13 повідомлень у цій темі

Доброго дня, шановне товариство. Восени побачив на олх об"явлення про продаж цього верстату. Не довго міркуючи вирішив його придбати. Не вистачає декількох вузлів але в цілому стан мене не злякав. Не вистачає ЗБ , різцетримача та патрона. Електродвигун підберу із тих що в мене валяються. Хотів спитати поради в людей що мали справу з такими верстатами. Шпіндель встановлено на бронзових втулках. Може хтось знає де можна до нього придбати ЗБ чи буде легше виготовити самостійно. також планую люнет не рухомий прилагодили на нього. 

Процесс відновлення та запитання буду висвітлювати в данній темі. Планую поставити його на впевнений хід продягом двох-трьох місяців, потрібен буде для роботи. 
З повагою! 

photo1694810429 (4).jpeg

photo1694810429 (1).jpeg

photo1694810429 (2).jpeg

photo1694810429 (3).jpeg

photo1694810429.jpeg

photo1694810430 (1).jpeg

photo1694810430.jpeg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Задушила мене жаба віддавати більше тисячі транспортній компанії за перевезення тому було прийняте рішення їхати за ним самостійно. Ледь вліз в легкове авто. Тумбу запхав на задній ряд а тіло станка з усім іншим поклали до багажніка. Доїхали нормально але центнер чавуну в мене за спиною змушував гальмувати більш плавно. На фото він тімчасовов стоїть у гаражі, трохи зібраний. Зараз я його перевез у майстерню та трохи розібрав, відмиваю, дефектую. Верстат 1955 року

photo1693118936 (1).jpeg

photo1693118936 (2).jpeg

photo1693118936.jpeg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

#339987 Опубліковано: (змінено)

Верстат буде обладнаний звичайним електродвигуном та підключений на 220. Залишу рідну коробку перемикання передач. Там великий вибір швидкостей. Але нажаль на одній відламаний зуб. Скоріш за все буду шукати де відремонтувати. Шетерні сталеві, є така думка наварити полуватоматом той єдиний зуб та віддати щоб на удг його проточили. Або замовити нову, що буде вигідніше. Ще треба відмити цей вузол бо в середини начебто солідол був залитий, дуже густе щось. Фото трохи пізніше додам

Змінено користувачем Djomin
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

#340007 Опубліковано: (змінено)

Зб є, але потрібен точний розмір по висоті . Може бути 5 зб і всі будуть різні. Зуб можно врізати новий, пропиляти болгаркой паз глибше за впадіну зубів, вставити в падіну пластину з профілем зуба і варити. пом"ятайте про закалку і те, що сильно закалене допилювати надфілем євольвенту зуба буде тяжка, можно дремелем с каміньчеком.

Змінено користувачем Виктор Смирнов
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Підкажіть, в них оригінальна ЗБ з можливістю регулювати положення для проточки конусів? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Слава Україні.

Доброго дня Вам зараз саме в майстерні стоїть на відновлені ОМЗ613 він аналогічний тільки на підшипника чоловік потихеньку збирає до строю але часу не вистачає, по заводу на ОМЗ 613 стоїть двигун 1.1 кВт на 900 обертів.

З приводу задньої бабки можете написати в приват. Зі слів чоловіка він би не рекомендував ставити двигун на 220 а краще 380/220 і підключення через частотний перетворювач тоді можна шестерню і не відновлювати за рахунок частоника компенсувати ту швидкість яка відсутня.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ось фото нашої бабки,IMG20240125150204.jpgIMG20240125150157.jpgIMG20240125150149.jpg

є ще одна бака, якщо вас цікавить пишіть в приват.

, Djomin написав:

Підкажіть, в них оригінальна ЗБ з можливістю регулювати положення для проточки конусів? 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня, дякую за пропозицію, обов'язково відпишу, зараз роботи дуже багато. Судячи по бабці оригінальний колір був сірий. Мій так само як виявилось. Там шарів тієї фарби приблизно до десяти. Просто молотком відбивав, так легше

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я не знаю як це аргументувати але я не прихильник частотних перетворювачів. Дуже подобаються рідні механізми, вузли як вся ця механіка працю, живе. За переваги його встановлення знаю але є в голові такий заскок) тому буду відновлювати шестерню

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Для деяких операцій мені потрібна буде працюючи станція зор. Підкажіть чи є якісь компактні насоси для цього,бо рідного в мене не має, лише бак

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

#340095 Опубліковано: (змінено)

, Djomin написав:

Для деяких операцій мені потрібна буде працюючи станція зор. Підкажіть чи є якісь компактні насоси для цього,бо рідного в мене не має, лише ба

При том что у меня есть рабочая станция СОЖ, мне оказалось так удобнее.

Позже допилил регулировку напора и включение ногой. 

Змінено користувачем Stebium1
5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Djomin написав:

я не прихильник частотних перетворювачів. Дуже подобаються рідні механізми, вузли як вся ця механіка працю

А одно другое не отменяет, и самое главное, очень хорошо дополняет

6

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

IMG_20240125_203902789_MFNR.jpg

6

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку