#339985 Опубліковано: 23 січня Доброго дня, шановне товариство. Восени побачив на олх об"явлення про продаж цього верстату. Не довго міркуючи вирішив його придбати. Не вистачає декількох вузлів але в цілому стан мене не злякав. Не вистачає ЗБ , різцетримача та патрона. Електродвигун підберу із тих що в мене валяються. Хотів спитати поради в людей що мали справу з такими верстатами. Шпіндель встановлено на бронзових втулках. Може хтось знає де можна до нього придбати ЗБ чи буде легше виготовити самостійно. також планую люнет не рухомий прилагодили на нього. Процесс відновлення та запитання буду висвітлювати в данній темі. Планую поставити його на впевнений хід продягом двох-трьох місяців, потрібен буде для роботи. З повагою! 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#339986 Опубліковано: 23 січня Задушила мене жаба віддавати більше тисячі транспортній компанії за перевезення тому було прийняте рішення їхати за ним самостійно. Ледь вліз в легкове авто. Тумбу запхав на задній ряд а тіло станка з усім іншим поклали до багажніка. Доїхали нормально але центнер чавуну в мене за спиною змушував гальмувати більш плавно. На фото він тімчасовов стоїть у гаражі, трохи зібраний. Зараз я його перевез у майстерню та трохи розібрав, відмиваю, дефектую. Верстат 1955 року 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#339987 Опубліковано: 23 січня (змінено) Верстат буде обладнаний звичайним електродвигуном та підключений на 220. Залишу рідну коробку перемикання передач. Там великий вибір швидкостей. Але нажаль на одній відламаний зуб. Скоріш за все буду шукати де відремонтувати. Шетерні сталеві, є така думка наварити полуватоматом той єдиний зуб та віддати щоб на удг його проточили. Або замовити нову, що буде вигідніше. Ще треба відмити цей вузол бо в середини начебто солідол був залитий, дуже густе щось. Фото трохи пізніше додам Змінено 23 січня користувачем Djomin 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#340007 Опубліковано: 24 січня (змінено) Зб є, але потрібен точний розмір по висоті . Може бути 5 зб і всі будуть різні. Зуб можно врізати новий, пропиляти болгаркой паз глибше за впадіну зубів, вставити в падіну пластину з профілем зуба і варити. пом"ятайте про закалку і те, що сильно закалене допилювати надфілем євольвенту зуба буде тяжка, можно дремелем с каміньчеком. Змінено 24 січня користувачем Виктор Смирнов 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#340020 Опубліковано: 24 січня Підкажіть, в них оригінальна ЗБ з можливістю регулювати положення для проточки конусів? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#340022 Опубліковано: 24 січня Слава Україні. Доброго дня Вам зараз саме в майстерні стоїть на відновлені ОМЗ613 він аналогічний тільки на підшипника чоловік потихеньку збирає до строю але часу не вистачає, по заводу на ОМЗ 613 стоїть двигун 1.1 кВт на 900 обертів. З приводу задньої бабки можете написати в приват. Зі слів чоловіка він би не рекомендував ставити двигун на 220 а краще 380/220 і підключення через частотний перетворювач тоді можна шестерню і не відновлювати за рахунок частоника компенсувати ту швидкість яка відсутня. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#340061 Опубліковано: 25 січня Ось фото нашої бабки, є ще одна бака, якщо вас цікавить пишіть в приват. , Djomin написав: Підкажіть, в них оригінальна ЗБ з можливістю регулювати положення для проточки конусів? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#340091 Опубліковано: 26 січня Доброго дня, дякую за пропозицію, обов'язково відпишу, зараз роботи дуже багато. Судячи по бабці оригінальний колір був сірий. Мій так само як виявилось. Там шарів тієї фарби приблизно до десяти. Просто молотком відбивав, так легше 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#340092 Опубліковано: 26 січня Я не знаю як це аргументувати але я не прихильник частотних перетворювачів. Дуже подобаються рідні механізми, вузли як вся ця механіка працю, живе. За переваги його встановлення знаю але є в голові такий заскок) тому буду відновлювати шестерню 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#340093 Опубліковано: 26 січня Для деяких операцій мені потрібна буде працюючи станція зор. Підкажіть чи є якісь компактні насоси для цього,бо рідного в мене не має, лише бак 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#340095 Опубліковано: 26 січня (змінено) , Djomin написав: Для деяких операцій мені потрібна буде працюючи станція зор. Підкажіть чи є якісь компактні насоси для цього,бо рідного в мене не має, лише ба При том что у меня есть рабочая станция СОЖ, мне оказалось так удобнее. Позже допилил регулировку напора и включение ногой. Змінено 26 січня користувачем Stebium1 5 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#340096 Опубліковано: 26 січня , Djomin написав: я не прихильник частотних перетворювачів. Дуже подобаються рідні механізми, вузли як вся ця механіка працю А одно другое не отменяет, и самое главное, очень хорошо дополняет 6 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#340100 Опубліковано: 26 січня 6 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах