і все підключется і схема можливо придумать, но проблема шо за вихід з мотора двохдротовий. Думаю шо тормозна обмотка. Хз.... 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зазвичай по кольорам трифазних двигунів: синій, чорний, коричневий - початок обмоток, інші - кінець. Жовто-зелений - заземлення.

Два дроти однакового кольору- термозахист.

, Vip написав:

Да привід підйомника, но питання не в цім.в схемі управління дві кнопки, пускач, дві котушки гідроклапана, і двигун з 9 виходами.І думаю синхронізовані влючання якось клапанів і двигуна. Ні реле давління, ні блокіровок на гідравліку.а прикол в тому що не має три фази, на сьогодні під час воєнного стану не дають дозволу на тех умови, по підключення 3 фаз. Взяли частотник, і все підключется і схема можливо придумать, но проблема шо за вихід з мотора двохдротовий. Думаю шо тормозна обмотка. Хз.... 

Термозахист

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, AlexNN написав:

Зазвичай по кольорам трифазних двигунів: синій, чорний, коричневий - початок обмоток, інші - кінець. Жовто-зелений - заземлення.

Два дроти однакового кольору- термозахист.

Термозахист

Ну десь так як описуєте... 

Screenshot_20230921_122731.jpg

Но чогось думка про тормозну обмотку чомусь в мене. 

Обмотки по 3 ома, сірі дротики нуль ом. Думав перепровірить вимірюванням індуктивності. 

Змінено користувачем Vip
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А можна зробити фото трішки краще з боку сірих, та чи є від нього схема?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Коли попаду на місце де вигрузили підьомник, тоді зроблю фото.

Булаб схема, то склавби вже нову схему перероблену, нажаль не має... 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 година тому, Vip написав:

Думав такий варіант, но відкинув бо весь мотор находиться в ємності з гідромаслом. На моторі стоїть ґідро насос, то нагрів уходе в жидкість і на корпус. 

Саме тому, що мотор занурений у масло термозахист обов"язковий, бо крім штатного режиму роботи бувають і аварійні ситуації ( заклинить підшипник чи насос, станеться міжвиткове ) і тоді може згоріти не тільки мотор а й авто на підйомнику чи вся майстерня.

Змінено користувачем StatusQuo
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Screenshot_20230921_213815.jpg

Screenshot_20230921_212918.jpg

 

 

Змінено користувачем Vip
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Screenshot_20230921_215138.jpgScreenshot_20230921_214927.jpgIMG_20230920_191606.jpgIMG_20230921_214546.jpg

Screenshot_20230921_215304.jpg

Змінено користувачем Vip
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Все вірно. Котушка магнітного пускателя запитується саме через термозахист.Трансформатор для гальванічної розв'язки.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Щиро дякую..

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку