alex_Z

гідравліка промислового листогина

8 повідомлень у цій темі

Доброго дня
Прошу допомоги
Дано листогин гідравлічний "Edward Pearson" клон Beyeler з не робочою електронікою

 

Screenshot_8.jpg

 

В преса  з обох боків по поршню і над кожним з цих поршнів свій блок гідророзподільників.
Зображення WhatsApp, дата_ 2025-04-24 о 13.46.31_05a9c21f.jpg
верхній розподільник vcm361p07b2p його робота по схемі зрозуміла
Зображення WhatsApp, дата_ 2025-04-24 о 13.46.32_9c6e6fbb.jpg
З боку стоїть MOOG D-7030 D631 це хитрий пропорційний клапан з не стандартним 0-10в чи 4-20ма управлінням
яким чином ним можна управляти від сучасного плк?
https://www.moog.com/literature/ICD/D631seriesvalves.pdf
Зображення WhatsApp, дата_ 2025-04-24 о 13.46.31_212eacbe.jpg
З низу наскільки я розумію простий клапан скидання тиску

Синхронізація поршнів реалізована за допомогою оптичних лінійок Heidenhain LS513
Підкажіть хто знає що в них на виході синусоїда чи квадратурний сигнал?
Зображення WhatsApp, дата_ 2025-04-24 о 13.46.32_9c2dad27.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Також не докінця зрозуміло як ці гідропристрої працюють разом, по якій схемі...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 годин тому, alex_Z написав:



З боку стоїть MOOG D-7030 D631 це хитрий пропорційний клапан з не стандартним 0-10в чи 4-20ма управлінням
яким чином ним можна управляти від сучасного плк?
https://www.moog.com/literature/ICD/D631seriesvalves.pdf
 

В вашому даташите все написано
Електричний струм (командний або вхідний сигнал) подається на котушки моментного двигуна і, залежно від полярності струму, створює обертальний момент за годинниковою стрілкою або проти годинникової стрілки на якорі. Відхилена таким чином система сопло-заслінка створює різницю тисків на робочих поверхнях золотника, що призводить до його руху. Пружина зворотного зв'язку, з'єднана з якорем, входить своїм нижнім кінцем у отвір золотника і таким чином відхиляється при переміщенні золотника. Рух золотника припиняється, коли момент зворотного зв'язку та електромагнітний момент досягають рівноваги. Тоді заслінка знову опиняється в гідравлічному центральному положенні (приблизно). Таким чином, положення золотника пропорційне електричному командному сигналу.

6 годин тому, alex_Z написав:

Синхронізація поршнів реалізована за допомогою оптичних лінійок Heidenhain LS513

Якщо вони давлять на одну балку, то сінхронізації там немає

 

6 годин тому, alex_Z написав:

З низу наскільки я розумію простий клапан скидання тиску

Можливо relief valve, по фото не зрозуміло.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 година тому, vaycartana написав:

В вашому даташите все написано
Електричний струм (командний або вхідний сигнал) подається на котушки моментного двигуна і, залежно від полярності струму, створює обертальний момент за годинниковою стрілкою або проти годинникової стрілки на якорі. Відхилена таким чином система сопло-заслінка створює різницю тисків на робочих поверхнях золотника, що призводить до його руху. Пружина зворотного зв'язку, з'єднана з якорем, входить своїм нижнім кінцем у отвір золотника і таким чином відхиляється при переміщенні золотника. Рух золотника припиняється, коли момент зворотного зв'язку та електромагнітний момент досягають рівноваги. Тоді заслінка знову опиняється в гідравлічному центральному положенні (приблизно). Таким чином, положення золотника пропорційне електричному командному сигналу.

Дякую за відповідь
питання в тому як подружити його з сигналами 0-10в чи 4-20ма
 

 

11 година тому, vaycartana написав:

Якщо вони давлять на одну балку, то сінхронізації там немає

Синхронізація є полюбому тому що на кожну сторону стоїть окремий блок з гідравлікою і лінійкою
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин тому, alex_Z написав:

Дякую за відповідь
питання в тому як подружити його з сигналами 0-10в чи 4-20ма
 

 

Синхронізація є полюбому тому що на кожну сторону стоїть окремий блок з гідравлікою і лінійкою
 

 Согласно странице 6, у клапана есть два типа катушек:

Катушка R: сопротивление 28 Ω, номинальный ток ±100 мА

Катушка Q: сопротивление 300 Ω, номинальный ток ±30 мА

Сигналы для 100% хода золотника указаны на странице 11:

±15 мА

±22,5 мА

±50 мА

±75 мА

Змінено користувачем vaycartana
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин тому, alex_Z написав:

питання в тому як подружити його з сигналами 0-10в чи 4-20ма

Простіше всього оптопарами, щоб не мучитись з гальванорозв'язкою. Якщо на катушки йде постійний струм - оптотранзистор, змінний - оптосимістор... При наявності схеми і елементарних знать, скоріше всього вдасться і просто транзисторами. Ціна на даний момент ~5 грн.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Dmytro55 написав:

Простіше всього оптопарами, щоб не мучитись з гальванорозв'язкою. Якщо на катушки йде постійний струм - оптотранзистор, змінний - оптосимістор... При наявності схеми і елементарних знать, скоріше всього вдасться і просто транзисторами. Ціна на даний момент ~5 грн.

Оптопара не лінійна і в аналоговому управлінні мені не допоможе
знайшов цікавий варіант на перетворювачі 0-10в в шім і модулі l298


залишилось ще з лінійкою розібратись, який в неї сигнал на виході

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 години тому, alex_Z написав:

Оптопара не лінійна

Оптопари - вони різні. З другої сторони, якщо слабо розбиратися в матеріальній частині, то готові пристрої - саме те.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку