5 повідомлень у цій темі

Доброго дня. 

Місяць тому був придбаний круглошліфовальний верстат 3М153У. Верстат купувався без можливості включити, але зі слів попереднього власн ка - верстат працюючий.

За місяць була проведена поверхнева ревізія вузлів, виправлені деякі косяки, замінили все мастило у круглошліфі, відмили верстат та підключили. Все запустилось.. все крутиться.

Але є дві речі, які мені заважають:

1. Не регулюються оберти бабки виробу. Там стоїть ДПТ, і у електрошкафу схему хтось уже переробив. Можливо є готові рішення за адекватну ціну, щоб максимально просто підключити, нічого не доробляючи?

2. При підведеній шліф.бабці - все нормально. задня бабка виробу у нормальному положенні піджимає деталь в центрах, але як тільки відвести шліф.бабку - автоматично ховається піноль задньої бабки. Тобто при роботі, коли шліфується деталь - я переводжу ричаг управління в положення, щоб відвести шліф бабку і заміряти розмір - а мені натомість шліфована деталь вилітає в невідомому напрямку... при чому бабку виробу продовжує крутитись.

Можливо хтось має такий станок - і підкаже по управлінню? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
18 часов назад, Phelix сказал:

1. Не регулюються оберти бабки виробу. Там стоїть ДПТ, і у електрошкафу схему хтось уже переробив. Можливо є готові рішення за адекватну ціну, щоб максимально просто підключити, нічого не доробляючи?

Сфотайте шильдик двигуна, який стоїть саме на вашому верстаті. Від цього і будемо плясати. 
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин тому, iwannarock86 написав:

Сфотайте шильдик двигуна, який стоїть саме на вашому верстаті. Від цього і будемо плясати. 
 

Ось фото двигуна, що стоїть на верстаті.

20241028_174910.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ще добавлю фото тієї схеми, яка зараз присутня.

Від цієї схеми ідуть дроти до панелі керування, там змінний резістор, яким малиб регулюватись оберти.

20241028_175052.jpg

20241028_175041.jpg

20241028_174953.jpg

20241028_174950.jpg

Screenshot_20241028_185528_Gallery.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Судячи з фото тут зробили простий регулятор потужності, без зворотного зв'язку. Тому якщо воно в принципі працює то регулювання буде не зручне, а саме від зміни навантаження оберти будуть просідати, і не стабільне. Якщо воно не працює зараз взагалі то можна спробувати поремонтувати, там по ідеї все просто.

Блоки управління двигуном постійного струму в продажі є, але вони як правило зовсім не дешеві. Ну або шукати древні радянські. 

Я б дивився в сторону поставити асинхронний двигун, редукція за рахунок шківів і частотник. Потужність цього мотору 850Вт, значить асинхронний на 1.5квт буде в самий раз.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку