#346917 Опубліковано: 27 жовтня, 2024 Доброго дня. Місяць тому був придбаний круглошліфовальний верстат 3М153У. Верстат купувався без можливості включити, але зі слів попереднього власн ка - верстат працюючий. За місяць була проведена поверхнева ревізія вузлів, виправлені деякі косяки, замінили все мастило у круглошліфі, відмили верстат та підключили. Все запустилось.. все крутиться. Але є дві речі, які мені заважають: 1. Не регулюються оберти бабки виробу. Там стоїть ДПТ, і у електрошкафу схему хтось уже переробив. Можливо є готові рішення за адекватну ціну, щоб максимально просто підключити, нічого не доробляючи? 2. При підведеній шліф.бабці - все нормально. задня бабка виробу у нормальному положенні піджимає деталь в центрах, але як тільки відвести шліф.бабку - автоматично ховається піноль задньої бабки. Тобто при роботі, коли шліфується деталь - я переводжу ричаг управління в положення, щоб відвести шліф бабку і заміряти розмір - а мені натомість шліфована деталь вилітає в невідомому напрямку... при чому бабку виробу продовжує крутитись. Можливо хтось має такий станок - і підкаже по управлінню? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#346953 Опубліковано: 28 жовтня, 2024 5 годин тому, iwannarock86 написав: Сфотайте шильдик двигуна, який стоїть саме на вашому верстаті. Від цього і будемо плясати. Ось фото двигуна, що стоїть на верстаті. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#346954 Опубліковано: 28 жовтня, 2024 Ще добавлю фото тієї схеми, яка зараз присутня. Від цієї схеми ідуть дроти до панелі керування, там змінний резістор, яким малиб регулюватись оберти. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#346973 Опубліковано: 29 жовтня, 2024 Судячи з фото тут зробили простий регулятор потужності, без зворотного зв'язку. Тому якщо воно в принципі працює то регулювання буде не зручне, а саме від зміни навантаження оберти будуть просідати, і не стабільне. Якщо воно не працює зараз взагалі то можна спробувати поремонтувати, там по ідеї все просто. Блоки управління двигуном постійного струму в продажі є, але вони як правило зовсім не дешеві. Ну або шукати древні радянські. Я б дивився в сторону поставити асинхронний двигун, редукція за рахунок шківів і частотник. Потужність цього мотору 850Вт, значить асинхронний на 1.5квт буде в самий раз. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#347442 Опубліковано: 20 листопада, 2024 Доброго вечора. Так як останнім часом займаюся іншими справами - круглошліф очікує своєї черги. Проблема з регулюванням швидкості обертів бабки виробу так і не вирішена. Але випадково трапилося така штука. Вартує відносно не дорого (не дорого - якщо вона працюватиме), і з підключенням у мене думаю питань не буде. Питання до людей які "шарять" - такий блок буде виконувати функції регулювання обертів вищезгаданого двигуна? Прямий лінк не даю, бо він може прийнятися рекламою, або ж просто зникнути - тому скріншот виробу. Наперід дякую за поради. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#347445 Опубліковано: 21 листопада, 2024 (змінено) Там двигун з незалежним збудженням і з тахогенератором для зворотнього звязку. Що там дає показаний на картинці привід, не відомо. Там навіть підписи на клемах не роздивитись. У мене такий самий верстат стоїть з роздерибаненою електрикою, скоріше за все буду ставити асинхронний двигун + частотнік. Привід радянський в мене є до того двіжка (від іншого верстата), але працездатність його невідома, як його підключити не знаю, та й він конячий і важить під 50 кг. Змінено 21 листопада, 2024 користувачем DimonDSS 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах