domyra

Стрічкова пила JET.

17 повідомлень у цій темі

Всім доброго. Прикупив розграбовану стрічкову пилу без двигуна і привідного шківа.Придивляюсь до серводвигунів для швейних машин потужністью 550ват.

Цікавить думка хто вживу мав справу з такими сервами і що скажите якщо встановити на цю пилу,потужність 550ват трохи бентежить чи незамало, 1квт вже трохи кусаються по ціні.ima11ge (3).png111(2).png

IMG_20241121_171205(1).jpg

IMG_20241121_171235.jpg

IMG_20241121_171246.jpg

IMG_20241121_171303.jpg

IMG_20241121_171522.jpg

IMG_20241121_171530.jpg

IMG_20241121_171544.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Прийшов серво двигунець , щось недумав що вінь такий малий але момент має шалений,залишилось знайти шків.

IMG_20241210_174614.jpg

IMG_20241210_174625.jpg

IMG_20241210_174656.jpg

IMG_20241210_174737.jpg

IMG_20241210_175821.jpg

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Всім доброго.Нарешті зібрав до купи та запустив стрічкову пилу.Двигун хоч і виглядає смішно маленький но пари має багато.Маю питання по натягу стрічки.може хто в курсі які є в продажі дачики які можна сюди приколхозити.а то тій пружині недовіряю бо здається вона не рідна.

IMG_20250414_105032.jpg

IMG_20250414_105043.jpg

IMG_20250414_105053(1).jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, domyra написав:

які є в продажі дачики які можна сюди приколхозити.а то тій пружині недовіряю бо здається вона не рідна

А нахіба?

Звісно існують у продажу датчики, тензодатчики які вимірюють натяг стрічки, або роблять щось типу камертону - натяг вимірюють за частотою звукових коливань.

Коротше - у мене Makita 1200 LBF, вони схожі, принаймні довжина полотна однакова. Пилю давненько.

 

1 - Враховуйте, що китайці передрали Jet з Makita, яку, до речі, також вони роблять, тому у Джеті вони не позначили, що стандартна товщина полотна 0,5 мм, під таку товщину полотна й розраховані ці пили.

2. Купити таке полотно в Україні практично неможливо (тільки фірмове, але воно коштує дорого), треба перти на Алі або у Британію. Знав там майстра, робить класні стрічки.

3. В Україні ви можете купити стрічку товщиною тільки 0,65 (маю на увазі столярні пили, по мнясу є 0,5 товщина ширина 19, інколи користуюсь такою).

4. Собі купуйте прості вуглецеві пили товщиною 0,65 не ширше 16 мм і біметалл, теж завтовшки 0,65, не ширше 13 мм. Так, біметалл від Amada по металлу зі змінним зубом. Користуюсь.

 

Далі все просто.

Наприклад штатне для мене зараз полотно товщиною 0,65 й шириною 16 мм.

Послідовність дій.

 

1. майже повністю послаблюєте ручку натягу, Надіваєте стрічку на місце, закриваєте усі кожухи. Якщо у вас є важіль одномоментного натягу/спускання натяжіння - натягуєте пилу.

ПОВТОРЮЮ - ручка натяжіння, ота крутилка, викручена на мінімальний натяг, МІНІМАЛЬНИЙ - ЦЕ МІНІМАЛЬНА ширина полотна. У мене вказані мілліметри, у вас обираєте найменшу дріб (або приклейте папір з переводом у мілліметри).

 

2. Ручкою-крутилкою робите половину або один оберт в бік натягу. Піднімаєте до максимума верхній направляючий вузол. До максимума вверх.

 

3. Прибираєте весь мотлох з пильного столу, робите нормальне освітлення полотна, за необхідності, попервах так само робив, ставите ззаду полотна лист паперу білого, тетрадний аркуш або ще щось, аби стрічку було помітно на цьому фоні.

Обов'язково відведіть напрямні елементи (у мене підшипники) бокові та задній верхнього та нижнього напрямних вузлів на 1-2 мм від стрічки.

 

4. Включаєте пилу і уважно дивитесь на стрічку. Вона буде рухатись із шумом та коливаннями, тому натяг будемо регулювати за коливаннями.

 

5. Починаєте повільно додавати натяг ручкою-крутилкою  і спостерігати за стрічковим полотном - воно буде з певною амплітудою коливатись вправо-вліво і це буде помітно. Вам потрібно крутити ручку крутилку до тих пір, поки полотно припинить коливатись і буде рухатись ровною лінією. Продовження буде у пункті №6.

 

5.1 Примітка - існує певний діапазон показників натягу в якому стрічка не коливається а йде рівною лінією.

5.2 Якщо ви перекрутите верхню межу цього діапазону (дасте більший ніж треба натяг ручкою-крутилкою) стрічка знову почне коливатись і ви це побачите.

5.3 Вам потрібно приблизно зафіксувати на папері положення отого індикатора для стрічки конкретної ширини та товщини а також марки сталі полотна - поясню пізніше, коли коливання припинились.

 

6. Додаєте 1/2 або 0,75, максимум 1 оборот ручки-крутилки в бік збільшення натягу після моменту припинення коливань і коли стрічка рухається ровною лінією, тобто коли ви ще лишаєтесь в діапазоні правильного натягу. Все залежить від написаного далі.

 

6.1 Вимикайте пилу, беріть кутник й виставляйте кут 90 градусів між стрічкою та пильним столом.

Не дивіться на показники - тільки кутник.

Опустіть верхній напрямний вузол на висоту не більше 1-2 см над висотою деталі/дошки, що будете пиляти. У вас на фото - порнуха, так не можна.

Беріть стрічку офісного білого паперу, складіть вдвічі й виставте зазори між пильним полотном та правим/лівим/заднім напрямним елементом/підшипником - зазор - 2 товщини аркуша офісного паперу.

 

7. Всьо, Альо - пиліть....

 

8. Попиляли - зніміть натяг важілем натягу та/або зніміть натяг ручкою-крутилкою, якщо є те й те - знімайте натяг на обох регуляторах.

 

Навіщо записувати значення натягу - початку діапазона правильного натягу для полотна конкретної ширини, товщини й марки.

Тому що штатні полотна товщина - 0,5, куплені в Україні вуглецеві - товщина 0,65 і при однаковій ширині полотна нижня межа діапазону правильного натягу різна.

Далі, якщо ставити біметалеве полотно по металу 0,65 ширина 13 змінний шаг Amada, то натяг треба робити як для ширина 16, товщина 0,65 вуглецева типу Flex Back.

Далі нижня межа правильного діапазону натягу різна для однієї марки пил, з однієї сталі але різної ширини.

У подальшому я роблю так - полотно надів, зробив натяг важілем натягу, збільшив натяг до показника 1/2 обороту менше нижньої межи діапазону правильного натягу ручкою-крутилкою, включив пилу і далі роблю регулюванння. Так скоріше.

 

Також, при експлуатації пильного полотна з часом воно трохи розтягується, тому діапазон правильного натягу зміщується у більшу сторону. Не сильно, не більше 1/2 - 1 повного оборота, але такий факт присутній, тому алгоритм не змінюється - натягуєте до раніш визначеної точки, запускаєте пилу, регулюєте натяг.

 

9. Це все пишеться довше, ніж робиться описане - писав більше 30 хвилин, регулювання - 3-5 хвилин.

 

10. Завжди знімайте натяг - полотно не розтягується, знімається навантаження з пили.

 

11. Можна використовувати стрічки шириною 20 мм але тільки при товщині 0,5 мм. Якщо поставите шириною 20 мм при товщині 0,65 мм, пила сильніше гудить, більше коливання самої пили і, тому що колеса мають відносно малий діаметр - 12 дюймів, полотно 20 ширини та 0,65 товщини має більші напруження, утворюються мікротріщини, які призводять до розриву полотна.

Не я, але є один у нас у місті, він пилить саме такими 20 ширина й 0,65 товщина капи - стрічка живе не більше 1 тижня. Ну йому так вигідно...

 

12. Ніколи-ніколи не піднімайте більше ніж на 1-2 см над робочою деталлю верхній напрямний вузол, тоді стрічка вигинається назад, жужжить задній підшипник, різ йде неточним, не по лінії.

 

13. Треба мати стрічки різної ширини під різні задачі - 13 мм - плоский розкрій дошки товщиною 52 мм, 16 мм - розпуск по висоті 150-180 мм дошки по пласті.

 

14. Якщо пилятимите хвою (сосна, ялинка), купіть пляшку уайт-спіриту для очищення від смоли, яка наліпає на стрічку, підшипники напрямних вузлів, резинові бандажі коліс. Коли я ріжу багато ламелі з сосни, періодично вимикаю пилу, тряпкою з уайт-спіритом (не жалійте його, так, нормально тряпку зволожуйте) спочатку прибираю смолу з підшипників напрямних вузлів, далі піднімаю верхній напрямний вузол уверх до упора і потроху кручу колесо верхнє й ганчіркою прибираю смолу зі стрічки, потім ганчіркою також зтираю смолу з бандажів верхнього й нижнього коліс, місця хватає аби зробити. Звісно можна зняти стрічку, але коли виставив ширину ламелі можна зробити й так, без порушення регулювань.

 

15. У якості ганчірки чудово підходить половина  чоловічої шкарпетки. Шкарпетки рано чи пізно виводяться з ладу через утворення дірок, шкарпетка пополам чудово справляється за допомогою уайт-спіриту з видаленням смоли як разової процедури, після чого шкарпетка у смолі викидається. Справа у тому, що дірки на шкарпетках з'являються постійно, а описана вище процедура використовується для утилізації дирявих шкарпеток.

 

Питайте, якщо що...

6

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, snikolaev28 написав:

В Україні ви можете купити стрічку товщиною тільки 0,65

Угу, тонше свого часу не знаходив, а хотілось спробувати.

 

Як вам з біметалічним зубом, краще від звичайних, якщо пиляти дерево? 

Чи ви використовуєте для чогось спеціалізованого (умовно, бивень, кістка, G10\склотекстоліт, etc.) ?

 

Взагалі дуже сподобалась інструкція, дякую.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, snikolaev28 написав:

А нахіба?

Вот действительно зачем оно мне было нужно?

А прочитал с большим удовольствием, всё четко и по делу!

Респект!

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

snikolaev28 Оце відповідь.щиро дякую.буду пробувати.Пили на пробу прикупив (ніби біметал на полотнах маркіровка відсутня)шириною 6мм. та 10мм.Ще цікаво по оборотах саме на великих шківах.бо є можливість змінювати швидкість програмно.ще раз дякую.

IMG_20250414_145950.jpg

IMG_20250414_150121.jpg

Змінено користувачем domyra
забув добавити фото
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

knife_life - біметал йде на розпил екзотів - ебен, палісандр, амарант, з вітчизняних - горіх, граб, тобто тверді породи. Звісно піде й по кістці, мікарті.

Мій друг з "зеленого ножового форуму" користується по стабілізованій деревині.

Біметал, по таких матеріалах, дає більш чистий різ - менше шліфувати, якщо мати на увазі розкрій на бруски під всадний монтаж та розпуск на накладки.

Також біметал ходить довше.

Однак біметал більш жорсткій.

Як я і писав раніше - біметалу 13 завширшки треба давати натяг як звичайному полотну по деревині ширина 16, обидва товщина 0,65.

Якщо пиляти деревину під вироби (я роблю, насамперед, коробки для ножів, для заточних каменів та ін.), то все одно деревину або вигинає (ну так у нас сушать), або треба стругати у розмір під штангель, тобто до 0,1 мм, біметал не зовсім потрібний - все одно  знімається шар деревини від 1 до кількох мілліметрів.

Ну на капи біметал буде добре.

Вся проблема в розмірі пили - наші пили з автором теми є типу початково-професійними.

Бачив я стрічкову пилу Griggio зі стрічкою у 4 метри........ Пісня!

Ставиш стрічку у 2 дюйми шириною і пиляєш будь-що.

А ще є старі стрічкові пили - німкені, американки, італьянки, зовсім без захисних кожухів, довжина пильної стрічки до 6 метрів, колеса десь метр у діаметрі, вага 1,5-2 тонни.... 

Ну то таке.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

domyra,

Дивіться.

Так, з першого погляду схоже на біметал.

ТОЧНО визначити можливо по ціні

Ось посилання на звичайне вуглецеве полотно

https://piladnepr.com/ua/p1205752931-dakin-flathers-10h065h2240mm.html

Це люди, у яких я купую пили.

Ціна на біметал буде у 1,5-2 рази вище. При тих же розмірах.

Що стосується зміни обертів - не підкажу, як купив Makita LB1200F більше 10 років назад, там так і стоїть здається 450 обертів, нижча швидкість. Є ще більша, 900, але то, здається для металів.

Метали там я не пилю.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тута брав але продавець щось не дуже https://kozir.com.ua/ua/p1113436713-polotno-dlya-lentochnoj.html

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Брав кілька разів: https://donprime.uaprom.net/p36334513-pila-lentochnaya-dlya.html

Сподобалося.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 година тому, domyra написав:

Двигун хоч і виглядає смішно маленький но пари має багато.

А де брали двигун ?

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Шановні, ситуація наступна зі стрічковими полотнами.

 

1. Обираєш або за доступністю (поблизу себе, у своєму місті) або за якістю. У мене ци два чинники склались.

2. Обираєш полотно під свої задачі. Тобто - якщо треба пиляти кривульки, є в мережі багато картинок, на яких позначені мінімальні радіуси заокруглення в залежності від ширини полотна.

3. Якість різу (на скільки гладенький різ) та витривалисть (термін експлуатації полотна, або скільки воно ходить) - це суто емпіричні поняття, визначається методом проб та помилок.

 

Я дуже багато перепробував різних полотен, коли визначався з вибором полотна для розпилення твердої деревини - екзотів.

Їхав на фірму купував полотно, пробував, привозив брусок - результат розпилу, міркували, добирали інше.

Зупинився на наступному:

1. Тверді породи деревини (ебен, амарант, корінекапи, стабілка) - біметал, 13 мм ширини, 0,65 товщини, ПО МЕТАЛУ, Amada, з перемінним кроком. Може, принаймні думаю так, по рогу, мікарті і т.д.

2. Сосна, липа, горіх, вільха, дуб, ясен, клен, (прямі різи) - Dakin-Flathers, Fenes Pasat.

3. Сосна, вільха, липа, дуб, ясен, клен, горіх (криволінійні різи) - Hornsberg або будь-яке з Flexback.

4. Вузькі різи (менша ширина пропилу), усі наведені вище породи деревини (розпил коробки на 2 частини, нарізання зубів під ластохвіст) - харчові пили, здається Fenes Pasat - 19 мм ширини, товщина 0,5 мм.

 Це з особистого досвіду.

Головне, повторююсь, якісні постачальники. Зі своїми я працюю приблизно з 2010 року. Змінювати не збираюсь.

Посилання було десь вище.

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Cracker написав:

А де брали двигун ?

На олх підвернувся за 2000грн.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ще спитаю.цей біметал взагаліто заточується? Бо там де купляв на питання не відповідають.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Точиться, дремелем та алмазним диском. Але я не точив.

Взагалі стрічки по дереву точать 3-4 рази, не більше потім усьо.

Стрічки на пилорамах, ширина 30+ короче 1 1/2 дюйми, точать до 20 разів, майже 20 мм уточюють.

Але там вони точать на снеціальному станку, який точить і передню і задню поверхні зуба, і западину зуба і розводить.

Ну а ми- руцями й напилком.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин тому, snikolaev28 написав:

Точиться, дремелем та алмазним диском. Але я не точив.

Взагалі стрічки по дереву точать 3-4 рази, не більше потім усьо.

Стрічки на пилорамах, ширина 30+ короче 1 1/2 дюйми, точать до 20 разів, майже 20 мм уточюють.

Але там вони точать на снеціальному станку, який точить і передню і задню поверхні зуба, і западину зуба і розводить.

Ну а ми- руцями й напилком.

Дякую.гравер проксон є.буду алмазний диск такий шукати на майбутнье.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку